Nee inderdaad en nog de schuld bij Ajax neer leggen ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Hij sluit een vertrek naar een Nederlandse club niet eens uit
ze hebben ook debiel gehandeld bij Ajax. Ze hadden NOOIT hun voorstel in moeten trekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:07 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee inderdaad en nog de schuld bij Ajax neer leggen ook.
het deed hem wel pijn hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:41 schreef w00h00 het volgende:
Maduro laffe egoistische hond.
Hij zegt: ''Ik voel geen vertrouwen omdat ze hun contract hebben ingetrokken''quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben ook debiel gehandeld bij Ajax. Ze hadden NOOIT hun voorstel in moeten trekken.
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:02 schreef jna het volgende:
[..]
Hij sluit een vertrek naar een Nederlandse club niet eens uit
Las het vanochtend ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:34 schreef patrickt37 het volgende:
Ik dacht dat er vandaag een bod zou uitkomen op Huntelaar.
Iemand iets van gehoord?
Hij sprak zijn voorkeur vandaag ook duidelijk uit hoor. Verkassen naar het buitenland.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."
Dit bovenste staat bij Nu.nl .. was er net een ander interview??
In het topic van de havenarbeiders komen ze met geruchten dat Feyenoord op Maduro aast.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."
Dit bovenste staat bij Nu.nl .. was er net een ander interview??
Nou als ie daar graag wil voetballen mag ie er heen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:52 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
In het topic van de havenarbeiders komen ze met geruchten dat Feyenoord op Maduro aast.
Chantage?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:50 schreef Ruiseart het volgende:
Maduro eventjes verzekeren dat hij bij het tweede de bank warm mag gaan houden tenzij hij meewerkt aan een tussentijds vertrek naar het buitenland. Met het oog op het EK/Spelen zal hij vast niet blij zijn als hij geen minuut speeltijd meer krijgt.
Nee maar ik denk dat nu de keuze eerder wordt gemaakt voor andere spelers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |