abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 19:48:15 #176
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56232332
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef MeNicole het volgende:
Bleh hier ook een mama die goed ziek is. Vanaf vorige week donderdag al. Gister bij de ha geweest en nu blijk ik een longonsteking te hebben. Betere timing kan niet
En nu heb ik over een klein uur oook nog curcus van het werk. Bah.
Zeg...eh MeNicole, longontsteking en werk of cursus gaan niet samen! Duik jij eens heel snel je mandje in om te gaan herstellen!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_56232366
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:48 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Zeg...eh MeNicole, longontsteking en werk of cursus gaan niet samen! Duik jij eens heel snel je mandje in om te gaan herstellen!
Dat wou ik ook zeggen
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:28:31 #178
45621 Suzanna
Mama van...
pi_56234896
Haha, en ik dacht hetzelfde!

Hoe gaat het met jou Soepstengel? En met je moeder?
pi_56235075
Deze mama gaat naar bed. Huis lijkt wel een ontplofte kermisattractie...ik ga tukken..pff wat een dag.

Zit te twijfelen of ik ze morgen naar de creche ga brengen. Ze knappen nu eindelijk weer op. Ik ben gewoon thuis, maar ik heb ook wel even behoefte aan even niets. Misschien alleen de ochtend..anyway...trusten voor nu.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 21:37:45 #180
45621 Suzanna
Mama van...
pi_56235159
Sterkte K_P... Enne, misschien wel lekker idd een ochtendje voor jezelf. Kun je die ontplofte kermisattractie ook opruimen in alle rust. Succes!!!
pi_56235292
Hier begint het nu langzaam lekker te lopen een paar dagen na de bevalling. Wel was het even schrikken wat de weegschaal aangaf gisteren. Voor de zwangerschap was het 54,5 kilo, donderdag was het 68,3 kilo en ik zit nu alweer op 56 kilo. . Ben een beetje bang voor ondergewicht. En dat met borstvoeding geven. Ach ja. Ben nu langzaam weer een eetritme aan het opbouwen zodat ik weer iets meer aantezetten heb. Want eigenlijk had ik gehoopt dat ik wat reserves over zou houden aan de zwangerschap maar dat is jammergenoeg niet zo.
pi_56251935
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 19:48 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Werken hoefde ik gelukkig niet maar die cursus kon ik echt niet onderuit. Anders moest ik van de week naar de andere kant van Nederland voor die 2 uurtjes. Maar ik heb het achter de rug. Gelukkig was het alleen maar stom op mijn stoel hangen en luisteren
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 16:00:52 #183
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_56252469
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:38 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Werken hoefde ik gelukkig niet maar die cursus kon ik echt niet onderuit. Anders moest ik van de week naar de andere kant van Nederland voor die 2 uurtjes. Maar ik heb het achter de rug. Gelukkig was het alleen maar stom op mijn stoel hangen en luisteren
Ja, heel stoer dat je het gered hebt. Maar ga nou niet doorlopen met een longontsteking! Als 'ie verergert ben je er straks heel lang tussenuit en kun je heel lang niks doen. Ook niet gewoon met Mikael sjouwen.
Het is alweer een maand geleden dat ik opgenomen werd met longontsteking, en gisteren ben ik voor het eerst een dag op geweest zonder te rusten. Ik bespaar het anderen graag, en zeker moeders zonder partner die bij zou kunnen springen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_56252607
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:00 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja, heel stoer dat je het gered hebt. Maar ga nou niet doorlopen met een longontsteking! Als 'ie verergert ben je er straks heel lang tussenuit en kun je heel lang niks doen. Ook niet gewoon met Mikael sjouwen.
Het is alweer een maand geleden dat ik opgenomen werd met longontsteking, en gisteren ben ik voor het eerst een dag op geweest zonder te rusten. Ik bespaar het anderen graag, en zeker moeders zonder partner die bij zou kunnen springen
Ik probeer ook zoveel mogelijk te rusten maar soms kan het gewoon echt niet. Ik moet idd alleen voor Mikael zorgen en er is nu eenmaal niet de hele tijd hulp in de buurt. Dus ik hoop dat de medicijnen goed hun werk gaan doen en dat ik dan binnenkort toch iets meer zelf kan doen.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:35:08 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_56253301
Ik was echt woest vandaag!

We waren naar de Prenatal in Utrecht voor de easyfix voor de maxi-cosi. Hartstikke druk met alle auto's van de jongens van het MBO ertegenover, dus Bert bleef in de auto zitten en ik ging snel naar binnen, hij zou komen zodra hij een vakje had. Na verloop van tijd was ik klaar met alle andere prutdingen en ging ik dus maar naar buiten zodat hij alvast naar binnen kon. Komt er vlak voor mijn neus bijna een plekje vrij (moesten twee kinderen ingeladen worden). Ik direct richting aangeven, er al heenrijden. Komt er ineens een andere auto (die er overigens net aan komt rijden!) aan, dus ik geef aan dat het mijn plekje is. Bert kwam op dat moment naar buiten en gaat dus bij het plekje staan, auto rijdt weg, Bert gaat op het plekje staan. Rijdt die andere auto vol op Bert in om vlak voor zijn voeten te stoppen, terwijl ik daar dus sta en wacht tot Bert aan de kant loopt en voorzichtig het vakje probeer in te rijden. Ook bijna een auto in de auto dus, terwijl Ruben achterin zat. Ik ben echt nog nooit zo woest geweest, ik had de neiging om die man uit zijn auto door zijn raampje te slepen aan zijn nekhaar ofzo. Bert heeft de politie gebeld en die is langsgekomen en heeft de boel doorgenomen, man heeft een waarschuwing gehad, maar de schrik zat er flink in zeg.
Ik wil niet weten wat er gebeurd was als hij echt die auto in Bert of in de auto gezet had, volgens mij had ik hem dan met mijn blote handen gescalpeerd ofzo

Vuile hufter
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 januari 2008 @ 16:59:03 #186
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56253930
Jemig Troel. Wat een eikel. Zeker een kort lontje. Ik kan me voorstellen dat je helemaal over de zeik was.
pi_56259079
Wat een eikel zeg, Troel. Wat zullen jullie geschrokken zijn.
Fake it till you make it...
pi_56259320
Jemig Troel, wat zul jij geschrokken zijn. Helemaal met Ruben achter in de auto.
Het is dus echt zo dat het ouderschap een soort tijger in je los maakt en je mensen iets aan wilt doen die jouw kind in gevaar brengen.
Ben je nu wel weer een beetje bijgekomen van de schrik?
  woensdag 23 januari 2008 @ 21:05:59 #189
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56260404
-

[ Bericht 100% gewijzigd door RockabeIIa op 23-01-2008 21:28:27 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56269966
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef Verida het volgende:
Jemig Troel, wat zul jij geschrokken zijn. Helemaal met Ruben achter in de auto.
Het is dus echt zo dat het ouderschap een soort tijger in je los maakt en je mensen iets aan wilt doen die jouw kind in gevaar brengen.
Dat gevoel heb ik dus ook sinds Maarten er is
Wat een eikel Troel!
pi_56277337
Troel, dat is schrikken zeker met zo'n klein pasgeboren mannetje achterin.

MeNicole hoe gaat het nu met je?

Ik heb morgen een gesprek op het ROC voor de Havo, als het goed is krijg ik dan te horen of ik toegelaten word. Spannend dus!
pi_56278965
jemig Troel, wat een hufter!

appelsap, spannend!!!
pi_56279007
tuurlijk word je toegelaten appelsap
ent troel idd zeg, ik had m iig de huid volgescholden denk ik!

hier geen zieken of zo, alleen wel last van mn stuitje... ben eens benieuwd hoelang dat feestje doorgaat, het rotste is dat ik mn mannetje niet zittend kan voeden. elke keer maar weer plat dus. zitten gaat wel trouwens, maar niet in die goeie houding, voorover leunend of juist ver achterover lukt wel.
naja... voorlopig ga ik toch nog nergens heen
pi_56279807
Lotje, heb je enig idee waar de pijn vandaan kan komen. Tijdens de bevalling ofzo?
Eva is inmiddels 10 wk en in heb ook nog steeds last van mn stuitje, duurt vaak lang voordat ik goed en lekker zit. Volgens de gyn kon het nog wel een paar maanden gaan duren voordat de pijn weg zou zijn. Maarja ieder stuitje is ander... ik denk dat ik er tijdens het persen op gesteund heb ofzo
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:10:46 #195
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56279986
Last van de stuit kan ook een bekken-(bodem)probleem zijn. Misschien eens een therapeut raadplegen als het te erg wordt?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 24 januari 2008 @ 18:53:24 #196
108648 cattie
lieve moeder
pi_56280863
Ik heb ook lang last van mijn stuitje gehad. Door de bevalling was die verschoven, dat gebeurd vaak. Mijn fysio heeft hem behandeld, wat de pijn verminderde, maar helemaal over daar kon hij niet voor zorgen. Het stuitje moest uiteindelijk zelf weer goed gaan staan. Ik heb er nog steeds soms last van.
pi_56283360
Ik heb van de week op mn werk tegen mn collega's gezegd dat ik waarschijnlijk "maar" 1 dag kom helpen in de vakantie. Het werd zonder al te veel gesteiger aangenomen .
Fake it till you make it...
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:16:40 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_56284558
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:33 schreef Nijna het volgende:
Ik heb van de week op mn werk tegen mn collega's gezegd dat ik waarschijnlijk "maar" 1 dag kom helpen in de vakantie. Het werd zonder al te veel gesteiger aangenomen .
Well done!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_56285672
was de planning dat je anders meer zou werken in je vakantie nijna? 200% vragen he ook voor die ene dag

mijn stuitje is idd door de bevalling pijn gaan doen, de kraamzorg en vlos wisten dit ook en reageerden alsof het idd regelmatig voorkomt. ze zeiden beiden idd dat het lang kan gaan duren... erg hoopgevend
mn kleintje heeft er gewoon flink tegen aan geduwd, en dat hij met zn snoet de verkeerde kant opkeek heeft ook niet geholpen in het geheel.
als het erger gaat worden zal ik er zeker mee naar de ha gaan, en zien of ze me wil door verwijzen. t grappige is dat de manueel-therapeut van mn wederhelft binnenkort nog op kraamvisite komt.. en haar kan ik er ook even naar vragen
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:07:05 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_56286265
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef Verida het volgende:
Ja hoor, toen ik eenmaal thuis was, toen ging het ook wel weer, maar ik was wel blij thuis te zijn. Ik ben nu allang blij dat er inderdaad niets gebeurd was, want dan had ik niet voor mezelf in kunnen staan
Nouja, ook wel goed om te weten natuurlijk dat je zo fel wordt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')