Eensquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:40 schreef werkeend het volgende:
ze willen voortrekkerij tegen gaan en jij vind dat ze fascistisch bezig zijn?
what have you been smokin.. doe mij ook een hijs!
oh en positieve discriminatie is geen recht..
Je bent niet echt slim he?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:22 schreef The_Interpreter het volgende:
Ze willen dus van bepaalde bevolkingsgroepen rechten afpakken. Dit doet mij denken aan een periode ongeveer 60 jaar geleden. Bij wie nog meer?
Daar kan ik niet over oordelen, misschien moet je dit eens aan je moeder vragen als ze thuis isquote:
Mijn moeder denkt ook van niet zegt ze.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:49 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, misschien moet je dit eens aan je moeder vragen als ze thuis is
Alles waar een allochtoon last van heeft is toch fascistisch?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Sakura het volgende:
Ga eerst maar eens uitzoeken wat facisme nou eigenlijk betekend. Je zet jezelf namelijk ongelofelijk voor lul met dit soort achterlijke topics.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:50 schreef Sakura het volgende:
Ga eerst maar eens uitzoeken wat facisme nou eigenlijk betekend. Je zet jezelf namelijk ongelofelijk voor lul met dit soort achterlijke topics.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4566319.stmquote:'Sarcasm' brain areas discovered
The scientists pinpointed three important brain areas
Scientists say they have located the parts of the brain that comprehend sarcasm - honestly.
By comparing healthy people and those with damage to different parts of the brain, they found the front of the brain was key to understanding sarcasm.
Damage to any of three different areas could render individuals unable to understand sarcastic comments.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:53 schreef The_Interpreter het volgende:
[..]
Alles waar een allochtoon last van heeft is toch fascistisch?
verkeerde topic beste man.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:42 schreef soylent het volgende:
Volgens mij kan een blinde hond nog best een goed leven hebben, vooral als hij een baasje heeft dat bereid is om wat aanpassingen te doen. Het betekent dus echt niet automatisch dat je hond wordt ingeslapen. Ik heb mensen gekend met een blinde hond, die verplaatsten dus nooit iets in huis, omdat de hond anders zijn weg niet meer wist.
Mijn ouders hadden een blinde kat. Dat ging ook best goed. Honden en katten hebben bijv. een heel sterk reukvermogen en kunnen zich daardoor nog prima redden. Volgens de dierenarts van mijn ouders kon hun kat beter zonder zicht dan zonder reuk.
Sterkte ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |