Op www.dmax.de staan er een stel online.Maar zonder ondertitels..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Braddie het volgende:
Zijn er ook afleveringen online te bekijken? Met NL subs? Want hoewel mijn duits redelijk begint te worden, Thanks ludolfs:D:D is het nog niet zo goed dat ik hele afleveringen kan verstaan etc...
Zal Peter wel doen, die is tenminste nog een beetje nauwkeurig. Zou er niet aan moeten denken dat ik daar iets kocht en Manni pakt het inquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wie pakt die dingen eigenlijk in? Lijkt me echt iets voor Günther.
Uwe is de ergste van allemaal. Hij is de man voor het ruwe werk, hij sloopt liever de deuren uit een auto of ramt kunststof onderdelen die ze toch niet nodig hebben eruit. Manni lijkt me een stuk preciezer. Die doet liever klein werk en kan uren bezig zijn om een auto op te poetsen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Braddie het volgende:
Of Uwe... Uwe is ook niet de nauwkeurigste volgens mij
Elke dag. Manni verzorgt de graven ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Manni komt er vaker dan de rest he, als ik het goed heb begrepen.
En dat huis van ze, met alles wat erin staat, hebben ze natuurlijk geërfd en de hypotheek zal ook wel allang afbetaald zijn. Dus woonkosten zullen ze bijna niet hebben. En ik zie ook geen dure computers, breedbeeld-tv's, iphone's of merkkleding. Hun boodschappen zullen ze wel bij de Aldi ofzo doen. Volgens mij leven ze erg goedkoop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Je ziet natuurlijk maar enkele kopers voor de deur staan, maar als er elk uur zo een man of 5 a 10 voor de deur staat, waarbij ze van de 1 een tientje vangen en van de ander 50 euro dan schiet het aardig op. Daarbij schijnen ze ontzettend veel via de post te versturen (ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar ik neem aan op een Duitstalig forum). Er schijnen wekelijks meer dan 100 pakketten uit te gaan. De wrakken brengen ook vast nog wel geld op (oud ijzer), de veiligheidsgordels worden verkocht voor het maken van handtassen en zo worden er vast nog wel meer dingen verkocht.
Ja dat viel inderdaad op! Hij zat zelfs Uwe een beetje voor de gek te houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:13 schreef Braddie het volgende:
Volgens mij komt Gunther er helemaal op wat de scheiding betreft!...
Hij reed zelfs in die vorkheftruck en hij lachte vaak.
Je zegt Günterken, je schrijft Günterchen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoor ik Peter net Günterken zeggen![]()
Günter was sowieso in een fantastische bui vandaag
Nou is dat laatste ook niet zo verschrikkelijk moeilijk natuurlijk..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja dat viel inderdaad op! Hij zat zelfs Uwe een beetje voor de gek te houden.
Maar je zegt weer géén Brötken of Mädken, dus waarom je dan wel Günterken zegtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Je zegt Günterken, je schrijft Günterchen.
Verkleinwoorden in het Duits schrijf je altijd met "chen"erachter, Brötchen (broodje) bijvoorbeeld of Mädchen (meisje). Een uitzondering is als het woord op ch eindigt, dan komt er lein achter, büchlein bijvoorbeeld.
Rod Stuwardquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef TommyGun het volgende:
Het is een programma waaraan je moet wennen maar 't is best leuk
Hoe heet het nummer wat ze gebruiken in 't reclame spotje van Discovery? Kan er niet meer opkomen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef TommyGun het volgende:
Hoe heet het nummer wat ze gebruiken in 't reclame spotje van Discovery? Kan er niet meer opkomen
Ik neem aan dat dat komt door de uitgang van het originele woord. En er zit vast ook een stukje dialect bij..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je zegt weer géén Brötken of Mädken, dus waarom je dan wel Günterken zegt
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Do ya think i'm sexy van Rod Stewart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |