abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55944117
Wat een amateurs zijn het daar bij Acer zeg, ik had eerst een beeldscherm die stuk was, die kreeg ik gewoon stuk terug en ze zeiden dat er niets mee aan de hand was. Toen had ik later een kapot notebook van hun en had een recovery cd besteld, hier zit ik inmiddels al 6 weken op te wachten en telkens als je belt zegt de ene dat hij onder weg is, de andere medewerker zegt weer dat ze hem aan het maken zijn. Inmiddels heb ik met veel moeite die recovery cd via de winkel waar ik de laptop kocht gekregen. Probeer ik ze op te bellen dat ik die recovery cd twv 60 euro niet meer hoef, hebben ze daar zo'n slechte verbinding dat je ze niet eens hoort, ik heb met diverse telefoons geprobeerd ze te bereiken
pi_55945175
En dáárom koop je dus geen Acer
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_55945197
Tja, eigenlijk hoort de winkel waar je hem kocht de service op zich te nemen. Helaas is dit in de praktijk maar weinig zo met al die supermarkten die computers aanbieden
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_55945335
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef dvanduijn het volgende:
Wat een amateurs zijn het daar bij Acer zeg, ik had eerst een beeldscherm die stuk was, die kreeg ik gewoon stuk terug en ze zeiden dat er niets mee aan de hand was. Toen had ik later een kapot notebook van hun en had een recovery cd besteld, hier zit ik inmiddels al 6 weken op te wachten en telkens als je belt zegt de ene dat hij onder weg is, de andere medewerker zegt weer dat ze hem aan het maken zijn. Inmiddels heb ik met veel moeite die recovery cd via de winkel waar ik de laptop kocht gekregen. Probeer ik ze op te bellen dat ik die recovery cd twv 60 euro niet meer hoef, hebben ze daar zo'n slechte verbinding dat je ze niet eens hoort, ik heb met diverse telefoons geprobeerd ze te bereiken
In tegenstelling tot jou heb ik minder problemen..
ik heb 3 jaar pickup &return garantie bij acer.. en mn laptop had ik binnen een week terug in mijn bezig.. zo goed als nieuw!
The Hunter Will Be The Hunted
pi_55947507
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:50 schreef dvanduijn het volgende:
Als je altijd zo duidelijk communiceert kan ik je wel vertellen dat het probleem niet bij acer ligt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:47:13 #6
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55958225
DIG -> KLB
phluphy for president!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:49:02 #7
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55958263
Moet je het maar beter regelen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:50:55 #8
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_55958308
acer idd de allercrapste service! en dandebij is hun shit gewoon crap kwaliteit in 90% van de gevallen en ik kan het weten

(en nu hoef ik geen gehuil van acer huilies die zeggen dat het niet zo is alleen omdat hun te weinig geld hadden voor echte kwaliteit)
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:51:51 #9
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55958322
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:50 schreef shifto het volgende:
acer idd de allercrapste service! en dandebij is hun shit gewoon crap kwaliteit in 90% van de gevallen en ik kan het weten

(en nu hoef ik geen gehuil van acer huilies die zeggen dat het niet zo is alleen omdat hun te weinig geld hadden voor echte kwaliteit)
Mijn laptop werkt anders heeul goed hoor!!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:52:07 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_55958329
moet je geen Acer kopen, plastic rotzooi
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:59:15 #11
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_55958469
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Mijn laptop werkt anders heeul goed hoor!!
tot je hem 8x terug gestuurd hebt
Thinking about thinking of you.
pi_55961117
MMM, Ik moet toch even vermelden dat hier 3 acers staan te draaien en goed ook.
pi_55961564
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:04 schreef Nieuwskijker het volgende:
MMM, Ik moet toch even vermelden dat hier 3 acers staan te draaien en goed ook.
Mag ik dan even vermelden dat ik 75% van alle acers die ik zie ( werk bij een computerzaak) binnen 1 jaar terug komt met mankementen?
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  vrijdag 11 januari 2008 @ 22:54:28 #14
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55962319
Mijne werkt nog steeds!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: