quote:Op maandag 21 januari 2008 12:36 schreef KhaZ het volgende:
Doen we!
Ik stuur je na de lunch een PM voor de afhandeling.
Alles heeft zijn prijs,zolang wij maar niet bieden op jouw prijs en jij je meuk niet kwijt kan.Wedden dat jij dan toch je prijs aanpast OMDAT JE NU EENMAAL GELD NODIG HEBT!quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:24 schreef attieboy het volgende:
[..]
COD4 gaat sowieso niet weg voor een prijs lager dan 40 excl. Het is notabene het beste PS3 spel van dit moment!
Nee hoor, want Fok is niet de enige plek waar je spullen aan kunt bieden. Een paar weken terug heb ik ook COD4 hier aangeboden en men wilde niet hoger bieden dan 35 euro. Toen heb ik hem op Marktplaats gezet en heb het binnen een dag verkocht voor 42 euro.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:26 schreef FP128 het volgende:
[..]
Alles heeft zijn prijs,zolang wij maar niet bieden op jouw prijs en jij je meuk niet kwijt kan.Wedden dat jij dan toch je prijs aanpast OMDAT JE NU EENMAAL GELD NODIG HEBT!![]()
![]()
Dan zou ik um zeker niet bij jouw kopen..quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:24 schreef attieboy het volgende:
[..]
COD4 gaat sowieso niet weg voor een prijs lager dan 40 excl. Het is notabene het beste PS3 spel van dit moment!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |