Waarschijnlijk je kont in.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:11 schreef admiraal_anaal het volgende:ff volgen
kijken welke kant het op gaat
quote:
Maar zou je het dan ook daadwerkelijk doen, wanneer zij er serieus op ingaat en je vraag beantwoord met heel graag zelfs OFfSprngr !!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:45 schreef OFfSprngr het volgende:
Na een topic over beffen, een over baffen.
Wie doet het?
Ik heb het iig nog nooit geprobeerd en daarnaast, het is natuurlijk altijd een leuke om een chick te vragen of je dr kont mag likken..
Heb je t nu over geven of nemen ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:48 schreef skadhd het volgende:
Inderdaad. Niks smerigs aan als je aan jezelf goed wast.
Ent is heerlijk.
Dan heb je ook nog "boffen", dat is als je niet hoeft te baffenquote:
Beide. Nemen vind ik wel stiekem net iets leuker.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:34 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Heb je t nu over geven of nemen ?
Waarom niet proberen? Zo lang je het niet gedaan hebt kun je niet stellen of het wel of niet leuk/lekker is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:16 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Maar zou je het dan ook daadwerkelijk doen, wanneer zij er serieus op ingaat en je vraag beantwoord met heel graag zelfs OFfSprngr !!!![]()
Da's waar. Maar zou je het zelf geil vinden? Ik dus echt niet. Dat de man anale seks lekker vindt begrijp ik wel, maar d'r aan likken, no way.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom niet proberen? Zo lang je het niet gedaan hebt kun je niet stellen of het wel of niet leuk/lekker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |