abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66820591
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Leek nogal mee te vallen? Relatie van 2,5 jaar, toen eentje van 8 jaar, nu 2 jaar getrouwd.
Ik vond het wel een mooi verhaal.... ook erg open!
pi_66831782
Net die aflevering van die vrouw gezien die nu met Schoemacher is. Nou, die verhalen neem ik met een korreltje zout, ze zat volgens mij constant verhalen te verzinnen, keek Jongbloed ook bijna nooit aan. Zoals dat verhaal van dat feest waar ze zogenaamd gered moest worden van een horrorscenario. Vervolgens hoor je helemaal niet waar dat over ging? En als je die Braziliaan naar haar zag kijken is daar wel wat meer gebeurd dan enkel "redden"Het enige dat ik in deze uitzending zag is een beetje een ordinaire golddigger, hupsakee, op naar de volgende luxe, op naar de volgende vent.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_66833287
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef Samson het volgende:
Net die aflevering van die vrouw gezien die nu met Schoemacher is. Nou, die verhalen neem ik met een korreltje zout, ze zat volgens mij constant verhalen te verzinnen, keek Jongbloed ook bijna nooit aan. Zoals dat verhaal van dat feest waar ze zogenaamd gered moest worden van een horrorscenario. Vervolgens hoor je helemaal niet waar dat over ging? En als je die Braziliaan naar haar zag kijken is daar wel wat meer gebeurd dan enkel "redden"Het enige dat ik in deze uitzending zag is een beetje een ordinaire golddigger, hupsakee, op naar de volgende luxe, op naar de volgende vent.
Hmmm, ja zoiets had ik wel van te voren verwacht, maar zo kwam het niet op mij over. Wat ik wel anders vond was, normaal heb je altijd heel veel klasgenoten die iets over het mooiste meisje zeggen. Nu waren het voornamelijk mensen buiten de schooltijd...
pi_66833362
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:29 schreef Michellee het volgende:

[..]

Hmmm, ja zoiets had ik wel van te voren verwacht, maar zo kwam het niet op mij over. Wat ik wel anders vond was, normaal heb je altijd heel veel klasgenoten die iets over het mooiste meisje zeggen. Nu waren het voornamelijk mensen buiten de schooltijd...
Dat is idd nogal vreemd, en snap jij dan wat er voor iets dramatisch had kunnen gebeuren op dat feest? Het wordt als een hele issue gebracht maar uiteindelijk vertelt niemand wat er dan had kunnen gebeuren.
pi_66833542
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:32 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat is idd nogal vreemd, en snap jij dan wat er voor iets dramatisch had kunnen gebeuren op dat feest? Het wordt als een hele issue gebracht maar uiteindelijk vertelt niemand wat er dan had kunnen gebeuren.
Ik denk iets van verkrachting of prostitutie? Want één van die gasten had haar toch tegen een auto geduwd met het commentaar "wij gaan een gezellige avond krijgen?" ofzo? Daarnaast even serieus, wie vliegt er nu helemaal van Frankrijk naar Brazilie met 2 gasten die je totaal niet kent?
pi_66835719
quote:
Wat je zegt, herken ik niet uit de uitzending.

Ik denk dat ze gewoon een feestbeest was dat het niet zo nauw nam met wie er wel en niet te vertrouwen was. Dat afreizen naar Brazilie met relatief vreemden. Ach, ik denk dat meer meiden dat zouden aandurven en doen, zeker als je in de put zit, omdat je minder kan schelen op dat moment, zoals ze vertelde zat ze in een aardige depressie. Dan doe je weleens dingen waar je niet teveel over nadenkt op zoek naar afleiding en avontuur. Verder geloof ik niet dat ze met ijdeltuit Schumacher zou zijn geweest als ie achter de vuilniswagen had gelopen. Maar ja, je moet wat op je 37'ste zal ze denken.
  zondag 8 maart 2009 @ 19:59:13 #232
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66836070
quote:
Het enige dat ik in deze uitzending zag is een beetje een ordinaire golddigger, hupsakee, op naar de volgende luxe, op naar de volgende vent.
De volgende foute vent, ook vooral.
Ja, ik kon er ook niet veel sympathie voor opbrengen, moet ik zeggen hoor.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66838982
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:59 schreef Jane het volgende:

[..]

De volgende foute vent, ook vooral.
Ja, ik kon er ook niet veel sympathie voor opbrengen, moet ik zeggen hoor.
Ik ook niet, het was toch wel overduidelijk om het geld te doen met die kerel van het strand bij Tijn Akersloot (kwam ik ooit ook vaak ) Hoeveel keer per jaar ging ze wel niet met vakantie? En bij Schoemacher zal ze ook niet op de eurocentjes hoeven te letten en op de koop toe af en toe een spuit voor een strakker bekkie Totdat er geen redden meer aan is en hij haar inruilt voor een jonger/strakker exemplaar. Dan is het haar beurt om aan de kant gezet te worden
pi_66839646
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:12 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik ook niet, het was toch wel overduidelijk om het geld te doen met die kerel van het strand bij Tijn Akersloot (kwam ik ooit ook vaak ) Hoeveel keer per jaar ging ze wel niet met vakantie? En bij Schoemacher zal ze ook niet op de eurocentjes hoeven te letten en op de koop toe af en toe een spuit voor een strakker bekkie Totdat er geen redden meer aan is en hij haar inruilt voor een jonger/strakker exemplaar. Dan is het haar beurt om aan de kant gezet te worden
die fase zit ze nu al in, erg onflatteus in deze uitzending, gewoon een standaardmoeke van 37 jaar, en dan nog wat, ze was client/patient van dr vent ooit, tssssk, codenummereen ga nooit met een client/patient een relatie aan..de basis is dan sowieso fout..

maar goed..

ze viel op 'foute' kerels, klaar.
pi_66839886
quote:
Op zondag 8 maart 2009 21:27 schreef Euridice het volgende:

[..]

die fase zit ze nu al in, erg onflatteus in deze uitzending, gewoon een standaardmoeke van 37 jaar, en dan nog wat, ze was client/patient van dr vent ooit, tssssk, codenummereen ga nooit met een client/patient een relatie aan..de basis is dan sowieso fout..
Mag dat eigenlijk wel??
pi_66852709
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:38 schreef Michellee het volgende:

[..]

Daarnaast even serieus, wie vliegt er nu helemaal van Frankrijk naar Brazilie met 2 gasten die je totaal niet kent?
Goed, zo naïef kun je zijn. Maar als dat vervolgens uit de hand dreigt te lopen, ga je aan de volgende 2 wildvreemden vragen of ze je willen redden Dát vond ik wel een beetje vaag.
Don't you love her madly?
pi_66854618
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:42 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Goed, zo naïef kun je zijn. Maar als dat vervolgens uit de hand dreigt te lopen, ga je aan de volgende 2 wildvreemden vragen of ze je willen redden Dát vond ik wel een beetje vaag.
Ja maar aan wie moest ze het anders vragen? Ze kende daar toch niemand?
pi_66867822
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ja maar aan wie moest ze het anders vragen? Ze kende daar toch niemand?
Lovechild heeft een goed punt, als je met een groep vreemden bent waar je blijkbaar al een enorme tijd mee in het vliegtuig hebt gezeten en dan aan mensen die je nog slechter/helemaal niet kent vragen om je te helpen, met een reden die helemaal niet wordt uitgelegd
pi_66870302
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:13 schreef Samson het volgende:

[..]

Lovechild heeft een goed punt, als je met een groep vreemden bent waar je blijkbaar al een enorme tijd mee in het vliegtuig hebt gezeten en dan aan mensen die je nog slechter/helemaal niet kent vragen om je te helpen, met een reden die helemaal niet wordt uitgelegd
Nou ja, stel ik zou in een gevaarlijke situatie zitten, dan zou ik ook elke malloot die er een beetje betrouwbaar uit ziet, aanspreken....toch?
pi_66872667
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:26 schreef Michellee het volgende:

[..]

Nou ja, stel ik zou in een gevaarlijke situatie zitten, dan zou ik ook elke malloot die er een beetje betrouwbaar uit ziet, aanspreken....toch?
Als er idd sprake zou zijn van een gevaarlijke situatie, maar wat dat betreft vertelde ze 0.0.....
pi_66873491
Ik vind dit een hele boeiende discussie. Echt waar, hoor. Nee, echt!
pi_66946610
Jongbloed zometeen in DWDD over dit programma.
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:48:32 #243
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_66987311
Kijk, dit vind ik nou een veel leuker Mooiste Meisje.

Wel een beetje zure moeder: "Dat ze door HEM in Spanje is gaan wonen..."
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_66996663
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:48 schreef Jane het volgende:
Kijk, dit vind ik nou een veel leuker Mooiste Meisje.
't was alleen geen echt mooi meisje
  vrijdag 13 maart 2009 @ 07:20:08 #245
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_66996684
ik vergeet dit programma altijd... moet toch echt een keer op uitzending gemist checken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_67001067
Ik vond haar prachtig, met die geweldige bos krullen en dat schattige gezichtje. Ze is in haar jeugd minder dan eerdere Mooiste Meisjes glossy op de foto gaan staan, er waren van haar veel meer spontane terrasfoto's, maar dat betekent niet dat ze minder mooi was. En daarbij was ze ook nog eens heel leuk .
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:21:54 #247
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_67032831
Heb pas de aflevering met Els, de Parijse danseres gezien. Wat een boeiende vrouw! Gewoon helemaal haar eigen weg gegaan en nu aan de top.

Toen ze die vroegere vriend weer zag (bij die boom) was het alsof ze nooit weggeweest was: ze klom gewoon gelijk ook de boom in. Totaal geen kapsones in ieder geval.

Ik begreep alleen niet goed waarom ze sprak alsof ze een dubbele tong had. Dat klonk heel vreemd al werd het ook wel weer charmant.

Mooie vrouw, van binnen en van buiten...
pi_67033627
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begreep alleen niet goed waarom ze sprak alsof ze een dubbele tong had. Dat klonk heel vreemd al werd het ook wel weer charmant.
Verkouden + Frans accent.
  zondag 15 maart 2009 @ 11:36:46 #249
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_67063382
Net de aflevering met Maaike gezien. Héél bijzonder. Echt een vrouw die het verschil maakt en niet enkel leeft voor zichzelf. Ze was wel erg mager geworden, haar man ook. Een hele pure vrouw vond ik het. Prachtige aflevering, ook die beelden met die zwerfhonden waar ze mee leven.

Daarvoor de aflevering met Ushi gestart. Maar al snel afgehaakt, ik vond Ushi niet boeiend. Als ik aan iemands woorden ga twijfelen dan heeft verder kijken niet veel zin.
pi_67272745
Net de aflevering van Maaike gezien, echt een mooie vrouw, zowel van binnen als van buiten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')