Hehe we verzinnen wel wat..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef Jasza het volgende:
Ohja Silenus, anders gaan we lekker langs de snelweg lopen joh
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.quote:Ik zit lekker tussen het 020 volk, dan maar een beetje ingetogen juichen, mij krijg je die bus niet in, woon potverdrie in Zaandam, zie je mij al heen en weer pendelen, te bespottelijk voor woorden..
Ga niet nog een uur langer in de auto zitten, terwijl ik met 25 minuten bij die ufo ben.
Heb nog een kaartje kunnen krijgen naast dat sfeervak 410 van ze, kijken hoe ze reageren op een AZ sjaaltje, alleen laat ik m niet zien hoor, heb toch niet zo'n zin in 45.000 idioten achter me aan.
Groeten zondag vanuit vakkie 409, ik denk aan jullie mannen, respect!
Vervolgens kei lief doen daar. Wat een kneus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe we verzinnen wel wat..![]()
Overigens een zeer enge quote die ik vond op het AZfanpageforum van een bloeddorstige Benside hooligan. (West coast maffia representing biatch-es)
[..]
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.
Lijkt me ook wel slim van hemquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vervolgens kei lief doen daar. Wat een kneus.
Respect moet je verdienen en dat doe je niet (alleen) door een keer de winnende erin te knallen tegen een nietszeggend clubje uit rotterdam.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En er mag best met iets meer respect over Maduro gesproken worden hier.
Voor mij is hij een held
http://www.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Kijken hoe ze reageren op mijn Az sjaaltje.. maar ik laat em niet zien..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe we verzinnen wel wat..![]()
Overigens een zeer enge quote die ik vond op het AZfanpageforum van een bloeddorstige Benside hooligan. (West coast maffia representing biatch-es)
[..]
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.
Waarschijnlijk wilde Maduro gewoon wachten wie de nieuwe trainer werd. Geef hem eens ongelijk. Dat Ajax die aanbieding intrekt, tja..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen en dat doe je niet (alleen) door een keer de winnende erin te knallen tegen een nietszeggend clubje uit rotterdam.
Ik heb wel zoiets gelezen, maar ik heb nog niets gehoord van jongens van 410 die doeken gejat hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:10 schreef denthemen het volgende:
Er zijn az spandoeken gejat uit dat stadion van ze las ik laatst. Die zullen Zondag wel weer opduiken bij de 410 SUD CURVA
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef Jasza het volgende:
http://www.bouds-inn.nl/shop/?p=p_25&sName=afca
Voor de mensen die ze nog zoeken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardige shop trouwens. Wil een nieuwe sjaal kopen als ik weer in het land ben. Die nieuwe van Vak410 zijn ook erg fraai. Nu ik verhuist ben mag ik er eentje kopen.
Is ook dom van Ajax, absoluut. Maar hij had gewoon nu moeten bijtekenen als ie een beetje clubliefde (wat?) had en ook voor z'n eigen toekomst. Nu kan ie lekker weg gaan rotten bij één of andere subtopper om al gauw in de vergetelheid te raken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde Maduro gewoon wachten wie de nieuwe trainer werd. Geef hem eens ongelijk. Dat Ajax die aanbieding intrekt, tja..
Ik zou zelfs als ik bij Ajax zou komen te voetballen nooit weg willen gaan. Ajax is gewoon de mooiste club ter wereld en zelfs met het 2e meevoetballen is een eerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten.
Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Is ook dom van Ajax, absoluut. Maar hij had gewoon nu moeten bijtekenen als ie een beetje clubliefde (wat?) had en ook voor z'n eigen toekomst. Nu kan ie lekker weg gaan rotten bij één of andere subtopper om al gauw in de vergetelheid te raken.
Die jongen denkt echt dat ie in Oranje hoort. zodar van Basten daar weg is krijgt ie van zijn levensdagen geen uitnodiging. Dit wordt een " De Jongetje"!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik de redenering van Maduro lees lijkt het eigenlijk voor hem belangrijker om bij Oranje te voetballen dan bij Ajax.
Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten. Helaas zijn andere dingen tegenwoordig belangrijker voor de meeste voetballers. Heel erg jammer.
Tegen psv is niet erg, stadjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het home is trouwens bij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV toch dicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |