In tegenstelling tot jou heb ik minder problemen..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef dvanduijn het volgende:
Wat een amateurs zijn het daar bij Acer zeg, ik had eerst een beeldscherm die stuk was, die kreeg ik gewoon stuk terug en ze zeiden dat er niets mee aan de hand was. Toen had ik later een kapot notebook van hun en had een recovery cd besteld, hier zit ik inmiddels al 6 weken op te wachten en telkens als je belt zegt de ene dat hij onder weg is, de andere medewerker zegt weer dat ze hem aan het maken zijn. Inmiddels heb ik met veel moeite die recovery cd via de winkel waar ik de laptop kocht gekregen. Probeer ik ze op te bellen dat ik die recovery cd twv 60 euro niet meer hoef, hebben ze daar zo'n slechte verbinding dat je ze niet eens hoort, ik heb met diverse telefoons geprobeerd ze te bereiken
Als je altijd zo duidelijk communiceert kan ik je wel vertellen dat het probleem niet bij acer ligt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef dvanduijn het volgende:
Wat een amateurs zijn het daar bij Acer zeg, ik had eerst een beeldscherm die stuk was, die kreeg ik gewoon stuk terug en ze zeiden dat er niets mee aan de hand was. Toen had ik later een kapot notebook van hun en had een recovery cd besteld, hier zit ik inmiddels al 6 weken op te wachten en telkens als je belt zegt de ene dat hij onder weg is, de andere medewerker zegt weer dat ze hem aan het maken zijn. Inmiddels heb ik met veel moeite die recovery cd via de winkel waar ik de laptop kocht gekregen. Probeer ik ze op te bellen dat ik die recovery cd twv 60 euro niet meer hoef, hebben ze daar zo'n slechte verbinding dat je ze niet eens hoort, ik heb met diverse telefoons geprobeerd ze te bereiken
Mijn laptop werkt anders heeul goed hoor!!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:50 schreef shifto het volgende:
aceridd de allercrapste service! en dandebij is hun shit gewoon crap kwaliteit in 90% van de gevallen en ik kan het weten
(en nu hoef ik geen gehuil van acer huilies die zeggen dat het niet zo is alleen omdat hun te weinig geld hadden voor echte kwaliteit)
tot je hem 8x terug gestuurd hebtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Mijn laptop werkt anders heeul goed hoor!!
Mag ik dan even vermelden dat ik 75% van alle acers die ik zie ( werk bij een computerzaak) binnen 1 jaar terug komt met mankementen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:04 schreef Nieuwskijker het volgende:
MMM, Ik moet toch even vermelden dat hier 3 acers staan te draaien en goed ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |