abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56025997
Ik heb vandaag gespijbelt
pi_56031555
Bij zon leraar die altijd de ramen open doet die ramen dichtgeverfd was wel kut want het was niet sneldrogend
pi_56110608
Laatst een fopnegert uit m'n klas z'n joggingbroek naar beneden getrokken. Stondtie dan, de vuile hosselaar.
pi_56205684
Ben over het algemeen vrij braaf op school. Alleen een keer tijdens een Nederlandse les op de computer 300 keer een pagina met alleen maar afbeeldingen uitgeprint. Volgende les uur: Klop klop, "Hallo, zit Mark hier ook in de klas? Er komen honderden blaadjes uit de printer ." Ik mee, kzei tegen die gast, ja, wil graag boekdrukker worden. Verder geen problemen mee gehad
pi_56213104
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:10 schreef Chasiner het volgende:
Ik heb vandaag gespijbelt
Tijdens Nederlands zeker?
pi_56226499
uhhm.. in een klaslokaal zitten waarnaast een dak zit.. dan je etui uit het raam gooien en met ze 2en op het dak rennen en vlak voordat de leraar binnen is weer naar binnen gesprongen zijn..

oh en deze was ook wel grappig..:P
eruit gestuurd worden.. samen buiten voor t raam op 2 stoele vanuit de gang gaan zitten, en dan de hele tijd de klas afleiden.. en dan we are the champions voor het raam gaan zingen!! dat was best grappig toen..

niet dat dit echt stoer is ofzo maar t is best grappig om te doen:P
pi_56244454
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Liisaa-01 het volgende:
uhhm.. in een klaslokaal zitten waarnaast een dak zit.. dan je etui uit het raam gooien en met ze 2en op het dak rennen en vlak voordat de leraar binnen is weer naar binnen gesprongen zijn..

oh en deze was ook wel grappig..:P
eruit gestuurd worden.. samen buiten voor t raam op 2 stoele vanuit de gang gaan zitten, en dan de hele tijd de klas afleiden.. en dan we are the champions voor het raam gaan zingen!! dat was best grappig toen..

niet dat dit echt stoer is ofzo maar t is best grappig om te doen:P
whehe, vertel ook eens over je sexuele acties in de klas, aan de schrijfwijze van je naam te zien heb je vast je leraar LO wel eens afgezogen
pi_56247701
Shared folders van het netwerk verwijderen van iemands laptop.
Bleek het eindopdracht van een dickhead te zijn die geen backup had(zei hij ook maar om mijn straf te verhogen)

Mocht gelijk 1 week vakantie nemen.
pi_56248746
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:43 schreef Gokhan03 het volgende:
Shared folders van het netwerk verwijderen van iemands laptop.
Bleek het eindopdracht van een dickhead te zijn die geen backup had(zei hij ook maar om mijn straf te verhogen)

Mocht gelijk 1 week vakantie nemen.
Zat je bij mij in de klas jung?
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:39:05 #35
195711 badtrip
While I kiss the sky
pi_56266033
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:22 schreef Sjimbo het volgende:
Laatst een fopnegert uit m'n klas z'n joggingbroek naar beneden getrokken. Stondtie dan, de vuile hosselaar.
Als dat een echte hosselaar was geweest had je het niet zo stoer navertelt..
Door naar de volgende beat, druk maar op iets, ctrl alt delete..
pi_56270550
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:39 schreef badtrip het volgende:

[..]

Als dat een echte hosselaar was geweest had je het niet zo stoer navertelt..
Oja, jij gelooft erin dat mensen geen hart hebben

Ga toch weg man, net of iedereen die drugs dealt ook mensen doodschiet
pi_56278759
uhm. bijna nooit aanwezig zijn, jointjes roken op de wc in school, midden in de les weggaan omdat je geen zin meer hebt enzo. telt dat ook?
you have to kiss a lot of frogs to find your prince
pi_56279854
We hadden op de basisschool met 2 meiden een keer bedacht dat ik in de wc's zou gaan flauw vallen en dan de juf erbij halen, we hadden het wel tegen een meester verteld en die vond het volgens mij wel grappig want hij liet het ons doen. Mijn juf zag helemaal wit toen ze mij vond, vragen wat er was gebeurd enzovoort. Toen kwam de meester eraan en die zei dat het een grapje was. Ze heeft me best wel lang niet meer aangekeken en aangesproken.
pi_56280162
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 01:02 schreef thedude0 het volgende:
fdsfsd.on.nimp.org/fdsfds (linkje is niet voor niets onklikbaar) openen en dan het beeldscherm uitzetten
hoe sluit je die af?
pi_56286862
Ik heb eens iemand door de ruit heen gegooid, perongeluk:')
pi_56288986
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:24 schreef nieuws. het volgende:
Ik heb eens iemand door de ruit heen gegooid, perongeluk:')
Ik heb weleens een keer een deur op school zo hard dicht gesmeten dat het glas eruit vloog.
pi_56290330
Laatste lesdag, 6 VWO. Besloten om met z'n allen te spijbelen en een biertje te gaan drinken. We konden gewoon via de ingang weggaan, maar dat is natuurlijk niet leuk genoeg voor de laatste schooldag. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Dus wij bij een klaslokaal waar iemand les aan het geven was met z'n 5en binnenstormen. Het raam open doen en 1 voor 1 uit het raam springen. Daarna met z'n allen rennen tot we van het schoolplein afwaren. Die blikken van de leraar+leerlingen waren echt onbetaalbaar.
pi_56292478
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:22 schreef MaximumRush het volgende:
Laatste lesdag, 6 VWO.
_!
quote:
Besloten om met z'n allen te spijbelen en een biertje te gaan drinken. We konden gewoon via de ingang weggaan, maar dat is natuurlijk niet leuk genoeg voor de laatste schooldag. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Dus wij bij een klaslokaal waar iemand les aan het geven was met z'n 5en binnenstormen. Het raam open doen en 1 voor 1 uit het raam springen. Daarna met z'n allen rennen tot we van het schoolplein afwaren. Die blikken van de leraar+leerlingen waren echt onbetaalbaar.
Dat is dan wél weer vet.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:36:21 #44
195711 badtrip
While I kiss the sky
pi_56312325
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:55 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Oja, jij gelooft erin dat mensen geen hart hebben

Ga toch weg man, net of iedereen die drugs dealt ook mensen doodschiet
Nee dan had ie iig een fucking dreun voor z'n bek gehad, en ga zelf een eind weg..
Door naar de volgende beat, druk maar op iets, ctrl alt delete..
pi_56315344
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:36 schreef badtrip het volgende:

[..]

Nee dan had ie iig een fucking dreun voor z'n bek gehad, en ga zelf een eind weg..
hihi, ik ga al gangstert
pi_56317291
  • Ruit ingegooid
  • Weggestuurd van excursie naar Limburg (helemaal terug naar Drenthe)
  • Stoel van de rector gemolt

Mwoah dat was 't wel. Zo'n kutkind ben ik niet
  • pi_56319055
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 12:29 schreef Meneer.Bakker het volgende:
  • Ruit ingegooid
  • Weggestuurd van excursie naar Limburg (helemaal terug naar Drenthe)
  • Stoel van de rector gemolt

Mwoah dat was 't wel. Zo'n kutkind ben ik niet
  • Maar waarom blijft de grote vraag...
    pi_56342059
    quote:
    Op zaterdag 26 januari 2008 14:27 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Maar waarom blijft de grote vraag...
    De hele derde klas was daar in Limburg. Die inteeltfiguren daar vonden het kennelijk niet leuk dat wij midden in de nacht (ik en twee anderen dus) door het dorp gingen fietsen. Helaas was ik zo dom om bij ons vertrek op de fietsen me te laten betrappen
    Volgende dag enkeltje Assen, 35 euro naar de kloten

Maar we waren wél de helden van de school Iedereen kende ons daarna
    pi_56342918
    rotje afsteken bij natuurkunde was wel het heftigst denk ik

vooral omdat die gast na afloop begon te dreigen met de politie, had ik toch niet zo'n zin in
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_56352609
    Het ergste is denk ik dat ik wilhelmientje heb aangerand, en dat zij dat nog erg vond ook. Zat me al weken op te geilen en dan ineens mij blauwe ballen laten krijgen no way.
    Im the fonz!! (y)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')