abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:21:59 #226
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55977587
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet wat ik heb, ben echt metrosexueel aan het worden ofzo, maar mijn nieuw gevonden geurenhobby heeft me net $50 teruggezet.

Naja, straks maar even een uurtje of 2 hard freelance schrijven, meteen terugverdiend
Higher Energy van Dior.
Zelfs als een outback jack die draagt kan ik nog verliefd worden.
pi_55977631
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:15 schreef Euc- het volgende:
idd, ben 2 galaxy's verder gekomen met mario op de wii
tof spel
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:25:44 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55977683
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Higher Energy van Dior.
Zelfs als een outback jack die draagt kan ik nog verliefd worden.
De enige geur van Dior die ik heb gesampled is Dior Homme. Maar die rook zo.... moeilijk te beschrijven. Het is net alsof je je armen om een prachtige vrouw slaat, en in haar nek kust en in haar diepe decolleté kijkt, en je je dan realiseert dat je je eigen eau de toilette aan het ruiken bent en dat de vrouw dus een travestiet is.

Wat ik dus wil zeggen , prima geur, maar wel heul unisex. Maar ik zal de volgende keer Higher Energy wel eens ruiken, ben heel benieuwd.

Geuren & Smaken.
Confidence through competence
pi_55977756
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje mijn ultieme droom. Lekker tutten met een kleine meid op de markt, meeslepen naar proeverijen, visjes bekijken en eten, kruidentuintjes maken, aubergines kweken, taartjes maken op zondag, de eerste keer wijn proeven

* zucht *

Een nichterige sous-chef als boezemvriendje volstaat ook hoor
Sexse-discriminatie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat is er mis met een jongetje????????
pi_55977761
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb jij ook al een Wii thuis? Mijn huisgenootje vraagt me wel eens om mee te spelen, en eigenlijk is het toch wel best leuk.
Nee geen Wii thuis. Begin er ook maar niet aan..............(alhoewel, ook wel leuk voor de kleine natuurlijk )
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_55977794
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik wil ook een motor.
Maar met mijn eetgewoonten is dat nog even een no go.

Of ik moet een rijke vent zoeken
Hoezo door je eetgewoonten??

Ik studeer aan Nyenrode
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55977796
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:19 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje mijn ultieme droom. Lekker tutten met een kleine meid op de markt, meeslepen naar proeverijen, visjes bekijken en eten, kruidentuintjes maken, aubergines kweken, taartjes maken op zondag, de eerste keer wijn proeven

* zucht *

Een nichterige sous-chef als boezemvriendje volstaat ook hoor
Ja dat is het exact! Heerlijk he! Toen ze nog drie was, hadden ze op de peuterspeelzaal een thema week die over eten ging. Waren ze met al die ukken naar de groenteboer geweest (als uitstapje) en mijn dochter kon alle groentes en fruit bij naam noemen (ook de lychees, courgettes, madame jeanettes en de aubergines). Woehahaha wat was ik trots!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:31:00 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55977801
Ik ben ook een geuren-fetisjist. Ik denk dat dat fysiologisch gezien samenhangt met mijn supergevoelige smaak-papillen.
En dat is vreemd, want ik rook. Je zou dus denken dat ik een redelijke debiele proever ben.
Kun je nagaan als ik straks stop met roken...

dan open ik een parfumerant! Met oer-eten en een geurtje bij vertrek
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:32:26 #234
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55977834
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:30 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Hoezo door je eetgewoonten??

Ik studeer aan Nyenrode
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je nickname is mijn geboorte-stad.

Ik noteer dit even als je het niet erg vind.
pi_55977847
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef SHE het volgende:
Ik ben ook een geuren-fetisjist. Ik denk dat dat fysiologisch gezien samenhangt met mijn supergevoelige smaak-papillen.
En dat is vreemd, want ik rook. Je zou dus denken dat ik een redelijke debiele proever ben.

Als je maar niet zo als die gast van Das Parfum wordt.
Wat overigens een erg goed boek is. Ik moet de film nog een keer zien
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:38:47 #236
55709 Stereotomy
pi_55977960
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:31 schreef SHE het volgende:

Een van mijn meest favoriete geuren is Bvlgari Black. Rook, rubber, zwarte Lapsang Souchong thee, en een snuf vanille door elkaar heen.

Complementair aan motorrijdende rokers met een vanillepassie op een Chinees theekransje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 12-01-2008 18:51:32 ]
pi_55978030
Ik ben vanmiddag lekker bij Little Italy geweest
Echt te makkelijk om daar veel teveel geld uit te geven

Steer, mijn ehemann is een trouw gebruiker van Jil Sander's Pure. Echt aangenaam, vind ik.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:42:31 #238
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55978038
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Een van mijn meest favoriete geuren is Bvlgari Black. Rook, rubber, zwarte Lapsang Souchong thee, en een snuf vanille door elkaar heen.

Complementair aan motorrijdende rokers met een vanillepassie op een theekransje.

[ afbeelding ]

Mijn all time favo is

en op mijn werk , mademoiselle van Chanel
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:44:41 #239
55709 Stereotomy
pi_55978077
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben vanmiddag lekker bij Little Italy geweest
Echt te makkelijk om daar veel teveel geld uit te geven

Steer, mijn ehemann is een trouw gebruiker van Jil Sander's Pure. Echt aangenaam, vind ik.
Ik moet ook eens naar Little Italy, klinkt echt superculinair daar! Mijn ex lustte geen pasta ( ) dus ik zal me daar wel kunnen uitleven.

Jil Sander, daar heb ik nog nooit iets van gesampled. Die moet ik ook maar eens ruiken binnenkort.

Wat ik zo fijn vind aan smaken en geuren is dat het niet reproduceerbaar is door het menselijk lichaam. Als je muziek hoort of iets ziet, dan kun je het nog altijd nazingen of natekenen. Maar met geuren en smaken is het altijd behelpen met beschrijven in woorden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 12-01-2008 18:50:22 ]
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:48:49 #240
55709 Stereotomy
pi_55978166
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn all time favo is
[ afbeelding ]
Whaaa, Thé Vert die is geweldig voor in de zomer, licht en pittig tegelijk met groene thee.

Had dat eerder gezegd, dan had je een mini die ik nog kwijt wilde gratis toegestuurd gekregen, maar helaas eergister verkocht.
pi_55978211
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:32 schreef SHE het volgende:

[..]

En je nickname is mijn geboorte-stad.

Ik noteer dit even als je het niet erg vind.
Is goed hoor.
Weet nu zeker waar ik terecht moet met mijn bedrijfskunde vragen
pi_55978253
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:42 schreef SHE het volgende:

[..]

Mijn all time favo is
en op mijn werk , mademoiselle van Chanel
Ik moet weer nieuwe geurtjes shoppen, en kleding. Moet alleen iemand hebben om het te beoordelen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:54:08 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55978288
Ik draag het altijd en overal, behalve op mijn werk. Dan vind ik dat ik een serieuzer geurtje nodig heb, anders lopen ze over me heen

Ik wil in de herfst nog weleens een uitstap maken naar feminite du bois van Sisheido; heel krankzinnige geur die echt superslecht verkoopt, maar die bij mij echt werelds ruikt.
Maar de thé is echt favoriet. Ik word er altijd vrolijk van.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:58:25 #244
55709 Stereotomy
pi_55978392
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:54 schreef SHE het volgende:
Ik draag het altijd en overal, behalve op mijn werk. Dan vind ik dat ik een serieuzer geurtje nodig heb, anders lopen ze over me heen

Ik wil in de herfst nog weleens een uitstap maken naar feminite du bois van Sisheido; heel krankzinnige geur die echt superslecht verkoopt, maar die bij mij echt werelds ruikt.
Maar de thé is echt favoriet. Ik word er altijd vrolijk van.
Ik begin je nu echt aardig te vinden.

ben een beetje simpel soms
  zaterdag 12 januari 2008 @ 18:59:20 #245
55709 Stereotomy
pi_55978410
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ik moet weer nieuwe geurtjes shoppen, en kleding. Moet alleen iemand hebben om het te beoordelen
* Stereotomy steekt hand op, pick me pick me!

Of bedoelde je wat anders eigenlijk?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:05:01 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55978547
Ik zit hier af en toe hardop te lachen achter mijn flopje. Zoveel mensen die mij amper kennen en toch zoveel moeite hebben te geloven wat ze zien. Of er zelfs heftig op reageren.
Ik begrijp het wel hoor en laten we voorop stellen dat ik echt vreselijk krankzinnig ben. Of is het eigenzinnig?

Ik weet één ding zeker; de echte versie is duizendmaal leuker dan de digitale. Resumerend een soort Nigella, meets Miss. Strain, meets the Nanny.

Lieve Sol, kom je een keertje eten?

En ondanks dat ik een spontane chat enorm kan waarderen, moet ik me nu echt gaan douchen en de keuken opzoeken. Al het gelul over eten en geuren is zinneprikkelend
pi_55978615
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 18:52 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ik wil wel mee Ben helemaal thuis in de winkels waar ze, v. Santen& v. Santen, Scapa, Riverwoods, Gaastra e.d. verkopen, zijn volgens mij ook wel een btje jouw merken

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2008 19:10:18 ]
pi_55978731
Geddes & Gillmore

kom je niet samen met mij en SOL shoppen en eten? CF heeft vast ook nog wel tijd
pi_55978802
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
Ik zit hier af en toe hardop te lachen achter mijn flopje. Zoveel mensen die mij amper kennen en toch zoveel moeite hebben te geloven wat ze zien. Of er zelfs heftig op reageren.
Ik begrijp het wel hoor en laten we voorop stellen dat ik echt vreselijk krankzinnig ben. Of is het eigenzinnig?

Ik weet één ding zeker; de echte versie is duizendmaal leuker dan de digitale. Resumerend een soort Nigella, meets Miss. Strain, meets the Nanny.

Lieve Sol, kom je een keertje eten?

En ondanks dat ik een spontane chat enorm kan waarderen, moet ik me nu echt gaan douchen en de keuken opzoeken. Al het gelul over eten en geuren is zinneprikkelend
Wie weet

Ik ben nu vriendlief aan het assisteren (oke nu even niet) in de keuken. Wordt vanalles en nog wat gemaakt voor morgen aan bij/voorgerechten, alleen voor vanaaf nog niks, dus dat schiet weer lekker op
Ik heb voor morgen alvast de raitta gemaakt

Milou en HIJ zouden eik vandaag wat Indonesische en Thaise gerechten maken, maar dat is verschoven tot morgen dus en er komen dus nog wat andere keukens bij.

Mannen die kunnen koken
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:19:37 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55978869
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 19:13 schreef Den_Haag het volgende:
Geddes & Gillmore

kom je niet samen met mij en SOL shoppen en eten? CF heeft vast ook nog wel tijd
Als ik daarmee de geruchten uit de wereld help en mezelf daarmee ongekend populair maak.

Uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')