FOK!forum / Klaagbaak / Acer Helpdesk
dvanduijnvrijdag 11 januari 2008 @ 09:50
Wat een amateurs zijn het daar bij Acer zeg, ik had eerst een beeldscherm die stuk was, die kreeg ik gewoon stuk terug en ze zeiden dat er niets mee aan de hand was. Toen had ik later een kapot notebook van hun en had een recovery cd besteld, hier zit ik inmiddels al 6 weken op te wachten en telkens als je belt zegt de ene dat hij onder weg is, de andere medewerker zegt weer dat ze hem aan het maken zijn. Inmiddels heb ik met veel moeite die recovery cd via de winkel waar ik de laptop kocht gekregen. Probeer ik ze op te bellen dat ik die recovery cd twv 60 euro niet meer hoef, hebben ze daar zo'n slechte verbinding dat je ze niet eens hoort, ik heb met diverse telefoons geprobeerd ze te bereiken
KhaZvrijdag 11 januari 2008 @ 10:46
En dáárom koop je dus geen Acer
DaFrenkvrijdag 11 januari 2008 @ 10:47
Tja, eigenlijk hoort de winkel waar je hem kocht de service op zich te nemen. Helaas is dit in de praktijk maar weinig zo met al die supermarkten die computers aanbieden
superstevevrijdag 11 januari 2008 @ 10:54
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef dvanduijn het volgende:
Wat een amateurs zijn het daar bij Acer zeg, ik had eerst een beeldscherm die stuk was, die kreeg ik gewoon stuk terug en ze zeiden dat er niets mee aan de hand was. Toen had ik later een kapot notebook van hun en had een recovery cd besteld, hier zit ik inmiddels al 6 weken op te wachten en telkens als je belt zegt de ene dat hij onder weg is, de andere medewerker zegt weer dat ze hem aan het maken zijn. Inmiddels heb ik met veel moeite die recovery cd via de winkel waar ik de laptop kocht gekregen. Probeer ik ze op te bellen dat ik die recovery cd twv 60 euro niet meer hoef, hebben ze daar zo'n slechte verbinding dat je ze niet eens hoort, ik heb met diverse telefoons geprobeerd ze te bereiken
In tegenstelling tot jou heb ik minder problemen..
ik heb 3 jaar pickup &return garantie bij acer.. en mn laptop had ik binnen een week terug in mijn bezig.. zo goed als nieuw!
zovtyvrijdag 11 januari 2008 @ 12:18
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef dvanduijn het volgende:
Wat een amateurs zijn het daar bij Acer zeg, ik had eerst een beeldscherm die stuk was, die kreeg ik gewoon stuk terug en ze zeiden dat er niets mee aan de hand was. Toen had ik later een kapot notebook van hun en had een recovery cd besteld, hier zit ik inmiddels al 6 weken op te wachten en telkens als je belt zegt de ene dat hij onder weg is, de andere medewerker zegt weer dat ze hem aan het maken zijn. Inmiddels heb ik met veel moeite die recovery cd via de winkel waar ik de laptop kocht gekregen. Probeer ik ze op te bellen dat ik die recovery cd twv 60 euro niet meer hoef, hebben ze daar zo'n slechte verbinding dat je ze niet eens hoort, ik heb met diverse telefoons geprobeerd ze te bereiken
Als je altijd zo duidelijk communiceert kan ik je wel vertellen dat het probleem niet bij acer ligt.
WyriHaximusvrijdag 11 januari 2008 @ 19:47
DIG -> KLB
LasTeRvrijdag 11 januari 2008 @ 19:49
Moet je het maar beter regelen.
shiftovrijdag 11 januari 2008 @ 19:50
acer idd de allercrapste service! en dandebij is hun shit gewoon crap kwaliteit in 90% van de gevallen en ik kan het weten

(en nu hoef ik geen gehuil van acer huilies die zeggen dat het niet zo is alleen omdat hun te weinig geld hadden voor echte kwaliteit)
LasTeRvrijdag 11 januari 2008 @ 19:51
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:50 schreef shifto het volgende:
acer idd de allercrapste service! en dandebij is hun shit gewoon crap kwaliteit in 90% van de gevallen en ik kan het weten

(en nu hoef ik geen gehuil van acer huilies die zeggen dat het niet zo is alleen omdat hun te weinig geld hadden voor echte kwaliteit)
Mijn laptop werkt anders heeul goed hoor!!
fathankvrijdag 11 januari 2008 @ 19:52
moet je geen Acer kopen, plastic rotzooi
shiftovrijdag 11 januari 2008 @ 19:59
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Mijn laptop werkt anders heeul goed hoor!!
tot je hem 8x terug gestuurd hebt
Nieuwskijkervrijdag 11 januari 2008 @ 22:04
MMM, Ik moet toch even vermelden dat hier 3 acers staan te draaien en goed ook.
RainofDeathvrijdag 11 januari 2008 @ 22:22
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:04 schreef Nieuwskijker het volgende:
MMM, Ik moet toch even vermelden dat hier 3 acers staan te draaien en goed ook.
Mag ik dan even vermelden dat ik 75% van alle acers die ik zie ( werk bij een computerzaak) binnen 1 jaar terug komt met mankementen?
LasTeRvrijdag 11 januari 2008 @ 22:54
Mijne werkt nog steeds!