Je haalt me bijna in inderdaadquote:Op maandag 14 januari 2008 14:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Nog maar een paar weken te gaan, dus we moeten opschieten.
quote:Op maandag 14 januari 2008 08:46 schreef qyn het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik een opstelling voor dit weekend had gemaakt; was namelijk niet thuis enzo .. staat m'n B-team opgesteld tegen de nummer 1..
9-0 verloren
ik ga maar even opzoek naar een potentieel international ...quote:Paul Krebsförden (188938370)
17 jaar en 5 dagen, redelijk in vorm, gezond
Ik spreek Deutsch!
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 30-04-2008
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 2 060
Loon: 510 ¤/week
Eigenaar: Pipping Eleven
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Mooi Italiaanse naam ookquote:Op maandag 14 januari 2008 16:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik ga maar even opzoek naar een potentieel international ...
Ook toevallig...ik heb deze net gekocht:quote:Op maandag 14 januari 2008 16:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten dat geld moet rollenquote:Gastone Scimeca [playerid=188406602]
17 jaar en 22 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 13-04-2008
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 2 100
Loon: 590 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
je weet dat een klein noordelijk deel van Italie duitstalig is? Zelfs de hattrick-server weet hetquote:
haha toevallig idd. Hoe duur was die knakker van jou? die van mij staat nu op 990kquote:Op maandag 14 januari 2008 16:38 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ook toevallig...ik heb deze net gekocht:
[..]
Ik heb maar besloten dat geld moet rollen
786 000 ¤quote:Op maandag 14 januari 2008 16:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha toevallig idd. Hoe duur was die knakker van jou? die van mij staat nu op 990k
Je krijgt er nog geld voor ook, als ze voor U20 spelenquote:11-01-2008 Howard Hubbard heeft voor zijn nationale team gespeeld en een salarisreductie van 1 748 ¤ is toegekend.
Maar ga ik daarmee ook die 300-400k winst maken die ik krijg als ik Berlage doortrain? Een PM/Passen-trainee erbij kan veel opleveren, dat wel. Zeker wanneer die hoog in PM en/of Passen blijkt te zitten..quote:Op maandag 14 januari 2008 17:11 schreef Grumpey het volgende:
Ik zou zelf niet doortrainen. Ik zou hem 1 week nog laten meespelen tegen nummer 2 (gewoon, omdat je die wedstrijd daarmee dan wint) en dan verkopen.
Je zult, nu je daarvoor ideaal de kans krijgt in VII en lager, optimaal moeten trainen. Dus zet daar een 18 jarige neer (tegen de 3 botjes) en het traint gelijk een halve-speler sneller. Plus, je kan je team alvast voorbereiden voor een optimale passing-training die je zelf al hebt aangekondigd.
quote:Enver Evşen (114349695)
31 years and 37 days, passable form, bruised, but playing
A controversial person who is balanced and honest.
Has solid experience and solid leadership abilities.
Kunnen ze niet gewoon Hongarije zeggen oid??quote:Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Magyarország reizen.
Elk land wordt in Hattrick genoemd/geschreven zoals ze het zelf noemen/schrijven. Voor zover dat mogelijk is in Latijnse letters, uiteraard. En het Hongaars is een 'rare' taal; vergelijkbaar met het Fins.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:08 schreef Outpost76 het volgende:
Edit :
Vaag ook :
[..]
Kunnen ze niet gewoon Hongarije zeggen oid??
Als ik als nederlander inlog mag ik toch wel normale taal verwachten die ik lezen kan?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Elk land wordt in Hattrick genoemd/geschreven zoals ze het zelf noemen/schrijven. Voor zover dat mogelijk is in Latijnse letters, uiteraard. En het Hongaars is een 'rare' taal; vergelijkbaar met het Fins.
quote:Op maandag 14 januari 2008 16:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
HT beschermt me tegen mezeldquote:Om dit bod te kunnen uitbrengen moet je voldoende geld hebben voor de prijs van de speler plus zijn salaris.
1 176 000 ¤quote:Op maandag 14 januari 2008 21:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
HT beschermt me tegen mezeld
Ik ken t probleem maar bekijk t van de leuke kant, ze worden nu ook nog steeds beter. Dus deste leuker zijn ze als je ze wel mag\kan promoveren!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:46 schreef qyn het volgende:
Irritante aan die jeugdopleiding is dat ik nu te veel 'leuke' spelers heb om door te trainen en nog niks kan promoveren
Mijn spits is wel al 17, maar zit nog niet lang genoeg in mn jeugd..quote:Op maandag 14 januari 2008 21:49 schreef Yankee_One het volgende:
Vrijwel al mijn jeugdverdedigers zijn klaar om te promoveren
alleen zijn ze nog geen 17..
je kan niet een jonger iemand, die formidabel is en wat meer passen al heeft, kopen, van zeg 19?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maar ga ik daarmee ook die 300-400k winst maken die ik krijg als ik Berlage doortrain? Een PM/Passen-trainee erbij kan veel opleveren, dat wel. Zeker wanneer die hoog in PM en/of Passen blijkt te zitten..
Na a.s. zondag heb ik Berlage iig zo'n 5 weken niet nodig (scheelt 10k salaris), evt. kan ik tzt altijd nog een vergelijkbare speler terugkopen, mocht dat nodig zijn in VIII (verwacht het niet overigens)
Ik ga eens kijken wat dat kost, met het geld van Berlage en evt. andere trainees kom ik een heel eind idd. Ik wil namelijk eind dit seizoen ook m'n bijna formidabel 20jarige (32dagen) Spaanse IM (Snel) met zwak passen en matig scoren verkopen. Als die een leveltje PM stijgt + 1x passen dan is die ook zo'n 600-700k waard schat ik zo in.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je kan niet een jonger iemand, die formidabel is en wat meer passen al heeft, kopen, van zeg 19?
Want daar zit veel meer winst in op lange termijn volgens mij.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat dat kost, met het geld van Berlage en evt. andere trainees kom ik een heel eind idd. Ik wil namelijk eind dit seizoen ook m'n bijna formidabel 20jarige (32dagen) Spaanse IM (Snel) met zwak passen en matig scoren verkopen. Als die een leveltje PM stijgt + 1x passen dan is die ook zo'n 600-700k waard schat ik zo in.
M'n topklasse vleugelspelertje gestegen, verder weer een trainingsrapport met veel geneuzel.
Oja, rpp, die spits van jou is een koopje voor mij
Maakt op mijn niveau nog niet heel veel uit, maar ik snap je punt. Hey, iedere beginner maakt fouten, toch? Hij is als redelijk PM bij me gekomen, ga hem straks ws. met 600k winst verkopen. En op een totaal salaris van 900euro maakt die 20% nu ook niet zo'n ontzettend groot verschil. Ik probeer nu zoveel mogelijk Nederlanders te trainen. En verder zien we 't welquote:
loop om 19.59 af, dus dat zal em ook wel niet worden ...quote:Bennet Kügler (189172134)
17 jaar en 3 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 03-05-2008
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 1 940
Loon: 550 ¤/week
Eigenaar: TSV 09/31 Niederweimar
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Je hebt nu Mardy Bummetjes uitgedaagdquote:Op maandag 14 januari 2008 22:28 schreef Egamer het volgende:
Mardy Bummetjes (819738)
Iemand jeugdfriendly?
Ik heb pas gekeken, zonder rekening te houden met leeftijd en bijstats is gemiddeld bij alle training het meest effectief van formi naar briljant optrainen als je het over 2 skillniveaus hebt. Is aan ieder zelf om dan uit te zoeken wat dan het meest effectief is qua leeftijd en bijstatsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:26 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je kan niet een jonger iemand, die formidabel is en wat meer passen al heeft, kopen, van zeg 19?
Want daar zit veel meer winst in op lange termijn volgens mij.
Zal ik deze pullen? Hij haalt 6/7 sterren als aanvaller.quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Ype van Basten is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Geven we hem een contract, baas?
Dacht dat je tegen mij zou spelen als t de 14e was Egamer? Daag me maar uit als je nog kan.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:28 schreef Egamer het volgende:
Mardy Bummetjes (819738)
Iemand jeugdfriendly?
Ik bin niet de enige die deze spelers interessant vindt. Ik ga dan maar voor de formi naar briljantquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
The search continues
[..]
loop om 19.59 af, dus dat zal em ook wel niet worden ...
ik vind em (net wat) te oud.quote:Amand Develder (157684179)
19 jaar en 111 dagen, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 16-01-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 6 160
Loon: 1 020 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: starlet
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Veel weken training, hij zit kennelijk als sinds half augustus in m'n team.. Wat gaat dat snel zeg.. Nouja, hij heeft me wel mee geholpen aan tot op dit moment 24 overwinningen op rij en 2 promoties. Ben sinds afgelopen zondag niet meer te achterhalen door de nr. 3 (13pt voorsprong met 4 wedstrijden te gaan). 600k is best veel voor mij als IX met per 2 weken zo'n 200k inkomsten (sponsoring + kaartverkoop). Heb geen tijd en zin om te Day- of Skill-traden, dus ik vind het zo prima gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:12 schreef Lennox het volgende:
600k winst over hoeveel weken training?
Winst is relatief natuurlijk.
Bedankt voor het opzoeken, nuttige info. Ik ga eens kijken of op dat niveau trainen voor mij als VIII (volgend seizoen dan) haalbaar wordt. 't scheelt natuurlijk wanneer je eenmaal een aantal van dat soort spelers 'binnen' hebt, dan blijft het geld wat gemakkelijker rollen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb pas gekeken, zonder rekening te houden met leeftijd en bijstats is gemiddeld bij alle training het meest effectief van formi naar briljant optrainen als je het over 2 skillniveaus hebt. Is aan ieder zelf om dan uit te zoeken wat dan het meest effectief is qua leeftijd en bijstatsMaar 19 jaar formi met passen lijkt me idd geschikter dan een duur jonkie of een oude lul!
Hee, ik moet wat zeggen toch? Hij is er uiteindelijk voor maar 1.432 mln uitgegaan.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:36 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Oja, rpp, die spits van jou is een koopje voor mij
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:44 schreef Grumpey het volgende:
Het grote moment staat trouwens wel te gebeuren nu!
op dit moment 2992 clubleden, en ik krijg er zeer waarschijnlijk morgen weer 3 bij, waarmee ik op 2995 kom. Nu heb ik zondag de nummer 8 van de competitie die alles met 7-0 ofzo verliest, dus met een beetje geluk sta ik na volgende week woensdag op 3001(duim duim)
Je speelt eind van de middag toch pas? Lijkt me dat je 't dan nog aan kunt passenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:04 schreef TheVulture het volgende:
Vergeten mijn B-ploeg op te stellen voor de friendly , gisteravond compleet over het hoofd gezien
Ik doe het vooral voor de vlaggetjes en de training, niet voor de inkomstenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:32 schreef Grumpey het volgende:
als ik uit de Fokcup lig mag je wel tegen mij spelen P2BDf, heb je ook meestal iets van 10k, zonder reiskosten..
Ik zit op mijn werk en daar is Hattrick niet toegangelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je speelt eind van de middag toch pas? Lijkt me dat je 't dan nog aan kunt passen
* Proud2beDiepfries staat nu 3-1 achter na 35 minuten spelen in Letland.
Verwacht een 6-2 of 7-2 oid, dus lig goed op koers. Inkomsten 12 395 ¤, is toch ruim 6k winst na aftrek reiskosten
Okee, het mag officiëel niet, maar mits je alles in een PB-tje gooit (binnen nu en 10 minuten, want dan moet ik weg naar Katwijk), wil ik best je opstelling aanpassen (als je wilt...)quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk en daar is Hattrick niet toegangelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |