Higher Energy van Dior.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet wat ik heb, ben echt metrosexueel aan het worden ofzo, maar mijn nieuw gevonden geurenhobby heeft me net $50 teruggezet.
Naja, straks maar even een uurtje of 2 hard freelance schrijven, meteen terugverdiend
tof spelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef Euc- het volgende:
idd, ben 2 galaxy's verder gekomen met mario op de wii
De enige geur van Dior die ik heb gesampled is Dior Homme. Maar die rook zo.... moeilijk te beschrijven. Het is net alsof je je armen om een prachtige vrouw slaat, en in haar nek kust en in haar diepe decolleté kijkt, en je je dan realiseert dat je je eigen eau de toilette aan het ruiken bent en dat de vrouw dus een travestiet is.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Higher Energy van Dior.
Zelfs als een outback jack die draagt kan ik nog verliefd worden.
Sexse-discriminatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat is er mis met een jongetje????????quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mijn ultieme droom. Lekker tutten met een kleine meid op de markt, meeslepen naar proeverijen, visjes bekijken en eten, kruidentuintjes maken, aubergines kweken, taartjes maken op zondag, de eerste keer wijn proeven
* zucht *
Een nichterige sous-chef als boezemvriendje volstaat ook hoor
Nee geen Wii thuis. Begin er ook maar niet aan..............(alhoewel, ook wel leuk voor de kleine natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb jij ook al een Wii thuis? Mijn huisgenootje vraagt me wel eens om mee te spelen, en eigenlijk is het toch wel best leuk.
Hoezo door je eetgewoonten??quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wil ook een motor.
Maar met mijn eetgewoonten is dat nog even een no go.
Of ik moet een rijke vent zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het exact! Heerlijk he! Toen ze nog drie was, hadden ze op de peuterspeelzaal een thema week die over eten ging. Waren ze met al die ukken naar de groenteboer geweest (als uitstapje) en mijn dochter kon alle groentes en fruit bij naam noemen (ook de lychees, courgettes, madame jeanettes en de aubergines). Woehahaha wat was ik trots!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje mijn ultieme droom. Lekker tutten met een kleine meid op de markt, meeslepen naar proeverijen, visjes bekijken en eten, kruidentuintjes maken, aubergines kweken, taartjes maken op zondag, de eerste keer wijn proeven
* zucht *
Een nichterige sous-chef als boezemvriendje volstaat ook hoor
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoezo door je eetgewoonten??
Ik studeer aan Nyenrode![]()
En je nickname is mijn geboorte-stad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noteer dit even als je het niet erg vind.
Als je maar niet zo als die gast van Das Parfum wordt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook een geuren-fetisjist. Ik denk dat dat fysiologisch gezien samenhangt met mijn supergevoelige smaak-papillen.
En dat is vreemd, want ik rook. Je zou dus denken dat ik een redelijke debiele proever ben.
Kun je nagaan als ik straks stop met roken...
dan open ik een parfumerant! Met oer-eten en een geurtje bij vertrek
Een van mijn meest favoriete geuren is Bvlgari Black. Rook, rubber, zwarte Lapsang Souchong thee, en een snuf vanille door elkaar heen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook een geuren-fetisjist. Ik denk dat dat fysiologisch gezien samenhangt met mijn supergevoelige smaak-papillen.
En dat is vreemd, want ik rook. Je zou dus denken dat ik een redelijke debiele proever ben.
Kun je nagaan als ik straks stop met roken...
dan open ik een parfumerant! Met oer-eten en een geurtje bij vertrek
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een van mijn meest favoriete geuren is Bvlgari Black. Rook, rubber, zwarte Lapsang Souchong thee, en een snuf vanille door elkaar heen.
Complementair aan motorrijdende rokers met een vanillepassie op een theekransje.
[ afbeelding ]
Ik moet ook eens naar Little Italy, klinkt echt superculinair daar! Mijn ex lustte geen pasta (quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben vanmiddag lekker bij Little Italy geweest![]()
Echt te makkelijk om daar veel teveel geld uit te geven
Steer, mijn ehemann is een trouw gebruiker van Jil Sander's Pure. Echt aangenaam, vind ik.
Whaaa, Thé Vertquote:
Is goed hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
[..]
En je nickname is mijn geboorte-stad.
Ik noteer dit even als je het niet erg vind.
Ik moet weer nieuwe geurtjes shoppen, en kleding. Moet alleen iemand hebben om het te beoordelenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn all time favo is
en op mijn werk , mademoiselle van Chanel
Ik begin je nu echt aardig te vinden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef SHE het volgende:
Ik draag het altijd en overal, behalve op mijn werk. Dan vind ik dat ik een serieuzer geurtje nodig heb, anders lopen ze over me heen
Ik wil in de herfst nog weleens een uitstap maken naar feminite du bois van Sisheido; heel krankzinnige geur die echt superslecht verkoopt, maar die bij mij echt werelds ruikt.
Maar de thé is echt favoriet. Ik word er altijd vrolijk van.
* Stereotomy steekt hand op, pick me pick me!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moet weer nieuwe geurtjes shoppen, en kleding. Moet alleen iemand hebben om het te beoordelen
ik wil wel meequote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik moet weer nieuwe geurtjes shoppen, en kleding. Moet alleen iemand hebben om het te beoordelen
Wie weetquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Ik zit hier af en toe hardop te lachen achter mijn flopje. Zoveel mensen die mij amper kennen en toch zoveel moeite hebben te geloven wat ze zien. Of er zelfs heftig op reageren.
Ik begrijp het wel hoor en laten we voorop stellen dat ik echt vreselijk krankzinnig ben. Of is het eigenzinnig?
Ik weet één ding zeker; de echte versie is duizendmaal leuker dan de digitale. Resumerend een soort Nigella, meets Miss. Strain, meets the Nanny.
Lieve Sol, kom je een keertje eten?
En ondanks dat ik een spontane chat enorm kan waarderen, moet ik me nu echt gaan douchen en de keuken opzoeken. Al het gelul over eten en geuren is zinneprikkelend
Als ik daarmee de geruchten uit de wereld help en mezelf daarmee ongekend populair maak.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
Geddes & Gillmore
kom je niet samen met mij en SOL shoppen en eten?CF heeft vast ook nog wel tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |