Niet mee eens. Ik ga er niet over uitweiden, want denk niet dat het topic daar voor is neergezetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef RickoKun het volgende:
VOlgens vrouwen is de ideale man zo vrouwelijk mogelijk
mijn vriend is zo manlijk als het maar zijn kanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:11 schreef RickoKun het volgende:
VOlgens vrouwen is de ideale man zo vrouwelijk mogelijk
Oeh....ga je er foto's van maken? Je weet dat bepaalde plaatjes niet mogen hier hè? Maar proberen kan natuurlijk altijd .quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:09 schreef DutchieBre het volgende:
Weet je .. Ik vind het prima dat je wat over hem verteld, maar vertel niet over het feit dat jullie sexual intercourse hebben gehad .. Ik ben al ziek, wil niet nog misselijker worden !
zoiets Paddy?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Oeh....ga je er foto's van maken? Je weet dat bepaalde plaatjes niet mogen hier hè? Maar proberen kan natuurlijk altijd .
Ga je gang, DJMO....ik hou wel van een beetje actie. Ga je het opnemen (geluid), DutchieBre ?
Er gaat iets niet goed in je fotoboek..sorryquote:
manlijk, ik hoop dat ie nog leeft danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn vriend is zo manlijk als het maar zijn kan(vanmorgen nog gevoeld
) alleen die twee series tja, daar kan ik nog steeds niet over uit
dat zegt zijn buurmeisje ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:25 schreef Chulaa het volgende:
mijn vriend is ideaal
Wat kun jij zout op slakken leggen zegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:42 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
manlijk, ik hoop dat ie nog leeft dan
hij heeft geen buurmeisjequote:
Nee hoor, alleen somsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat kun jij zout op slakken leggen zeg
Ben je altijd zo krengerig?
Moet je handdoeken ook al strijjken?quote:
ik laat alles strijkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef Guncta het volgende:
[..]
Moet je handdoeken ook al strijjken?
Als ik op mezelf ga, dan ga ik in een hotel wonen.
Of is dat een manier van drogen?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:54 schreef DroogDok het volgende:
[..]
TS moet niet zo zeuren en sowieso blij zijn dat iemand haar vriendje wil zijn.
Een leuke persoonlijkheid heeft ze ook al niet.
Oja en je onderschrift kopt niet, het is "don't get high of on your own supply" anders rijmt het ook niet.
Stel je toch niet zo aanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef DR878 het volgende:
* Verkapt kijk mij lelijk zijn en toch een vriendje hebben, dus ik mag iedereen alles maken en ik voel me toch zo hoog en mooiheid zit van binnen en niet van buiten* topic...
Van types zoals TS zit het bomvol op de uni bij mij.
Graftakhoofd en dan ineens elke seconden praten over hoe perfect dr vriend wel niet is. Nou dan wil ik die vriend liever niet zien![]()
.
Als je aandacht zoekt die je blijkbaar tekort hebt , doe het in godsnaam niet op fok, laat staan KLB.
het punt is dat ik nooit mooie vrouwen zie die zo'n topic openen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aanHet topic is volgens mij niet eens echt dramatisch te noemen. Dus wanneer ze supermooi was (in jouw ogen) zou ze het topic wel mogen openen en had ze recht op rezzpect?
Ik zie echt totaal geen dramatische posts van haar kant hoor![]()
En degene die handdoeken gaat strijken? Leuk voor hem/haar...maar ik denk dan in een smiley nl:![]()
je spreekt jezelf tegenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:29 schreef DR878 het volgende:
[..]
het punt is dat ik nooit mooie vrouwen zie die zo'n topic openen.
Ze was me voorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:29 schreef DR878 het volgende:
[..]
het punt is dat ik nooit mooie vrouwen zie die zo'n topic openen.
Alles voor de gezondheid hé !quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:13 schreef CyclingGirl het volgende:toch nog iemand die met me wil fietsen
Ik vind in een dergelijk topic userbash compleet overbodig en puur aandachtsgeil, maar hè...zal wel klaagbaak cultuur zijn. En je zal me wel vaker zien verzetten tegen nutteloze userbash.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:12 schreef DutchieBre het volgende:
Wel lief dat Paddy het opneemt voor DJMO ..
Voor de rest vind ik het wel een aardig bash topic hoor .. Heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |