waarom om de dag bij elkaar etenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, we eten om de dag bij elkaar, alhoewel ze nu weer zit te miepen dat het haar zo zwaar valt en dat het net lijkt of we niet uit elkaar zijn en dat we dan maar elkaar misschien wat minder moeten zien etc.![]()
Vrouwen.
Ik vind het, ook zonder romantiek, wel gezellig. Ik denk dat we van een relatie toch in een soort vriendschap zijn gestrand.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
waarom om de dag bij elkaar eten??
Oke dan, ik heb gelukkig geen contact meer met mn exquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het, ook zonder romantiek, wel gezellig. Ik denk dat we van een relatie toch in een soort vriendschap zijn gestrand.
We zijn ook niet jankend met ruzie uit elkaar gegaan ofzo.
En nee justmattie, wat voor auto heb je gekocht? Die afschuwelijke Opel Tigra?
Heb jij Muck al gePMed?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ah, hier zijn jullie![]()
was jullie al kwijtwas even druk met sporten enzo
maar, heb al 3 lessen hardgelopen![]()
dus ook wel trots, en het gewicht wordt ook minder
![]()
dus wat dat betreft
gefeliciteerd ook hier alle winnaars van de CUL Kerstwedstrijd![]()
Je plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oke dan, ik heb gelukkig geen contact meer met mn ex![]()
Nee gelukkig geen Tigra, heb nog spijt dat ik er ooit over begonnen ben![]()
BMW 316i uit '94, CV, elec. spiegels en ramen, 102pk op de achterwielen en rijdt super![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal zo ff foto uploaden![]()
Oja en sinds paar dagen een nieuwe radio, wel leuk dingetje
[ link | afbeelding ]
Ik denk niet dat het ooit nog goed komt in de nabije toekomst.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou ook ff dimmen steer en haar niet zo veel meer zien
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:15 schreef Pheno het volgende:
Het lijkt wel een gouden kikker
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga weer toneelspelen bij de toneelvereniging waar ik 5 jaar bij gezeten heb, daar lopen altijd welvrouwen rond. Had ik ooit al verteld dat ik ooit op een date ben gegaan met zo'n
vrouw die tijdens de 'date' mij vertelde dat ze nog steeds niet over haar ex-vriendin heen was?
![]()
thnxquote:Mooie LG stereo, justmattie! Wist niet dat LG ook grote muzieksets maakte.
Ik heb ook een zwak voor BMW'squote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef justmattie het volgende:
Hij doet het al
Hier een foto' van mn 2e schatje
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ooit nog goed komt in de nabije toekomst.Wil dat ook niet, ergerde me te vaak aan haar.
Ik ga weer toneelspelen bij de toneelvereniging waar ik 5 jaar bij gezeten heb, daar lopen altijd welvrouwen rond. Had ik ooit al verteld dat ik ooit op een date ben gegaan met zo'n
vrouw die tijdens de 'date' mij vertelde dat ze nog steeds niet over haar ex-vriendin heen was?
Mooie LG stereo, justmattie! Wist niet dat LG ook grote muzieksets maakte.
Nou okee, we hadden dus een feestje in Scala, was aangeschoten, zaten nogal 'erotisch' te dansen. Besloten om de volgende dag uit eten te gaan en naar de film, en toen bleek ze lesbisch te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou okee, we hadden dus een feestje in Scala, was aangeschoten, zaten nogal 'erotisch' te dansen. Besloten om de volgende dag uit eten te gaan en naar de film, en toen bleek ze lesbisch te zijn.
De tease
moehahaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou okee, we hadden dus een feestje in Scala, was aangeschoten, zaten nogal 'erotisch' te dansen. Besloten om de volgende dag uit eten te gaan en naar de film, en toen bleek ze lesbisch te zijn.
De tease
arme stereo...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De tease
Cambuurquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:31 schreef justmattie het volgende:
ik gaat weer ff naar Cambuur![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks miss
Cambuur Leeuwarden! Ik ben geboren (en een beetje getogen) in Ljouwert.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:31 schreef justmattie het volgende:
ik gaat weer ff naar Cambuur![]()
![]()
![]()
![]()
tot straks miss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |