Heel speciaal verhaal. Mooie, sterke vrouw met een heel bijzonder verhaal en een bijzondere vader.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:54 schreef TheArt het volgende:
Nieuwe seizoen is vandaag weer begonnen. Mooie aflevering, zeker een speciaal verhaal.
EDIT: Hè verdomd, ik dacht al dat ik haar ergens van herkende. Maar haar foto staat inderdaad groot op het Museumplein.
Nee hoor. Maar die gratenkut vond ik veel te dun.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:11 schreef alors het volgende:
Heeft iedereen de aflevering van 2 november gemist, wat een supermooi meisje zeg, ik kijk het nu.
Wat golfer zegt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die gratenkut vond ik veel te dun.
Mwoah...vond ik wel meevallen, maar ik val niet zo op (ge)blond(eerd).quote:Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef Sjappel het volgende:
zeer mooi meisje deze week..
Ja, anders is zo'n uitzending natuurlijk niet interessant.quote:ook weer met een leven dat door drama wordt gekenmerkt.
Meneer Ooms. Ouwe viezerik met een Playboy.quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zag in het voorstukje iemand die ik ken. Die oude leraar van haar met de Playboy waar het onderwerp van deze week in staat.
Toch maar even kijken, want vind dat wel een bijzondere man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |