Daar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:27 schreef Bayswater het volgende:
De Zeemeerman
jezusquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:40 schreef Cassius het volgende:
Goed he, Veronica kondigde de eerste twee uit de OP aan als 'Het beste van eigen bodem'
Pista is toch nog net iets slechter. De Gulle Minnaar vond ik ook vrij vreselijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef De Wouzeraar het volgende:
- Costa
Ik zou wel een soort van sms-stem actie willen bedenken waarmee je kunt stemmen op de meest beroerde acteerprestaties van een actrice/acteur.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:31 schreef alvarez het volgende:
Iemand een stukje Joyride gezien vanavond?
Heb em ooit in de bios gezien en vind eigenlijk nog steeds dat ik financieel gecompenseerd moet worden voor de geestelijke schade die ik heb opgelopen door de beroerdheid van die film.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zou wel een soort van sms-stem actie willen bedenken waarmee je kunt stemmen op de meest beroerde acteerprestaties van een actrice/acteur.
Degene met de meeste stemmen wordt live op tv geëxecuteerd...
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef JelleS het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijk en figuurlijk gigantisch kut. Het Schiebroekse dorpstheater acteert nog beter, en ik heb nog steeds nachtmerries van Carry Tefsen.
Voor de rest zo'n beetje alles van Wim Verstappen, behalve Pastorale 1943.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |