Ja ja... Volgens mij heb jij hem 'r gewoon tussen gefrummeld!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:16 schreef RayMania het volgende:
Foutje van tong.
Oh ja, ik weet het weerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:39 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, met dat hele gedoe rondom het verkopen van wedstrijden bij ADO.
Ja, geef de media maar weer de schuld.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha echt geweldig hoor hulde aan de media, altijd is het weer den haag dit den haag dat den haag zus den haag zo.
Andere clubs? Hoor je vrijwel nooit wat van, beetje jammer!
Vast wel,quote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, geef de media maar weer de schuld.
Het asociale gedrag van deze Ado-speler heeft er natuurlijk zelf niets mee te maken?
Maar desondanks geef jij de media de schuldquote:Op zondag 13 januari 2008 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar in die spelerstunnel was al een aardige knokpartij aan de gang tussen diverse bestuursleden en spelers van beide ploegen. Dus ik vind het opzich meer dan logisch dat hij polshoogte ging nemen.
Ik vind het allemaal gewoon erg overdreven. Het is altijd maar ado den haag dit en dat.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar desondanks geef jij de media de schuld
Hebben ze het gedaan krijgen ze nog de schuld.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het allemaal gewoon erg overdreven. Het is altijd maar ado den haag dit en dat.
quote:Flinke schorsing ADO-tweetal
DEN HAAG - De KNVB wil verdediger Daniël Rijaard en assistent-trainer Marco Gentile van ADO Den Haag respectievelijk drie en vier wedstrijden schorsen. Het tweetal had zich in januari misdragen na afloop van de competitiewedstrijd bij Helmond Sport.
Rijaard had onder meer tegen een deur geschopt waardoor een steward gewond raakte. Gentile had zelfs een suppoost geslagen.
Beiden kunnen tot donderdag reageren op het schikkingsvoorstel van de openbaar aanklager van de bond. Gaan ze niet akkoord, dan wordt de zaak voorgelegd aan de tuchtcommissie. ADO Den Haag heeft het tweetal meteen na de incidenten een sanctie opgelegd. Wat deze inhield is niet duidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |