abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55948990
Wat is het marktconform salaris van een PHP programmeur? Verdien zelf 2400 bruto maar dat is naar mijn mening iets te weinig.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:16:29 #3
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_55949040
ligt aan je nivo qua werk, opleiding en denken. Heb je verantwoordelijk werk, leidinggevend/aansturend of enkel uitvoerend...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_55949116
Het minimum en maximum bruto maandsalaris voor deze functie is:
Minimum: ¤ 1525
Maximum: ¤ 5270

Dat verschilt nogal ?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:19:24 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_55949132
ja het verschilt idd. een salaris is geen 1 + 1 = 2, zoals ik al zei
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_55949180
Hoeveel jaar ervaring
Wat voor soort functie (junior/medior/senior)
Verantwoordelijkheden
Certificaten

Telt allemaal mee!
pi_55949404
Tsss aan jullie heb ik dus ook nix!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:33:12 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_55949528
ja is toch nattevingerwerk

als jij plain sequentieel php doet moet je blij zijn met 1200. Als jij OOP MVC programmeert, dan mag je wel 1800 vangen, minimaal

maar afhankelijk van je leeftijd en competenties
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_55949836
Uit eigen zeer recente ervaring kan ik zeggen dat marktconform tegenwoordig voor een senior php programmeur is ~ 3000 euro bruto.

maar, dan ben je wel senior met een jaar of 8 fulltime php ervaring en niet een beginnend php prutsertje die net z'n eerste mailform in elkaar geknutseld heeft

Verder, vragen staat vrij. er is tegenwoordig een *GIGANTISCH* tekort aan *goede* PHP coders (überhaupt aan programmerus") dus verder sluit ik me aan bij de rest van de posters in dit topic
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:52:26 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_55950003
ben jij de DB Pappa eend ?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_55950013
@ Papa_Eend; in hoeverre zal een developer met Java ervaring e.d over kunnen stappen naar een PHP functie en daarvoor weinig tot geen achteruitgang in salaris krijgen? Wat zijn jouw gedachtes daarover?
pi_55950034
Ja ik doe niets anders dan Object-Georiënteerd Programmeren en heb 2 studentjes onder me staan die ik moet 'inwerken', kortom ik verdien gewoon veel te weinig en sla mn baas straks gewoon dood alstie binnen komt
pi_55950067
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:14 schreef Woeiii het volgende:
Wat is het marktconform salaris van een PHP programmeur? Verdien zelf 2400 bruto maar dat is naar mijn mening iets te weinig.
Met jouw manier van vragen stellen is zelfs 2400 euro bruto teveel!

Wat denk je nu zelf dat een salaris alleen op een 'titel' wordt afgegeven?

Relevant:
Leeftijd:
Hoeveel jaar werkervaring:
Hoelang doe je al PHP:
Wat kan je nog meer? (denk aan MySQL, Oracle, css,html,javascript,xml,xsl,ajax, etc...)
Hoeveel verdiende je in je vorige baan:
Wat heb je zelf gemaakt met php:

Dus als je het mij vraagt, is 1800 bruto al meer dan genoeg voor jou met de informatie die je verstrekt. Dat is een teken van slechte communicatie.
pi_55950125
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef Woeiii het volgende:
Ja ik doe niets anders dan Object-Georiënteerd Programmeren en heb 2 studentjes onder me staan die ik moet 'inwerken', kortom ik verdien gewoon veel te weinig en sla mn baas straks gewoon dood alstie binnen komt
Inwerken is iets anders dan leiding geven.

Zoals ik al zei, je komt erg slecht over kwa communicatie en informatie. Ik zou je niet eens aannemen (mocht ik iemand zoeken).
pi_55950155
Sinds wanneer is een PHP-scripter een programmeur geworden?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_55950201
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef Skinkie het volgende:
pi_55950213
quote:
Sinds PHP een volwaardige techniek is geworden om websites mee te bouwen voor de ICT-wereld?
pi_55950253
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:57 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Inwerken is iets anders dan leiding geven.

Zoals ik al zei, je komt erg slecht over kwa communicatie en informatie. Ik zou je niet eens aannemen (mocht ik iemand zoeken).
stfu biatch
pi_55950792
Varieert in die branche gewoon heel erg. Maar zoals anderen al gezegd hebben, is dat uiteraard grotendeels afhankelijk van ervaring, leeftijd, portfolio, diploma's, etc. Maar dan nog, ik ken beginnende scriptkiddies die zich meer per uur vragen dan professionele en goede webdesignbureau's, en ze doen 't 'm wel hoor.

Ik weet nog toen ik een CV het internet op had gegooid (toendertijds nog als PHP`er), dat ik werd platgebeld door een hoop verschillende bedrijven met aanbiedingen die wel heel breed uit elkaar lagen. Ik zou zeggen, probeer dat anders eens gewoon. Tegenwoordig ben ik .NET ontwikkelaar overigens (PHP alleen voor thuisprojectjes).
pi_55950846
quote:
Dat gezeur over PHP ook altijd. Ik moet toegeven dat ik in ASP.NET sneller, veiliger en eenvoudiger dingen kan oplossen dan in PHP, maar dat neemt niet weg dat het in PHP niet goed kan hoor. Het probleem met PHP is dat het gewoon té flexibel is en dat er daardoor te veel prutsers gebruik van maken.
pi_55950976
Iedereen kan zich php-programmeur noemen. Ik ben zelf ook 'php-programmeur' als bijbaantje bij een groot bedrijf via een uitzendbureau (non-ict hbo-diploma, nu bezig met universiteit) en ik verdien zo'n 2200 euro bruto bij 40u/w (werk meestal 8u/w). Kennis heb ik grotendeels hobbymatig opgedaan en ik weet zeker dat er mensen zijn die ook 'php-programmeur' zijn die veeeeel beter zijn dan ik Maar voor het werk wat ik moet doen (simpele applicaties bouwen) heb ik ruim voldoende aan mijn kennis.

Verschilt dus helemaal per geval...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:45:50 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_55951380
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:25 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat gezeur over PHP ook altijd. Ik moet toegeven dat ik in ASP.NET sneller, veiliger en eenvoudiger dingen kan oplossen dan in PHP, maar dat neemt niet weg dat het in PHP niet goed kan hoor. Het probleem met PHP is dat het gewoon té flexibel is en dat er daardoor te veel prutsers gebruik van maken.
Er zijn legio frameworks voor PHP (Prado, Zend Framework) die bijzonder krachtig werken.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:53:11 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55951587
Wat kost het om een softwareproject uit te voeren

Wat verdient een PHP programmeur

Als je de reden voor verschillen niet direct inziet, denk ik dat je een beetje aan de onderkant van de bandbreedte zal zitten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55951635
quote:

Sinds PHP (hoewel het niet mijn taal is, geef mij maar Java ) een OO taal geworden is.
pi_55951773
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
@ Papa_Eend; in hoeverre zal een developer met Java ervaring e.d over kunnen stappen naar een PHP functie en daarvoor weinig tot geen achteruitgang in salaris krijgen? Wat zijn jouw gedachtes daarover?
Ikzelf heb bewust die keuze gemaakt (Ik zit momenteel in een Java wereldje en dat bevalt me totaal niet)

Ik ga er (nogal flink) op vooruit in salaris dus die keuze hangt echt helemaal van jezelf af imo. Zorg alleen dat je de keuze voor jezelf (en je nieuwe werkgever) goed onderbouwt en code de taal die jij prettig vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')