abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55956484
Ohja Silenus, anders gaan we lekker langs de snelweg lopen joh

Heb maar een AFCA vest besteld, werd wel is tijd, die dingen waren nergens te vinden, nu zit ik alleen nog te wachten dat het een oplichter is
pi_55956628
TVP
pi_55956668
Hoorde al een tijdje geleden dat ze bezig waren het honk weer te openen, maar erg goeie zaak dat het ze het toch maar weer doen. Klasse van het bestuur
Vandaag zijn er al een aantal jongens bezig geweest alles weer op te hangen en het home weer in de ouwe staat terug te krijgen, want het stond helemaal leeg natuurlijk. Morgen gaan ze daar mee verder en dan kunnen we er zondag weer in
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:42:41 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_55956670
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:32 schreef Jasza het volgende:
Ohja Silenus, anders gaan we lekker langs de snelweg lopen joh
Hehe we verzinnen wel wat..

Overigens een zeer enge quote die ik vond op het AZfanpageforum van een bloeddorstige Benside hooligan. (West coast maffia representing biatch-es)
quote:
Ik zit lekker tussen het 020 volk, dan maar een beetje ingetogen juichen, mij krijg je die bus niet in, woon potverdrie in Zaandam, zie je mij al heen en weer pendelen, te bespottelijk voor woorden..

Ga niet nog een uur langer in de auto zitten, terwijl ik met 25 minuten bij die ufo ben.

Heb nog een kaartje kunnen krijgen naast dat sfeervak 410 van ze, kijken hoe ze reageren op een AZ sjaaltje, alleen laat ik m niet zien hoor, heb toch niet zo'n zin in 45.000 idioten achter me aan.

Groeten zondag vanuit vakkie 409, ik denk aan jullie mannen, respect!
Fokkers die op 409/410 staan, ik zou maar effe oppassen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_55956715
Maduro
pi_55956728
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Overigens een zeer enge quote die ik vond op het AZfanpageforum van een bloeddorstige Benside hooligan. (West coast maffia representing biatch-es)
[..]

Vervolgens kei lief doen daar. Wat een kneus.
pi_55956758
Wat een kneus die Maduro.
pi_55956767
En er mag best met iets meer respect over Maduro gesproken worden hier.

Voor mij is hij een held
http://www.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
pi_55956866
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vervolgens kei lief doen daar. Wat een kneus.
Lijkt me ook wel slim van hem
pi_55957033
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En er mag best met iets meer respect over Maduro gesproken worden hier.

Voor mij is hij een held
http://www.youtube.com/watch?v=pM5oyXx1yAI
Respect moet je verdienen en dat doe je niet (alleen) door een keer de winnende erin te knallen tegen een nietszeggend clubje uit rotterdam.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:01:13 #111
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_55957092
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:44 schreef toma het volgende:
Maduro
Idd.
><(({°>
pi_55957140
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Kijken hoe ze reageren op mijn Az sjaaltje.. maar ik laat em niet zien..

euhmm.. he?
pi_55957328
Er zijn az spandoeken gejat uit dat stadion van ze las ik laatst. Die zullen Zondag wel weer opduiken bij de 410 SUD CURVA
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55957393
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Respect moet je verdienen en dat doe je niet (alleen) door een keer de winnende erin te knallen tegen een nietszeggend clubje uit rotterdam.
Waarschijnlijk wilde Maduro gewoon wachten wie de nieuwe trainer werd. Geef hem eens ongelijk. Dat Ajax die aanbieding intrekt, tja..
pi_55957474
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:10 schreef denthemen het volgende:
Er zijn az spandoeken gejat uit dat stadion van ze las ik laatst. Die zullen Zondag wel weer opduiken bij de 410 SUD CURVA
Ik heb wel zoiets gelezen, maar ik heb nog niets gehoord van jongens van 410 die doeken gejat hebben.

Een aantal jongens zitten zondag ook niet op 410, maar in Parijs.
pi_55957557
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:12 schreef Jasza het volgende:
http://www.bouds-inn.nl/shop/?p=p_25&sName=afca

Voor de mensen die ze nog zoeken.

Aardige shop trouwens. Wil een nieuwe sjaal kopen als ik weer in het land ben. Die nieuwe van Vak410 zijn ook erg fraai. Nu ik verhuist ben mag ik er eentje kopen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55957666
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:19 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Aardige shop trouwens. Wil een nieuwe sjaal kopen als ik weer in het land ben. Die nieuwe van Vak410 zijn ook erg fraai. Nu ik verhuist ben mag ik er eentje kopen.

Ik heb dat grijze AFCA vest gedaan

Moet idd ook een nieuwe sjaal hebben hehe.
pi_55957741
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wilde Maduro gewoon wachten wie de nieuwe trainer werd. Geef hem eens ongelijk. Dat Ajax die aanbieding intrekt, tja..
Is ook dom van Ajax, absoluut. Maar hij had gewoon nu moeten bijtekenen als ie een beetje clubliefde (wat?) had en ook voor z'n eigen toekomst. Nu kan ie lekker weg gaan rotten bij één of andere subtopper om al gauw in de vergetelheid te raken.
pi_55957859
Hoe bedoel je jezelf in de voet schieten. Die Maduro ook.. Domste wat ie kon doen is weg gaan. Ik hoop dat ie meteen weg gaat als er maar gevangen kan worden voor die jongen.
pi_55957919
Als ik de redenering van Maduro lees lijkt het eigenlijk voor hem belangrijker om bij Oranje te voetballen dan bij Ajax.

Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten. Helaas zijn andere dingen tegenwoordig belangrijker voor de meeste voetballers. Heel erg jammer.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55957953
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten.
Ik zou zelfs als ik bij Ajax zou komen te voetballen nooit weg willen gaan. Ajax is gewoon de mooiste club ter wereld en zelfs met het 2e meevoetballen is een eer .
pi_55957971
Het home is trouwens bij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV toch dicht?
pi_55957989
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Is ook dom van Ajax, absoluut. Maar hij had gewoon nu moeten bijtekenen als ie een beetje clubliefde (wat?) had en ook voor z'n eigen toekomst. Nu kan ie lekker weg gaan rotten bij één of andere subtopper om al gauw in de vergetelheid te raken.
Hij weet toch niet wie hier volgend jaar trainer is? Voor het zelfde geld ziet die het niet in Maduro zitten en raakt hij ook in vergetelheid. Ik snap best dat Maduro wilde wachten met bijtekenen. Ajax heeft gewoon veel en veel te lang gewacht met die aanbieding.
pi_55958001
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik de redenering van Maduro lees lijkt het eigenlijk voor hem belangrijker om bij Oranje te voetballen dan bij Ajax.

Het zou me echt verrotten of ik in de basis sta, ik zou al trots zijn als ik uberhaupt bij Ajax op de bank zou mogen zitten. Helaas zijn andere dingen tegenwoordig belangrijker voor de meeste voetballers. Heel erg jammer.
Die jongen denkt echt dat ie in Oranje hoort. zodar van Basten daar weg is krijgt ie van zijn levensdagen geen uitnodiging. Dit wordt een " De Jongetje"!
pi_55958015
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Het home is trouwens bij wedstrijden tegen Feyenoord en PSV toch dicht?
Tegen psv is niet erg, stadje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')