Als je dat nog eens gaat nadoen, dan ben je pas echt dom bezig.quote:
Getuigt wel van inzicht idd!quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:04 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder weg doen en Perez weg doen, en Delorge halenklasse toch?
Bron?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:37 schreef w00h00 het volgende:
Van Geel maak eens gebruik van de scouting!
Wil je wederom miljoenen neer tellen voor een speler van Groningen terwijl er bij Van der Zee genoeg op de shortlist staan!?
Volgens mij zit ik precies tegen die wand aan alleen dan links van het vak, want in briefie staat dat jullie me buren wordenquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op de omloop komt natuurlijk geen afscheidingswand. De omloop op Zuid2 is hetzelfde als die op Noord2. Dus in dat opzicht veranderd er weinig. Verder is de wand die in 425 geplaatst wordt iets hoger dan 1 meter. Die is er ter vervanging van de stewards. In wezen stonden we op Noord ook al in een soort uitvak met al die stewards om ons heen
Wat mij betreft een prima vooruitgang.
Och ja. Jees wat gaat het snel. Voor je het weet staan we weer op P2.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:07 schreef Urquhart het volgende:
Het is bijna weer vrijdag.
Bier, kermis...
Die gast staat al bijna een jaar op de loonlijst en hij zo zoveel informatie hebben over potentiele aankopen van Psv. Behalve een snoepreisje van Van Geel naar Brazilie om naar talenten te kijken is er nog helemaal niets concreets uitgekomen.quote:
blijkbaar was van der Zee niet de grote man van PSV in Zuid Amerika maar kwam het toch hoofdzakelijk van Pietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast staat al bijna een jaar op de loonlijst en hij zo zoveel informatie hebben over potentiele aankopen van Psv. Behalve een snoepreisje van Van Geel naar Brazilie om naar talenten te kijken is er nog helemaal niets concreets uitgekomen.
Van der Zee weet toch wel een Alex of Da Costa te vinden in Brazilie en omstreken.
Aannemingen en meer nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:45 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast staat al bijna een jaar op de loonlijst en hij zo zoveel informatie hebben over potentiele aankopen van Psv. Behalve een snoepreisje van Van Geel naar Brazilie om naar talenten te kijken is er nog helemaal niets concreets uitgekomen.
Van der Zee weet toch wel een Alex of Da Costa te vinden in Brazilie en omstreken.
Ach ja, allemaal lekker schoppen tegen van Geel. Met een andere TD hadden we alleen maar nieuwe sterspelers gehad, super veel nieuwe talenten gehaald en natuurlijk was Sneijder dan gewoon gebleven.quote:
We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ja, allemaal lekker schoppen tegen van Geel. Met een andere TD hadden we alleen maar nieuwe sterspelers gehad, super veel nieuwe talenten gehaald en natuurlijk was Sneijder dan gewoon gebleven.
Doet Heitinga toch leukquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:18 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dJjOWJ96oB8
Nee nu weer Man Utdquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:30 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoor weer her en der geruchten over Huntelaar naar AS Roma in de winterstop voor 28 miljoen. Weet iemand daar meer over, of was dit al genoemd (zo ja, sorry)?
quote:Manchester United gaat bod doen op Huntelaar
Volgens de Engelse krant The Sun bereidt Manchester United een bod voor op Klaas Jan Huntelaar. De hoogte van het bod zou om en nabij de 16 Miljoen Euro liggen. Volgens de krant zou Ajax 24 miljoen willen hebben voor de spits, maar zo schrijft de krant zou Ajax in de financiele moeilijkheden verkeren en zou daarom geforceerd worden om het bod te accepteren. Klaas Jan Huntelaar die nog een contract heeft tot de zomer van 2010 bij Ajax wordt in de krant vergeleken met Ruud van Nistelrooy en Marco van Basten.
sympathieke gast lijkt me.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:18 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dJjOWJ96oB8
Dat wens ik hem dan met je mee!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:51 schreef Nashje het volgende:
Financiele moeilijkheden? Dacht het juist niet. Maar als ze dit accepteren mag Van Geel van mij een ziekte krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |