Vanavond om 20:00 in de prachtige Kuip : de nummer 1, PSV zal z'n lijstaanvoerderschap moeten verdedigen tegen de nummer 2 van de ranglijst, Feyenoord.quote:PSV zelden op dreef op bezoek bij Feyenoord
PSV maakt zich op voor een lastige wedstrijd tegen Feyenoord, zaterdag in Rotterdam. De Eindhovenaren, samen met de Rotterdammers koploper in de Eredivisie, wonnen slechts twee van hun laatste 21 competitieduels in De Kuip.
PSV boekte zijn succesjes in Rotterdam-Zuid op 25 februari 2001 (1-2) en op 21 september 2003 (1-3). Van de overige negentien duels in die zwakke reeks verloor PSV er acht en speelde er elf gelijk.
De onderlinge ontmoeting van zaterdag is de 52ste editie van Feyenoord-PSV in totaal. Van de 51 eerdere duels verloren de Rotterdammers er in totaal slechts acht. Daartegenover staan 23 zeges en twintig gelijke spelen. De doelcijfers zijn ook in het voordeel van de thuisploeg: 85-64.
Feyenoord vertrouwt tegen PSV op haar ijzersterke vorm in thuisduels. De ploeg van trainer Bert van Marwijk verloor dit seizoen in acht wedstrijden voor eigen publiek pas twee punten: op 11 november tegen Ajax, 2-2. De zes overige duels werden allemaal gewonnen, zonder dat de tegenstander daarbij tot scoren kwam.
De laatste tien edities van Feyenoord-PSV
Seizoen Uitslag
1998/99 3-1
1999/00 1-0
2000/01 1-2
2001/02 0-0
2002/03 3-1
2003/04 1-3
2004/05 3-3
2005/06 1-0
2006/07 1-1
Bron: Voetbal International
Precies, AZ wordt veel groter gemaakt dan het is. Het zou volkomen logisch zijn als Ajax morgen met 2-0 van AZ wint hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over een topwedstrijd als ze het over Ajax-AZ hebben?
Feyenoord-PSV is ranglijstwijze gezien een echte topper. Maar waarom AZ vermelden als zodoende?
Begin er een beetje onpasselijk van te worden...
Feyenoord - PSV zal wel een bloedeloze 1-1 worden.
Dat wel, maar voorlopig blijft Az nog even een gevaarlijke outsider, zeker als Alves komt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, AZ wordt veel groter gemaakt dan het is. Het zou volkomen logisch zijn als Ajax morgen met 2-0 van AZ wint hoor.
Alves?? Jij denkt nog altijd dat die naar AZ gaat? Naiëveling dat ge daar zijt!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat wel, maar voorlopig blijft Az nog even een gevaarlijke outsider, zeker als Alves komt.
Overigens ben ik niet van mening dat Az al een topclub is, ze doen hooguit een paar seizoenen leuk mee in de top 5, een leuke subtopper dus, al verwacht ik dat ze binnen afzienbare tijd weer afzakken naar de middenmoot waar ze weer 20 jaar een kleurloos bestaan doorbrengen.
Greene en Hofs dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord: Timmer; Greene, Bahia, Hofland en De Cler; De Guzman, Sahin, Hofs, Van Bronckhorst en Bruins; Makaay.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:37 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop een nulletje of twee voor psv feyenoord
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik teken voor een gelijkspel.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef TerroRobbie het volgende:
tv ook
vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef Silenus het volgende:
Waar slaan de kleuren zwart-geel op?
Jij bent weer goed bezig!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:57 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-feyenoord-psv.html
Respectloosquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Hhaah iemand riep kakkerlakke door de minuut stilte heen:D:
DDDDDDDddd
Channel - 33547quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn wedstrijd moet nog beginnen op mijn linkje
Die loopt wel gewoon live?quote:
2 clubs van niks hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef El-Salvador het volgende:
het is rustig hier voor een toppert
Rspect is tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus, wat kansloos, geen seconde stil.
kloptquote:
Sopcast, Channel - 33547quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
Waar kan ik deze wedstrijd live zien?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:09 schreef tha_dark het volgende:
Waarom dat geel zwart als tifo?
quote:Feyenoord: Het allereerste begin
De naam 'Feynoord' heeft veel voorgangers gehad. Op 19 juli 1908 werd in kroeg 'De Keijser' de voetbalclub Wilhelmina opgericht. De spelers hadden een tenue van rode shirts met blauwe mouwen, en witte broeken. Een jaar later veranderde de naam in HFC (Hillesluise Footbal Club). Zij speelden toen op terrein 'De Put'. HFC sloot zich aan bij de RVB (Rotterdamse Voetbalbond), maar omdat er al een club was die de naam HFC droeg werd de naam wederom veranderd. Ditmaal mocht de club zich RVV Celeritas noemen. Ook hoorde daar een ander tenue bij, nu geel-zwart gestreept en wederom een witte broek. In 1912 promoveerde de club naar de KNVB (destijds NVB) en was er weer een club die dezelfde naam droeg. De naam Feijenoord kwam aan het licht, en nu werd het tenue gekozen zoals we het nu kennen (rood-wit shirts met zwarte broek).
In het stadionquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:10 schreef AryaMehr het volgende:
Waar kan ik deze wedstrijd live zien?
Haha, dacht ik ook al. Die kerel heeft een XL terwijl een M'etje prima is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat shirt lijkt echt te groot bij Dzsudzsák
voor de veranderingquote:
No shit! Zoiets is onmooooooogelijk in De Kuip. Daar hebben ze gewoon de beste supporters voorquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
No shit! Zoiets is onmooooooogelijk in De Kuip. Daar hebben ze gewoon de beste supporters voor
I just love his tattoo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zijn doelpunt tegen Groningen vond ik dan wel weer sweet
nee?quote:
Ik heb al een andere channel, bedankt iniedergeval. Is het trouwens altijd zo dat de wedstrijden ong 5 minuten achter lopen?quote:
Ik erger me aan de wedstrijd, geen kansen geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik erger me altijd dood aan die lage camerapositie bij de thuiswedstrijden van Feyenoord.
Nu je het zegt..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Ik erger me altijd dood aan die lage camerapositie bij de thuiswedstrijden van Feyenoord.
Niet veel soeps idd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik erger me aan de wedstrijd, geen kansen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Ja, maar dat doen ze natuurlijk ook nergens anders alleen in Rotterdanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:30 schreef Paaskonijn het volgende:
100% de bal gespeeld door Gomes en maar fluiten in Rotterdam
Ja doh, fans willen winnen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:30 schreef Paaskonijn het volgende:
100% de bal gespeeld door Gomes en maar fluiten in Rotterdam
Kloptquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:33 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen ze natuurlijk ook nergens anders alleen in Rotterdan
Sinds wanneer is de Turkse vlag geel zwart?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:35 schreef -SG- het volgende:
Die Tifo was voor Sahin, turkse vlag..
We hebben het wel over Rotterdam hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Turkse vlag geel zwart?
In rotterdam al jaren schijntquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fenerbahçe, tukse vlag een pot nat denkt hijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Fenerbahçe, tukse vlag een pot nat denkt hij
Je loopt achter, ver.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Corner schele kutscheids
Ik loop wel iets achter ja, maar mijn post kwam ook pas heel laat..drukke servers enzoquote:
Danko moest snoekduiken dat is lastigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die kans van Lazovic had Koevermans trouwens erin gekopt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:44 schreef El-Salvador het volgende:
Nu zullen de rotterdamse vrienden wel moeten!
*kuch*quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gaat flammen. Ik vertel het je!!!
Verplichte oogtest voor bejaarden?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gaat flammen. Ik vertel het je!!!
Timmer doet toch ook niet al te veel daarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:45 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-feyenoord-psv.html
?quote:
2 minuten lopen we achter...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Loop ik veel achter? Bij mijn stream is het nu rust..
Het was een grapjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat écht het enige punt wat je is bijgebleven in de 1e helft?
Egoist die gozerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:45 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Hij maakt het Feyenoord lastig hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:51 schreef De.Kromme het volgende:.
Klootzakken, trap die k*nk*r-Lazovic eens een keertje z'n beek kapot!.
Er trots op zijn dat je zo moet spelenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef mcyodogg het volgende:en met een 0-1 voorsprong kan je Feyenoord ook in de 2e helft het balbezit gunnen en zelf wachten op de counter.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:48 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Oke ik heb nu geluid bij dat sopcast, maar zwart beeld...!
Je moet ook iets met vlc player doen ofzo... Die heb ik zojuist ook gedownload...
Ik heb dus net dat nr ingetypt en op internet gedrukt bij sopcast... Nu hoor ik het geluid maar blijft sopcast zwart beeld geven... Wat moet ik nu doen om er met vlc player beeld bij te krijgen??
Volgens Radio Rijnmond kunnen ze beter Sahin eruit halen en Bruins op zijn plek zettenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef De.Kromme het volgende:
Wissel die Bruins trouwens maar. Speelt al weken zwaar kut.
Nou ja de goal, die een counter was, is wel de mooiste aanval van de avond. Puik balletje rechterbuitenkant van Alcides.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:54 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Er trots op zijn dat je zo moet spelen.
Eensquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
Dzsudzsák gaat we nog veel plezier aan beleven denk ik, na een wijfelend begin speelt hij nu toch wel lekker.
Hij ziet toch nietsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:59 schreef Jasza het volgende:
Kromme heb je een stadionverbod of durf je niet?
Terwijl ze onder Wouters als zoutzakken speelden/quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat prima zo. Verdediging staat goed, op dat moment van Makaay na, niets wegghegeven. Paar keer uit stilstaande fases en counters gevaarlijk geweest, en met een 0-1 voorsprong kan je Feyenoord ook in de 2e helft het balbezit gunnen en zelf wachten op de counter.
Afellay en Simons zijn echt briljant bezig.
Dat die gast maar weer mooi PSV opzetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef LudoSanders het volgende:
WTF? Planet?
Website ligt ook plat..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:01 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Dat die gast maar weer mooi PSV opzet
Dan mag het nu wel weer beginnenquote:
Ik heb nu een wit scherm waar linksonder NAC-VVV te zien is, heel vaag.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:01 schreef Charizma het volgende:
wtf is die gast allemaal aan het doen op die stream
Dan zit je goed.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:02 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik heb iets gedaan en nu zie ik gewoon iemand anders dingen met zun pc en voetbalstreams doen....
Vaag...
Komt gewoon tekort voor dit niveau denk ik?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:53 schreef De.Kromme het volgende:
Wissel die Bruins trouwens maar. Speelt al weken zwaar kut.
hehe ze komen het veld op..na 7 minuten ofzoquote:
Hij vond die penal voor Farfan tegen Ajax zijn grootste fout dus dat is vast zijn goedmakertjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:06 schreef mcyodogg het volgende:
Wel Goddomme
Scheidrechters mogen geen goedmakertjes geven.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij vond die penal voor Farfan tegen Ajax zijn grootste fout dus dat is vast zijn goedmakertje
Hofland raakt Lazovic aan met zijn benen na een lompe slidingquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wil me geld terug!
PSV verdiende een pingel?
Tis koud hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
hehe ze komen het veld op..na 7 minuten ofzo
Die Vink vind ik maar een rare scheidsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:08 schreef -SG- het volgende:
[..]
Scheidrechters mogen geen goedmakertjes geven.
ojaquote:
Die scheids staat er 2 meter vanafquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef Irrem het volgende:
Tja, dat krijg je nou eenmaal als je een reputatie heb. Het blijft je achtervolgen
Schrik me kapot..dacht dat Feyenoord pingel kreegquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:09 schreef Fiskus het volgende:
gvd, strafschop. kakkerlakken
1x vroeg in de 1e helftquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Hebben jullie Makaay al gezien trouwens?
leek op een gewoon duelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Raakte Kromkamp Bruins?
Ze noemen hem niet voor niets Das Phantomquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Hebben jullie Makaay al gezien trouwens?
Oh leg utiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ze noemen hem niet voor niets Das Phantom
Nou je het zegt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:12 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik dacht trouwens dat PSV een wit uitshirt had?
Hahaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wie wie wie wie wie wie wie wie wie wie wie wie wie
Ik hoorde t ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoor je net iemand uit het publiek:
Godverdomme vuile kankerhonden man!!
?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Rood voor Hofs
Sport1quote:
Moet jij niet in het stadion zitten met je grote bek?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef De.Kromme het volgende:. Kon Buijs geen rood krijgen? Die mis je toch niet
.
Bij mij ookquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:24 schreef -SG- het volgende:
Nu pas rood bij mij, Houdoe en bedank ole ole
![]()
Zo werkt het scheidsrechtersysteem tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja PSV geen pingel en Feyenoord rood, beide genaaid.
Ik had toch liever de pingel gehad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bij mij ook
Goedmakertje voor de pingel![]()
Die 2e geel was nog wel voor het protesteren, niet eens voor de overtreding zelfquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef abcoude het volgende:
Ongeloofelijk, Hofs @x overtreding in de hele wedestrijd en eruit, Hofland minimaal 10x overtreding niet eens geel![]()
scheidsrechter Vink
Ooow, wat een walgelijk vent inderdaad.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef hardstyle_babbels het volgende:
kk vink ook met ze bloedkop.... bij heracles fluit die ook altijd als een downpatient!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had toch liever de pingel gehad.
Uitspreken: Zoetzakquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:29 schreef BigKahuna het volgende:
Is er iemand die de naam van Dzdjzdhjzdhjzak goed kan uitspreken/spellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |