abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55958024
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het home is trouwens bij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV toch dicht?
Ga daar maar wel vanuit ja.
pi_55958029
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.
Hoeveel wedstrijden heeft die jongen nou goed gevoetbald in de afgelopen 2 jaar? Zelfs Colin komt in de buurt kwa score..
pi_55958051
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:39 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoeveel wedstrijden heeft die jongen nou goed gevoetbald in de afgelopen 2 jaar? Zelfs Colin komt in de buurt kwa score..
Iedere jonge speler heeft zo'n dip. Jij had ook liever gehad dat Heitinga naar Sevilla was gegaan?
pi_55958057
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ga daar maar wel vanuit ja.
Jammer ja. Al te lang niet meer geweest. Stadje voor PSV is wel erg lekker.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55958097
Boeiend dat Maduro weg gaat, af en toe speelde hij leuk maar was nooit echt van grote toegevoegde waarde die Perez en Davids wel zijn.
pi_55958151
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Iedere jonge speler heeft zo'n dip. Jij had ook liever gehad dat Heitinga naar Sevilla was gegaan?
Heitinga daar heb ik altijd in geloofd omdat hij de basis kwaliteiten voor een verdediger heeft laten zien. Dat zijn dingen die komen vanzelf terug. Maduro maakte een goede ontwikkeling door maar bleef haken en heeft eigenlijk nooit laten zien dat ie van pure klasse is. Zijn handelingssnelheid is nog steeds zo dramatisch dat ie een risico is als je hem in speelt.
pi_55958187
Ik heb een zwak voor de speler Maduro.

Maar dat kan natuurlijk ook komen, doordat hij na FC Thun-Ajax zijn shirt precies in mijn handen gooide.
pi_55958211
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb een zwak voor de speler Maduro.

Maar dat kan natuurlijk ook komen, doordat hij na FC Thun-Ajax zijn shirt precies in mijn handen gooide.
Haha

Ik heb ook een shirt met Maduro
pi_55958231
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Haha

Ik heb ook een shirt met Maduro
Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen aan jou.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55958337
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.
Boeiend, het leven zit vol onzekerheden. Vind ik geen excuus. Maar goed, je geeft zelf al aan dat je niet objectief bent Ik denk alleen dat z'n kansen er in het buitenland niet echt beter op worden, misschien alleen z'n portemonnee... Voor eventjes. Het wordt een beetje een situatie als met Drenthe, alleen ging die tenminste nog naar een topclub.
pi_55958400
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dat heb ik eigenlijk nooit begrepen aan jou.
Ik snap het zelf ook niet hehe
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:58:29 #137
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55958453
Ik riep een keer HEDWIGJEEEE (met een piepstem) na afloop van een wedstrijd...

Hij moest lachen
><(({°>
pi_55958565
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:58 schreef BigKahuna het volgende:
Ik riep een keer HEDWIGJEEEE (met een piepstem) na afloop van een wedstrijd...

Hij moest lachen
zo heb ik een keer kut-calimero naar Sikora geroepen toen hij voor Vitesse speelde en de hele wedstrijd lag te janken. Toen moest ie ook lachen
pi_55958679
@ Aanvoerder: Wanneer kom je weer eens terug?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55958714
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 20:09 schreef denthemen het volgende:
@ Aanvoerder: Wanneer kom je weer eens terug?
Ik kop hem wel ff in:

28e

Word ook wel weer is tijd om te bieren hehe
pi_55959364
Arbitragezaak van Az en Alves begint pas woensdag dus zondag is hij er sowieso niet bij tegen Ajax
  vrijdag 11 januari 2008 @ 21:47:07 #142
52871 Blight
Supersized.
pi_55960738
quote:
Ajax geïnteresseerd in Velthuizen’
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 11 januari om 21:02

Piet Velthuizen heeft nadat eerder Feyenoord al interesse toonde nu ook een delegatie van Ajax achter zich aan. De getalenteerde doelman van Vitesse moet in Amsterdam de opvolger worden van Maarten Stekelenburg, wanneer deze kiest voor een avontuur over de landsgrenzen. Stekelenburg werd de afgelopen week in verband gebracht met het Engelse Tottenham Hotspur, dat in de reserve-doelman van Oranje de ideale vervanger zou zien van de bij tijd en wijlen schutterende Paul Robinson. Mocht Stekelenburg daadwerkelijk ingaan op de avances van de Premier League-club, dan komt volgens Omroep Gelderland Velthuizen in beeld om de positie onder de lat in Amsterdam over te nemen.

“Ik heb ook zoiets gehoord,” reageerde de goalie tegenover de regionale omroep. Of hij zelf ook te porren is voor een overgang naar de Arena, wilde hij echter niet kwijt. “Ik concentreer me alleen op VItesse. Als Stekelenburg blijft, is het sowieso niet aan de orde.”
En met dit nieuws in het achterhoofd ga ik de kroeg in.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55960754
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 21:47 schreef Blight het volgende:

[..]

En met dit nieuws in het achterhoofd ga ik de kroeg in.
T werd ook eens tijd dat ze naar hem gingen vragen!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 11 januari 2008 @ 21:52:13 #144
51286 w00h00
Digital man!
pi_55960840
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:38 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tegen psv is niet erg, stadje
Tegen Utrecht dan? Altijd gezellig een avond wedstrijd
pi_55960935
Goede keeper Velthuizen maar ik vind dat Vermeer een kans moet krijgen.
pi_55961214
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 21:56 schreef Wooldoor het volgende:
Goede keeper Velthuizen maar ik vind dat Vermeer een kans moet krijgen.
Snap ook niet waarom ze nou ineens Velthuizen willen halen
De bank is goed bezet met Gentenaar en Vermeer. Ook hebben ze Heijblok vorig jaar gecontracteerd, zou het dan zo zijn dat die intresse duidt op het feit dat Stekelenburg gaat vertrekken na dit seizoen??
pi_55961239
quote:
'Blessure blokkeert mogelijke transfer Zé Castro naar Ajax'
Volgens enkele Spaanse kranten stond Zé Castro van Atletico Madrid in serieuze belangstelling van Ajax. De 24-jarige Portugese verdediger speelt sinds 2006 voor de Spaanse club. Hij liep gisteren in het bekerduel van Atletico Madrid tegen Real Valladolid echter een behoorlijke blessure op, die hem geruime tijd uit de roulatie zal houden. Volgens de Spaanse media zou hij twee aanbiedingen hebben, waarvan een van Ajax.p
Ken hem niet....
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:10:56 #148
51286 w00h00
Digital man!
pi_55961276
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:09 schreef toma het volgende:

[..]

Ken hem niet....
Toch nog toe zijn die spaanse spelers nog niet echt een succes op Gabri na dan.

En Juanfran
pi_55961317
Achja maakt niet zoveel uit want het is een portugees
pi_55961331
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:12 schreef Wooldoor het volgende:
Achja maakt niet zoveel uit want het is een portugees
ach die hebben we nog geen gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: