Die muis was in het tweede stadium
Sinds ze 15 werd, kreeg ze 30 euro zakgeld, ipv 20 die ze eerst kreeg. Ik heb het een tijdje geprobeerd om het er niet af te trekken, maar bij het bedrag wat ze kreeg iets te doen als het goed ging. Dat heeft ze precies 2 keer gedaan. Ze had toch die 30 euro, dus vond ze dat voldoende.
Dat bellen en smsen vind ik ook zoiets...Dan gaat ze om half 11 in bed en ligt volgens mij nog tot een uur of 1 te smsen; haar vriendje heeft adhd, dus heeft genoeg aan 5 uurtjes slaap; zij echter niet, zij moet minimaal een uur of 8 slapen, want anders is ze helemaal gebroken. Laatst had hij haar voor het laatst gesmst om 1 uur s'nachts en toen weer om 10 over 6 s'morgens en dan loopt ze als een zombie de hele dag rond.
Kun je een 15 jarige verbieden om de telefoon s'nachts mee te nemen. Dat vind ik ook zoiets; het schijnt een heel normaal verschijnsel te zijn tegenwoordig, maar zij gaat er helemaal kapot aan. Als ze 5 minuten bij me in de auto zit, zit ze te slapen. Als ze uit school komt en op de bank gaat zitten, zit ze te slapen......t'Is net een hoogbejaarde en dat moet nog beginnen aan een leven en carriere......