omroepbrabant.nlquote:Ongeveer op hetzelfde tijdstip werd een harde knal gehoord die in verband werd gebracht met de noodoproep. Dat heeft er niks mee te maken. Die knal werd veroorzaakt door een F-16 die in België door de geluidsbarrière ging.
EINDHOVEN - De landing van een C-17 Globemaster in Eindhoven heeft vrijdagmiddag (11 januari) voor de nodige opschudding gezorgd. Kort nadat het grote transportvliegtuig de wielen aan de grond had gezet, werd er een opvallende hoeveelheid rook bij het landingsgestel waargenomen. Die constatering leidde tot een crashalarm, waarna brandweerwagens uit Eindhoven en omgeving kwamen aangesneld. De rook bleek echter afkomstig te zijn van op het landingsgestel gemorste antivriesvloeistof.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:38 schreef splendor het volgende:
Een klein half uur geleden trilde de ruiten hier, behoorlijk knal die in heel Eindhoven te horen was, en nu zegt 112brabant:
12:31 Eindhoven Landsard / vliegveld Crash alarm scenario 2 650 678 521 640 641 520 467 885 473 781 992 ovd rogs cvd
12:34 - vliegtuig met 6 tot 50 personen aan boord
Iemand meer informatie?
gebeurt er een keer iets ben ik weer vroeg klaar op de tuquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:43 schreef MPG het volgende:
Wel een klap gehoord en de ruiten hier oppe TU/e trilden mee.....
Wat er loos is, geen idee
k Heb het zien gebeurenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:59 schreef JohnFoK het volgende:
AMSTERDAM - Op het vliegveld van Eindhoven is vrijdagmiddag een rokend vliegtuig geland. Naar schatting zaten er 14 tot 17 personen in het toestel.
wat doet een russische leger vrachtvliegtuig op eindhovenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:41 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
Staat veel boeiender materiaal achter die stomme grijze.
Russisch? Heet tegenwoordig toch rent á bird? Dei antonov's worden zelfs door de Amerikanen gehuurd omdat ze meer kunnen vervoeren dan bijna alle andere vliegtuigen.quote:Op zondag 13 januari 2008 17:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wat doet een russische leger vrachtvliegtuig op eindhoven
dat weet ik maar er staat een vrij grootte Russische vlag op daarom leek het mij geen commercieel vliegtuigquote:Op zondag 13 januari 2008 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
Russisch? Heet tegenwoordig toch rent á bird? Dei antonov's worden zelfs door de Amerikanen gehuurd omdat ze meer kunnen vervoeren dan bijna alle andere vliegtuigen.
Dat er een vlag in de staart staat, zegt helemaal niks.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat weet ik maar er staat een vrij grootte Russische vlag op daarom leek het mij geen commercieel vliegtuig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |