abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55967982
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:17 schreef Liejannuh het volgende:
Jemig Tezz! Dat is schrikken! Verwen dr maar goed dit weekend, dat heeft ze wel verdiend!
Owja, vergeet jezelf ook niet te verwennen, voor de scrhik enzo.
Ja dat was zeker schrikken.......Ben nog wel een beetje bang dat het uiteindelijk toch blijvende schade gaat veroorzaken. Haar melktanden zijn terug haar tandvlees ingeschoten door de klap, dus deze zullen wellicht ook haar grote-mensen-tanden geraakt hebben daarbinnen. Het ziet er niet uit nu, net of ze zwaar gevochten heeft hahaha. Haar lip is enorm dik en haar wang is helemaal blauw. Nu mocht ik niet aan haar hoofd voelen, maar zo te zien zit daar ook een enorme bult....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55967987
Heh Tezz wat vervelend! Je bent je vast helemaal de pest-pokke geschrokken! Die melktandjes moeten er vanzelf uitkomen? Als ze 'geduwd' worden door de grote tanden?
pi_55968020
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Heh Tezz wat vervelend! Je bent je vast helemaal de pest-pokke geschrokken! Die melktandjes moeten er vanzelf uitkomen? Als ze 'geduwd' worden door de grote tanden?
Hmm ja, waarschijnlijk. Er hebben gister drie tandartsen naar gekeken en ze konden geen van allen iets zinnigs zeggen. Ze komen er inderdaad vanzelf weer uit, maar hoe en wanneer?? Dat wist men niet. Waarschijnlijk inderdaad pas op het moment dat de grote tanden ze er uit gaan drukken. Dat kan dus nog wel eens flink pijnlijk worden tegen die tijd....Overigens is ze net vijf, dus dat kan ook nog wel ff duren waarschijnlijk voor dat dat gaat gebeuren....

Ik was dus bij de weekend tandarts. Maandag ga ik meteen mijn eigen tandarts even bellen en die moet er ook nog maar eens naar kijken. En dan maar regelmatig een foto maken of zo?? Om te kijken of het allemaal goed gaat?? Ik weet het niet!!!

Voor nu ben ik alleen maar heel lief voor haar en aan het bedenken hoe ik haar zover kan krijgen dat ze wat eet en drinkt. Eten is nog niet zo'n ramp, maar drinken moet ze natuurlijk wel (ze durft niet).
pi_55968065
Tezz Wat ontzettend sneu voor B. Oh en wat zal jij geschrokken zijn Hoop dat alles snel goed komt met die kleine. En dat de melktandjes geen blijvende schade hebben aangericht op de bovenliggende tandjes.
pi_55968070
Ik ga zo nog ff plat, moest alleen ff plassen, maar ging dus met mijn blote voet bijna op een nog levende muis staan en was dus in 1 klap wakker
pi_55968131
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 08:14 schreef Tezz het volgende:
Oh jongens, wat een vreselijke dag gister........ik was bij een kennis op visite samen met mijn dochter. We waren nog geen 10 minuten binnen of madam loopt en beetje te hard over de gladde tegelvloer en schuift uit, keihard met haar hoofd op een tafelpoot. In eerste instantie leek er een flinke bult te ontstaan op haar hoofd, maar nog geen seconde daarna begon ze heftig te bloeden uit haar mondje. Twee tanden er uit!!!!!! Wij met spoed naar de tandarts, bleek dat de melktandjes (thank god dat het melktandjes zijn) van de klap terug naar binnen geschoten zijn!! Ze zitten nu in haar tandvlees zeg maar, over de volwassen tanden (die zich aan het vormen zijn) heen. ...........KInderen gaan wisselen zo rond de zes, dus de kans dat Bente een jaar lang met een fietsenrek loopt is aanwezig.

Haar gezichtje is zo ontzettend gezwollen nu, het is echt heeeeeeel zielig..............Volgens mij heeft ze ook een lichte hersenschudding er aan over gehouden..........
Hoe rot.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_55968368
Aww, Tezz, wat ontzettend zielig, zeg En zo'n opgezwollen gezicht doet natuurlijk reuze pijn, zeker bij zo'n klein meisje Beterschap voor haar, lekker fruitshakes drinken voorlopig, ik kan me helemaal voorstellen dat ze even niet wil eten.

Toen ik nog een klein CF'je was, heb ik ooit een ongelukje gehad met de bolderkar. Flats, met m'n gezicht tegen de stoeprand... M'n twee voortanden stonden in een hoek van 90 graden naar achter daarna, dus paps en mams belden de weekendtandarts, echt zo van ieh, paniek... Dus die man zegt: vingers achter die tanden en terugduwen... Mijn vader steekt zijn vingers in mijn mond, geeft een ruk, klik, auw, tanden weer op hun plek
pi_55968383
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga zo nog ff plat, moest alleen ff plassen, maar ging dus met mijn blote voet bijna op een nog levende muis staan en was dus in 1 klap wakker
Hihihi

Hier vandeweek toch weer een muisje gespot... Mijn anti-muisbeleid is weer aangescherpt
pi_55968787
goeiemorgen, * justmattie is klaar met werk en heeft dus weekend

Wat zijn jullie allemaal vroeg wakker trouwens
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_55968813
Iew muizen! Ik zou daar echt niet aan kunnen wennen denk ik! Bah!

Ik heb net voor mijn dochter haar favoriete prakje wat ze als baby kreeg gemaakt: aardappels en courgette in blokjes koken, dan een flinke scheut melk, een lepeltje roomboter en wat oregano. En dan de staafmixer er op. Dat vond ze als baby al heerlijk (jajaja ook de prakjes probeerde ik smaakvol te krijgen, haha) en nu heeft ze het ook weer met smaak opgegeten!

Ze mag zometeen met me naar de winkel en ik heb haar beloofd dat ze elk puddinkje wat ze lekker vindt uit mag zoeken van mij! En zachte snoepjes. En misschien wat soep. En lekker veel fruit.....
pi_55968866
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:04 schreef Tezz het volgende:
Iew muizen! Ik zou daar echt niet aan kunnen wennen denk ik! Bah!

Ik heb net voor mijn dochter haar favoriete prakje wat ze als baby kreeg gemaakt: aardappels en courgette in blokjes koken, dan een flinke scheut melk, een lepeltje roomboter en wat oregano. En dan de staafmixer er op. Dat vond ze als baby al heerlijk (jajaja ook de prakjes probeerde ik smaakvol te krijgen, haha) en nu heeft ze het ook weer met smaak opgegeten!

Ze mag zometeen met me naar de winkel en ik heb haar beloofd dat ze elk puddinkje wat ze lekker vindt uit mag zoeken van mij! En zachte snoepjes. En misschien wat soep. En lekker veel fruit.....
waterijsjes zijn misschien ook wel lekker voor haar Tezz.

Mooi Milou en HIJ liggen boven weer lekker te pitten en ik nog steeds wakker

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2008 11:08:34 ]
pi_55968907
ga een lekker ontbijt voor ze maken Sollie
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:48:03 #188
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55969525
Nog even showen met mijn experiment wat ik gisteren heb gedaan:
http://blog.kokenmetfrank.nl/2008/01/caramel-kunstwerk.html

Was in de trein van/naar Utrecht gisteren geinspireerd geraakt door de Delicious. wat best een leuk resultaat gaf
Helemaal mooi is het nog niet, maar leuk&lekker zeker wel
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:56:06 #189
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55969680
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:48 schreef KrnKje het volgende:
Nog even showen met mijn experiment wat ik gisteren heb gedaan:
http://blog.kokenmetfrank.nl/2008/01/caramel-kunstwerk.html

Was in de trein van/naar Utrecht gisteren geinspireerd geraakt door de Delicious. wat best een leuk resultaat gaf
Helemaal mooi is het nog niet, maar leuk&lekker zeker wel
Misschien een tip om het mooier te maken; nadat je de caramel uitgestort hebt breek je hem weer in stukken en verpulver je het in een koffiebonenmaler, zodat je echt heeel fijn gruis hebt. Dit kun je dan weer op van die siliconenmatjes (even inspuiten met panko) in de exacte vorm leggen dat je het wilt hebben (heel dun, maar zorg dat alles bedekt is) en verwarm dit even in de oven, laat het weer afkoelen et voila, je perfecte, dunne, knapperige maar niet te dikke en je eigen vorm caramellaagje
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:58:30 #190
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_55969739
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:56 schreef Euc- het volgende:

[..]

Misschien een tip om het mooier te maken; nadat je de caramel uitgestort hebt breek je hem weer in stukken en verpulver je het in een koffiebonenmaler, zodat je echt heeel fijn gruis hebt. Dit kun je dan weer op van die siliconenmatjes (even inspuiten met panko) in de exacte vorm leggen dat je het wilt hebben (heel dun, maar zorg dat alles bedekt is) en verwarm dit even in de oven, laat het weer afkoelen et voila, je perfecte, dunne, knapperige maar niet te dikke en je eigen vorm caramellaagje
Superrrrr-tip
Ik ga er zeker verder mee experimenteren, is ook nog n goede om de snoepjes in leuke vormen te krijgen...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_55969912
als je metalen steekvormpjes kunt vinden, kun je het daar ook in proberen.

Of zou dat niet willen, weet jij dat Euc?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:22:15 #192
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55970260
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:07 schreef justmattie het volgende:
als je metalen steekvormpjes kunt vinden, kun je het daar ook in proberen.

Of zou dat niet willen, weet jij dat Euc?
Hoe bedoel je? Gewoon een malletje om de vorm mooi te krijgen? Natuurlijk kun je dat gebruiken!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55970314
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:22 schreef Euc- het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Gewoon een malletje om de vorm mooi te krijgen? Natuurlijk kun je dat gebruiken!
dat weet ik wel, maar ik bedoel van metaal/ aluminium, denk dat de suiker daaraan blijft plakken
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:39:33 #194
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55970568
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:24 schreef justmattie het volgende:

[..]

dat weet ik wel, maar ik bedoel van metaal/ aluminium, denk dat de suiker daaraan blijft plakken
Welnee, je legt de mal op een bakplaat, gooit er een beetje suiker in, verdeelt de suiker wat en haalt de mal weer weg.. Van dat even blijft er echt niet veel aan plakken hoor..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_55970609
maar niet iedereen heeft een silliconenmal thuis he
pi_55970987
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:40 schreef justmattie het volgende:
Ikke
* ColdFeet spit haar keukenkastjes na...

Zo in Rotjeknor naar de markt en naar Little Italy. Ik wil vanavond spaghetti carbonara maken, en LI heeft echt verrukkelijke pancetta
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:58:41 #197
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_55971007
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:40 schreef justmattie het volgende:
Dan koop je hem voor 2,50 bij je lokale kookwinkel?

Het is trouwens een siliconenMAT wat ik bedoel he, waar je die dingen op legt, die zijn ervoor gemaakt om niet te plakken. Eventueel kun je ze nog met panko inspuiten, dan blijft echt niets plakken. De maLLetjes kun je voor mijn part uit karton maken, of je neemt een steekring, dat maakt echt niet uit.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:22:36 #198
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55971547
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:04 schreef Tezz het volgende:
Aaaah... paniek was dat gister dan..... Dan val je als moeder ook even in 1000 stukjes....

Arme Bente.
Confidence through competence
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:27:49 #199
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_55971658
G'middag ... dat was even een lekker uitslapertje èn verdiend
Alea jacta est
pi_55971840
Awwww sterkte met het Tezzekind en maandag meteen bellen met de tandarts!!
IJsjes, koelen das lekker voor het benthebekkie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')