Ik heb serieus gemist waar ze al die rijkdom vandaan heeft gehaald, maar ik zit ook met een half oog te kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb ik nou gemist wat die vent van d'r doet in het dagelijks leven?
Ze heeft nog wel wat trouwens, absoluut niet verwaand zo te zien, en toch heeft ze wel van alles leuks meegemaakt
Uit bepaalde antwoorden kon je dat ook wel afleiden denk ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Toch wel een leeg bestaan lijkt me dat, je hebt alles al, maar je man is er alleen maar in het weekend,
Dan bedoel je hoe ze er tegenwoordig uitzien neem ik aan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef Mirri het volgende:
Tot nu toe vond ik Birke het leukst. Die vorige twee waren echt fucking lelijk
Ja tegenwoordig. Die uit aflevering 2 is daarnaast ook een omhooggevallen trut geworden, maar Miriam kwam wel heel aardig over.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:11 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Dan bedoel je hoe ze er tegenwoordig uitzien neem ik aan?
Volgende week Yvette
En die broer die volgens mij als enige van dat gezin een beetje normaal gebleven is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:24 schreef fok4u het volgende:
Pappa was ook leuk met die limburgse aardappel die in de keel geschoten was, hahaha.
Wel btje jammer dat die aflevering van DWDD niet na deze uitzending kwam..quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:38 schreef fok4u het volgende:
Ze was ook bij DWDD samen met Jaap, die het mooiste meisje van zijn klas weer ontmoette en die even haarfijn aan Jaap uitlegde dat de nadruk in zijn programma toch wel heel erg op uiterlijk ligt, gezien ook de decadentie van de aflevering van ester: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=407
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:00 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb het afgezet. Ik werd ontzettend jaloers..
Moet je eerst wel een erg mooie dochter gecreeerd hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:56 schreef J.A.N.A. het volgende:
Note to /me:
Stuur dochter naar dure kostschool in Zwitserland.
Ik vond haar heel erg eenzaam overkomen. Vooral toen ze vertelde dat ze het 'jammer' vond dat ze met iemand was getrouwd die op haar vader lijkt. Liever had ze iemand gehad die meer een partner is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:22 schreef Vale17 het volgende:
Nou beetje rare vrouw. Man niet missen, kinderen niet missen.. Teren op de centen van je man. En dan ook nog eens durven antwoorden dat die betreffende man wellicht niet eens de man voor haar leven zal zijn. Op dit moment kon hij er wel mee door..
Ik vond die kerel met die oranje stationwagen wel grappig. Elke keer maar weer over het 2-persoonsbed op de achterbank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |