Meer dan van Ginkel, die adviseerde Suarez al, wil schijnbaar alleen spelers naar Ajax hebben en zei tegen Groningen dat ze er niet op moesten rekenen dat Silva weer kwam trainen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, net alsof Groningen alleen de waarheid spreekt..
Dat zeg ik toch niet? Ik heb geen idee wie of wat er waar is/de waarheid spreekt.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, net alsof Groningen alleen de waarheid spreekt..
Nou, dat is dan ook het enige beetje ''nieuws''quote:Op zondag 13 januari 2008 22:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat er door Nijland is beloofd dat ie voor 2 miljoen mocht vertrekken.
Weinig nieuws dus, en bovendien door Groningen ontkend.quote:Ajax biedt op Silva
GRONINGEN - Ajax wil deze maand graag Bruno Silva van FC Groningen inlijven, maar directeur Hans Nijland heeft het bod van Ajax (bijna 2,5 miljoen euro) afgewezen. De Uruguayaanse rechtsback heeft zijn zinnen op een transfer naar Ajax gezet.
Aanvankelijk gaf Nijland het richtbedrag door aan Silva’s zaakwaarnemers, maar kwam hierop terug toen het om Ajax als koper ging. Afgelopen zomer raakten beide clubs ook met elkaar in de clinch bij de transfer van Luis Suárez, maar kwam er uiteindelijk toch een akkoord. Ajax en Silva hopen op eenzelfde scenario.
Ken je plek??? Hij moet Groningens belang ondergeschikt stellen aan het grootse Ajax??? Wat een stompzinnige reactie. Al die Ajacieden die maar in hun wereld blijven leven waarin Ajax als het verlengstuk van hun zielige karakters als absolute godheid dient te worden verheven, daarvoor zou die irritante kotssmiley misschien op zijn plaats zijn.quote:
quote:
Dat ie dan gaat relschoppen in het teamquote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
en nu gewoon dus nog harder verliezen.
Ze staan notabene gelijk in punten aantal, en Europees hebben jullie het beter gedaan dan Ajaxquote:Op zondag 13 januari 2008 23:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
en nu gewoon dus nog harder verliezen.
En wat dan? Toegeven aan de terreur van zo'n speler? Ik dacht het toch niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat ie dan gaat relschoppen in het team
quote:
quote:Silva: ‘Zoals ik me nu voel heeft spelen voor FC Groningen geen zin’
EXCLUSIEF - Bruno Silva denkt dat hij voorlopig niet voor FC Groningen uitkomt. “Ik ben met mijn hoofd bij Ajax, dáár wil ik spelen. Dit is mijn kans. Als ik me zo blijf voelen heeft het geen zin om het shirt van Groningen te dragen, dan kan ik beter niet spelen. Maar ja, het is pas maandag.”
Toch houdt de speler hoop. “Ik ga er nog steeds vanuit dat het deze week goed komt, aan een arbitragezaak denk ik daarom nog steeds niet. Ik vind het jammer dat het zo gaat, vooral omdat ik een mooie tijd bij FC Groningen heb gehad, ik hoop ook niet dat de supporters nu boos op me zijn.” (DD)
sportweek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |