Met jouw manier van vragen stellen is zelfs 2400 euro bruto teveel!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:14 schreef Woeiii het volgende:
Wat is het marktconform salaris van een PHP programmeur? Verdien zelf 2400 bruto maar dat is naar mijn mening iets te weinig.
Inwerken is iets anders dan leiding geven.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef Woeiii het volgende:
Ja ik doe niets anders dan Object-Georiënteerd Programmeren en heb 2 studentjes onder me staan die ik moet 'inwerken', kortom ik verdien gewoon veel te weinig en sla mn baas straks gewoon dood alstie binnen komt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef Skinkie het volgende:
Sinds wanneer is een PHP-scripter een programmeur geworden?
Sinds PHP een volwaardige techniek is geworden om websites mee te bouwen voor de ICT-wereld?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef Skinkie het volgende:
stfu biatchquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:57 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Inwerken is iets anders dan leiding geven.
Zoals ik al zei, je komt erg slecht over kwa communicatie en informatie. Ik zou je niet eens aannemen (mocht ik iemand zoeken).
Dat gezeur over PHP ook altijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef Skinkie het volgende:
Er zijn legio frameworks voor PHP (Prado, Zend Framework) die bijzonder krachtig werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:25 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat gezeur over PHP ook altijd.Ik moet toegeven dat ik in ASP.NET sneller, veiliger en eenvoudiger dingen kan oplossen dan in PHP, maar dat neemt niet weg dat het in PHP niet goed kan hoor. Het probleem met PHP is dat het gewoon té flexibel is en dat er daardoor te veel prutsers gebruik van maken.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef Skinkie het volgende:
Ikzelf heb bewust die keuze gemaakt (Ik zit momenteel in een Java wereldje en dat bevalt me totaal niet)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:53 schreef Scorpie het volgende:
@ Papa_Eend; in hoeverre zal een developer met Java ervaring e.d over kunnen stappen naar een PHP functie en daarvoor weinig tot geen achteruitgang in salaris krijgen? Wat zijn jouw gedachtes daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |