Tijdens Nederlands zeker?quote:Op maandag 14 januari 2008 16:10 schreef Chasiner het volgende:
Ik heb vandaag gespijbelt
whehe, vertel ook eens over je sexuele acties in de klas, aan de schrijfwijze van je naam te zien heb je vast je leraar LO wel eens afgezogenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Liisaa-01 het volgende:
uhhm.. in een klaslokaal zitten waarnaast een dak zit.. dan je etui uit het raam gooien en met ze 2en op het dak rennen en vlak voordat de leraar binnen is weer naar binnen gesprongen zijn..
oh en deze was ook wel grappig..:P
eruit gestuurd worden.. samen buiten voor t raam op 2 stoele vanuit de gang gaan zitten, en dan de hele tijd de klas afleiden.. en dan we are the champions voor het raam gaan zingen!! dat was best grappig toen..
niet dat dit echt stoer is ofzo maar t is best grappig om te doen:P
Zat je bij mij in de klas jung?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:43 schreef Gokhan03 het volgende:
Shared folders van het netwerk verwijderen van iemands laptop.
Bleek het eindopdracht van een dickhead te zijn die geen backup had(zei hij ook maar om mijn straf te verhogen)
Mocht gelijk 1 week vakantie nemen.
Als dat een echte hosselaar was geweest had je het niet zo stoer navertelt..quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Sjimbo het volgende:
Laatst een fopnegert uit m'n klas z'n joggingbroek naar beneden getrokken. Stondtie dan, de vuile hosselaar.
Oja, jij gelooft erin dat mensen geen hart hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef badtrip het volgende:
[..]
Als dat een echte hosselaar was geweest had je het niet zo stoer navertelt..
hoe sluit je die af?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:02 schreef thedude0 het volgende:
fdsfsd.on.nimp.org/fdsfds (linkje is niet voor niets onklikbaar) openen en dan het beeldscherm uitzetten
Ik heb weleens een keer een deur op school zo hard dicht gesmeten dat het glas eruit vloog.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef nieuws. het volgende:
Ik heb eens iemand door de ruit heen gegooid, perongeluk:')
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:22 schreef MaximumRush het volgende:
Laatste lesdag, 6 VWO.
Dat is dan wél weer vet.quote:Besloten om met z'n allen te spijbelen en een biertje te gaan drinken. We konden gewoon via de ingang weggaan, maar dat is natuurlijk niet leuk genoeg voor de laatste schooldag. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Dus wij bij een klaslokaal waar iemand les aan het geven was met z'n 5en binnenstormen. Het raam open doen en 1 voor 1 uit het raam springen. Daarna met z'n allen rennen tot we van het schoolplein afwaren. Die blikken van de leraar+leerlingen waren echt onbetaalbaar.
Nee dan had ie iig een fucking dreun voor z'n bek gehad, en ga zelf een eind weg..quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Oja, jij gelooft erin dat mensen geen hart hebben![]()
Ga toch weg man, net of iedereen die drugs dealt ook mensen doodschiet
hihi, ik ga al gangstertquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:36 schreef badtrip het volgende:
[..]
Nee dan had ie iig een fucking dreun voor z'n bek gehad, en ga zelf een eind weg..
Maar waarom blijft de grote vraag...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:29 schreef Meneer.Bakker het volgende:Ruit ingegooid Weggestuurd van excursie naar Limburg (helemaal terug naar Drenthe) Stoel van de rector gemolt
Mwoah dat was 't wel. Zo'n kutkind ben ik niet
De hele derde klas was daar in Limburg. Die inteeltfiguren daar vonden het kennelijk niet leuk dat wij midden in de nacht (ik en twee anderen dus) door het dorp gingen fietsen. Helaas was ik zo dom om bij ons vertrek op de fietsen me te laten betrappenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Maar waarom blijft de grote vraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |