Men doet zat met feedback. Feedback heeft als gevolg tig nieuwe fora, andere regels en vele nieuwe ideeen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:00 schreef Morphis het volgende:
Nu ik dat FB topic gelezen heb ben ik nog meer van mening dat het in KLB moet, angezien jullie blijkbaar niks doen met de feedbackMgoed, aangezien ik door (niet) genoemd programmaatje die banner niet eens tegenkom ga ik wel weer verder met lurken.
We krijgen zat over ons heen. Het is maar net hoe je er mee omgaatquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:21 schreef Morphis het volgende:
Nee, dat las ik ook toen ik het had gepost, het leek alleen wat geprikkeld. Wat ik me kan voorstellen, jullie krijgen vast een hoop shit over je heen
Belachelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:29 schreef ijsmeis het volgende:
*ff ijsmeis.zip zoeken, heb hem nog ergens*
En geldt dat sowieso niet voor het verwijderen van de posts met het linkje naar het profiel? Want wat de fuck is daar nou weer mis mee. Het enige wat je kunt zien (mocht ie dat uberhaupt zijn) is dat ie uit Groningen komt en dat het een luie student is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Omdat die edit natuurlijk nergens op slaat
Nee, ik denk dat bob-b maar gewoon geen knopjes meer moet hebben. Het is duidelijk dat hij totaal niet weet hoe er mee om te gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:43 schreef Pritt het volgende:
Die mod komt niet meer terug neem ik aan?
och, een volkomen misplaatste edit actie, en vervolgens nog eens naschoppen en dan verbaasd toekijken dat het escaleert.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou zo erg is het nou ook weer niet
Als member wordt je gebanned als je om die .rar vraagt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jajaja, je kan ZO weer vertellen over kat verminkingen en de grote stoere kerel uithangen. Ga buiten maar even wachten tot de grote mensen klaar zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:48 schreef Thijster het volgende:
gaat mijn topic nog open of niet?
vroeg ik erom dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:48 schreef Pritt het volgende:
[..]
Als member wordt je gebanned als je om die .rar vraagt?
Als mod is het geen probleem?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:50 schreef Thijster het volgende:
hij had het over een .zip niet over een .rar, dat is weldegelijk een verschil...
Nee dat was edit nummer 2 van Bob-b. Ik bedoel JIJ bent een lul, maar hoe stupide moet je als modje zijn om niet een keer volkomen misplaatst te editten en een kutopmerking in je edit te plaatsen, maar 2 keer.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:53 schreef Thijster het volgende:
hmmm, eerst stond er nog .zip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |