Volgens mij is dat vaak een herhaling van de voorgaande nacht of een voorloper van de komende nacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:27 schreef 2cv het volgende:
Die Ludolfs is nu ook op TV (Discovery). Ze gaan crashtesten doen. Geen idee hoe oud/nieuw die aflevering is.
Ik denk het wel, een is er getrouwd geweest en de ander is nog steeds getrouwd en heeft kinderen, dus het zal me verbazen als in elk geval die twee nog maagd zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
hebben die gasten ooit sex gehad dat iemand weet ?
Zou jij ze doen miss_dynastie?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, een is er getrouwd geweest en de ander is nog steeds getrouwd en heeft kinderen, dus het zal me verbazen als in elk geval die twee nog maagd zijn.
Ze hadden met gemak mijn vader kunnen zijn, dus nee. Maar Manni en Peter zijn toch ook best cute?quote:
Ik vind zus Sabine ook wel een leuke vrouw. Die is trouwens ook getrouwd en heeft ook kinderen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hadden met gemak mijn vader kunnen zijn, dus nee. Maar Manni en Peter zijn toch ook best cute?
A lott of carsex..quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
hebben die gasten ooit sex gehad dat iemand weet ?
Gunther en Uwe hebben allebei hun eigen huis, die slapen dus ergens anders. Manni en Peter slapen in het huis aan de loods.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
gisteravond de afl. gezien waarin uwe vertelt dat ie zoons heeft , is dus nog getrouwd en gaat savonds braaf naar huis ? of slapen ze allemaal daar?
Peter word van alles waar hij over praat week.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Af en toe praat hij over haar, dan wordt ie helemaal week
Ook over z'n oude Manta?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Peter word van alles waar hij over praat week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |