Die reacties zijn gewoon ontopic. En sinds wanneer hoef je niet meer inhoudelijk te reageren in KLB?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:11 schreef honda1990 het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijderd uit het topic gewoon? Alsof de reacties gewoon andre hazes en gewoon jannes wel inhoudelijk waren, en sinds wanneer moet er inhoudelijk gereageerd worden in KLB?
Dit vindt jij een hele normale reactie? rot toch op manquote:TS en jij zijn pedofielen, als meerderjarige aan meisjes van acht zitten
Ik had iemand gequote die schreef: Ik heb je vriendin vanacht genomen oidquote:Op donderdag 17 januari 2008 11:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die reacties zijn gewoon ontopic. En sinds wanneer hoef je niet meer inhoudelijk te reageren in KLB?![]()
[..]
Dit vindt jjij een hele normale reactie? rot toch op man![]()
Soon.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:10 schreef postmortum het volgende:
Hrey wie is nu eigenlijk de nieuwe mod , wanr er staat geen sticky meer hier?
Vond ik ook.quote:
quote:
Gok eens.quote:
Broodje Mexicano pindasausquote:
Ja, dat zal het zijn.quote:
Ehh, jij weet dus niet wat voor belangrijk dilemma ik meemaakquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Ik heb veel kuttopics van je gezien, maar deze is wel heel kut hoor.
Wat wordt de volgende? Welke kleur sokken je moet aantrekken? Of of je moet gaan schijten of dat je nog even moet blijven zitten? Of je de frietpan aan moet slingeren of niet?
*Rilquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ga nu maar weer je PvdD poster betasten
ik vond het ook een goed topic..gister had ik hetzelfde dilemma in de snackbarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ehh, jij weet dus niet wat voor belangrijk dilemma ik meemaak![]()
Als er gewoon maar 1 snack was, was de keuze makkelijk.
Er zijn echter meerdere snacks
Het is dus een terecht klacht zoals je ook uit de reacties kon opmaken![]()
En ga nu maar weer je PvdD poster betasten
Zeker het volgende scenario?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik vond het ook een goed topic..gister had ik hetzelfde dilemma in de snackbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |