Dat heeft mij nog niet mogen opvallen. Wellicht ligt dat aan het volk dat ik dagelijks om me heen heb, weinig verschilquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:22 schreef Zug-Chef het volgende:
Whehe, de NVBSIk heb de mongeaultjes wel weer gezien tijdens die Hondekop eindejaarsit... zitten me echt teveel figuren bij die niet helemaal sporen, op sociaal gebied iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar serieus, je hoeft toch niet met al die mensen allerlei activiteiten te doen, althans dat heb ik niet. Ik wil gewoon een beetje rondkijken op zo'n opendag. Je maakt af en toe een praatje, en je gaat weer pleiten. Ik heb nog geen profiel opgesteld van de gemiddelde NVBS'er.
Wel heb ik die verhalen gehoord over van die mannetjes die tegen mensen gaan schreeuwen (zelf 1x gezien) en zelfs met steetjes gaan goeien omdat je uit hun beeld voor de foto moet. Ja als dat iemand van 50 is dan is dat toch redelijk kansloos. Als hij nou 15 was zou je nog kunne denken: "dat ontgroeit hij wel" maar op die leeftijd, nee.
Ach ja, ik kijk wat rond, stel wat vragen, en maak een babbeltje en ben weer weg. Eventueel wordt daar nog wat bier aan toegevoegd, mits dat gratis iszoals op die opendag voor personeel op de Watergraafsmeer.
[ Bericht 43% gewijzigd door Willy84 op 12-01-2008 19:44:15 ]
Tja, dat heb je met al die mafketels: treinspotters, vliegtuigspotters, allemaal een beetje raar volk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:22 schreef Zug-Chef het volgende:
Whehe, de NVBSIk heb de mongeaultjes wel weer gezien tijdens die Hondekop eindejaarsit... zitten me echt teveel figuren bij die niet helemaal sporen, op sociaal gebied iig
Dat blad is altijd wel tof, staat veel in. En ze organiseren bijzondere excursies. Daarmee kom je op plekken wat je zelf nooit zou lukken. Dat is best tofquote:
Je kan toch ook gewoon alleen het maandblad lezen? Dan hoef je hier die nutteloze vragen niet meer te stellenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Wadloper het volgende:
Ach, de NVBS...
Lid word ik er toch niet van... Zeker niet met die mongeaultjes nee
De vrienden van Flashquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat blad is altijd wel tof, staat veel in. En ze organiseren bijzondere excursies. Daarmee kom je op plekken wat je zelf nooit zou lukken. Dat is best tof
En die sociaal gehandicapten, ach. Als je met een paar vrienden bent hoef je er geen last van te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die reizen die ze maken zijn wel heel mooi, wat ik er van zie, maar vet duur.
En ja student he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:12 schreef Willy84 het volgende:
Jij infantiele treinfappert..!!! Ik kom een keer naar Utrecht toe jahh!
Precies, ik ook, morgen, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Viel mij eigenlijk vooral op hoe dik hij isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:26 schreef Willy84 het volgende:
Alle gekheid op een stokje, ik heb vandaag het vernieuwde blad van de NVBS ontvangen (op de rails)
Vind het er mooi uitzien, alleen de voorkant doet me wat oudbollig overkomen. Voor de rest mooie layout maar ik vond dat er niks mis was met het 'oude' blad. Ga hem zo maar is even lezen.
Ja, door de 'zwaardere' soort papier die is gebruikt, zodat de letters beter leesbaar zijn. Waarschijnlijk een aantal klachten gehad van wat oudere leden. Van de week een man op radio NH dat de letters van de ondertiteling steeds kleiner worden en slechter leesbaar zijn. De opmerking dat zijn ogen misschien slechter zijn geworden kon die niet hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Viel mij eigenlijk vooral op hoe dik hij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuuk, ik ben de Bordjesbaas. Dit soort dingen moet ik wel weten dan natuurlijkquote:
Waar je allemaal wel niet op let tijdens het wachten op een volgende treinquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuuk, ik ben de Bordjesbaas. Dit soort dingen moet ik wel weten dan natuurlijk
Oh, ik heb er nog eentje hoor, van dezelfde avondquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Waar je allemaal wel niet op let tijdens het wachten op een volgende trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |