Bij mij moet er ook nog een wasje of 2-3 gedraaid wordenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik kan alleen niet binnen dan, aangezien jij op je werk zit en ik geen sleutel heb.
En vriend vindt dat niet leuk denk ik.
nope..eerst die andere bekijken en kijken of ik daar een deal uit kan slepenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Staat ie al te koop?
Ik ben echt een keer verkeerd gereden van Rotterdam naar Ehv, volledig in gedachten verzonken draaide ik de A59 op, ik ontdekte pas dat ik fout zat toen de snelweg op hield.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
... Alleen zat ik op de ringweg van Rotterdam en ik kon Eindhoven niet meer vinden
In mijn droom reed ik ook constant de snelweg af, en dan kwam ik in de een of andere woonwijk terecht en moest ik weer keren, heel frustrerendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben echt een keer verkeerd gereden van Rotterdam naar Ehv, volledig in gedachten verzonken draaide ik de A59 op, ik ontdekte pas dat ik fout zat toen de snelweg op hield.
En toen zat je in Ossquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben echt een keer verkeerd gereden van Rotterdam naar Ehv, volledig in gedachten verzonken draaide ik de A59 op, ik ontdekte pas dat ik fout zat toen de snelweg op hield.
Nee, op een of andere kruising ten noorden van Breda. Uiteindelijk niet eens zo heel veel omgereden. Maar ik was er gewoon van overtuigd dat ik op de A58 zat.quote:
Knooppunt Hooipolderquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, op een of andere kruising ten noorden van Breda. Uiteindelijk niet eens zo heel veel omgereden. Maar ik was er gewoon van overtuigd dat ik op de A58 zat.
ej doe eens niet mijn strijkhulp wegkapen met je mieuw poesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij mij moet er ook nog een wasje of 2-3 gedraaid worden.
Ik heb al een vriendin. SQ heeft mijn sleutel... Leef je uit!
En en en en! Ik heb een lieve knuffel mieuw poes.
Daar ging mijn "Levi verdwaalt nooit"-imagoquote:
nou verdwalen is een groot woord..ik gebruik ook wel eens de A59 als het te druk is bij Bredaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar ging mijn "Levi verdwaalt nooit"-imago
Ah joh, door af en toe iets nieuws te proberen ontdek je fijnere routesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar ging mijn "Levi verdwaalt nooit"-imago
Wat vrolijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
Er staat een leuk huis te koop bij mij om de hoek.
1 ding begrijp ik alleen niet:
[ afbeelding ]
Ik moet ook bekennen dat ik liever dit zie dan eenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat vrolijk!![]()
Nieuwe deurtjes er in en het is weer toonbaar!
Edit: misschien zijn ze met een goeie primer ook nog wel overschilderbaar.
witnie..wonen er 2 mannen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet ook bekennen dat ik liever dit zie dan eengele
keuken, maar ik vraag me toch wel af waarom ze hier voor hebben gekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |