Ja uiteraard. Dat snap ik. Maar op zich werk ik nu ook bijna 30-40 uur per week, gewoon overdag, dus ik volg nu weinig lessen en doe bijna alles thuis. Tentamens haal ik gewoon, dus ik had eigenlijk zoiets waarom niet deeltijd gaan doen? Het is namelijk ook zo dat ik bijna stage moet gaan lopen voor 5 maanden. Dan moet ik dus voor een habbekrats 5 maanden stage gaan lopen, terwijl ik nu meestal al 40 uur in de week werk.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef Staafje het volgende:
Let er wel op dat wanneer je deeltijd gaat doen je er naast een baan overeenkomend met je studie moet hebben van minstens 3-4 dagen per week.
Ja maar het is geen nieuwe studie he. Ik doe die ene opleiding nu voltijd, maar wil deze opleiding de laatse 1,5 jaar in deeltijd afmaken. Die overstap wil ik maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:42 schreef Sylvana het volgende:
Ja, je kunt overstappen, alleen dan moet je bij het begin van je nieuwe studie al wel een baan hebben van minimaal 16/20/24 uur ( is per opleiding verschillend)
Je hebt in deeltijd idd geen recht meer op stufi, maar je betaald minder collegegeld en je hebt natuurlijk gewoon een salaris, wat vaak hoger ligt dan de stufi die je krijgt
Ja, oke, dat had ik wel gelezen, msischien verkeerd gezegd. Zelfde studie, maar dan in deeltijd, en dan moet je dus evengoed nog een baan in die richting hebbenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:17 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja maar het is geen nieuwe studie he. Ik doe die ene opleiding nu voltijd, maar wil deze opleiding de laatse 1,5 jaar in deeltijd afmaken. Die overstap wil ik maken.
relevante werkplek is niet eens altijd vereistquote:Op zondag 13 januari 2008 16:15 schreef harrypiel het volgende:
anders gezegd: een opleiding in deltijd vereist heel vaak een relevante werkplek. Kan je het laatse regelen?
Notice the words "heel vaak"quote:Op zondag 13 januari 2008 16:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
relevante werkplek is niet eens altijd vereist
je moet alleen wel een stagevrijstelling kunnen behalen en dat lukt niet echt als vakkenvuller...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |