In welk opzicht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn altijd wel uitzonderingen maar vergelijk Zuid Amerikanen eens met Belgen.
Die hebben wel allebei al een behoorlijk Ajax-verleden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Goh.. laat het nog maar iets langer duren voor Grego!quote:Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen en Robbert Schilder kunnen zich noodgedwongen pas later mengen in de titelstrijd. De drie Ajacieden trainden donderdag apart van de groep
Zal ik?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef Nashje het volgende:
"Na de winter zijn ze er weer bij."
Ik begin steeds meer vermoeden te krijgen dat er een stel oplichters rond loopt bij die medische staf.
Reminder:quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Arbitragezaak!.
How grunn must hate us now.
Tis ook niet helemaal serieus datquote:Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
De vorige arbitragezaak heeft Ajax meer geld gekost dan dat ze van plan waren om uit te geven![]()
Daarbij is de vorige zaak ook niet gewonnen door Suarez.
Huh.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax.
Wat een onzin dit zeg.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Van Geel: ,,We zoeken inmiddels vooral in eigen land, omdat spelers uit het buitenland geen interesse hebben of onbetaalbaar zijn. En de subtoppers in Nederland houden ook hun poot stijf omdat we wél directe versterkingen willen.”
Omdat het onzin is?quote:
Haha dit vind ik wel erg mooi van Jaakkequote:Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Een prima kerel, die Davids, vindt voorzitter Jaakke. ,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax. Dit jaar kwam ik binnen met scheenbeschermers over mijn Sinterklaas-jurk. Vond-ie prachtig.”
.
Dat kan ook nog na de (door Silva verloren) arbitragezaakquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Geel moet nu gewoon tegen Groningen zeggen, oke luister, wij willen die speler, die speler wil naar ons, hier heb je een grote zak geld en de groeten...
Dat bedoel ik dus, doe dat dan gewoon voor die zaak...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat kan ook nog na de (door Silva verloren) arbitragezaak
Inderdaad, wat een onzin. Buitenlanders die niet meer naar Ajax willen...quote:
Van mij mag Martin van Geel ook opdonderen, wat een onzin verkoopt hij. Het is moeilijk voor Ajax om spelers te halen? Ja, als je alleen de meest bekende spelers scout die al gevolgd worden door clubs als Chelsea, Juventus, Arsenal e.d. lijkt me dat logisch. Ajax moet spelers scouten die niemand nog op hun lijstje heeft staan, spelers als Jari Litmanen en Finidi George zijn er echt nog wel, alleen het scoutingsapparaat voldoet nu niet. Het is nu eenmaal zo dat als Chelsea en Ajax zich melden voor een speler, ze liever meteen naar Chelsea gaan, daar kan Ajax niets aan doen. Ajax moet gewoon zorgen dat het spelers scout die nog niet ontdekt zijn door Chelsea, dan is er niets aan de hand.quote:
Nou dat is het hele punt. De scouting wordt er niet bij betrokken. Van Geel doet alles zelf en alleen in z'n eigen netwerk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Eigenlijk geeft ie gewoon aan dat de scouting ruk is bij Ajax.!
Kan me nog heel goed herinneren dat ik hoorde dat Ajax een Tunesiër had gehaald, die nog in eigen land speelde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef StarGazer het volgende:
Damn ik begin gewoon bijna te verlangen naar de tijden van Leo Beenhakker. In 1 zomer: Maxwell, Mido, Zlatan en Trabelsi
Maar onder Van Geel kan er blijkbaar niks meer
Las laatst dat Ajax zich had aangemeld bij één of ander internationaal scoutings bureau, alle grote topclubs hebben zich daar aangemeld. Is dat nu wel zo verstandig? Dan vis je inderdaad in dezelfde vijver als Milan etc. Een soort arbeidsbureau voor spelers.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat is het hele punt. De scouting wordt er niet bij betrokken. Van Geel doet alles zelf en alleen in z'n eigen netwerk.
Als je ziet wat Heerenveen en FCG voor spelers binnenhalen, dat moet Ajax ook kunnen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Las laatst dat Ajax zich had aangemeld bij één of ander internationaal scoutings bureau, alle grote topclubs hebben zich daar aangemeld. Is dat nu wel zo verstandig? Dan vis je inderdaad in dezelfde vijver als Milan etc. Een soort arbeidsbureau voor spelers.Ik vind dat maar niks. Ajax moet gewoon zorgen dat de eigen ''huis-scouts'' 24u per dag over de wereld reizen, wedstrijdjes bezoeken en talent opsporen. valt iemand op, dan samen met trainer en TS die speler gaan bekijken en dan een beslissing nemen.
In Zuid Amerika, het Oostblok, Scandinavie etc loopt genoeg talent rond.
Ja, dat vind ik ook. het is dus onkunde van de scouting bij Ajax.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je ziet wat Heerenveen en FCG voor spelers binnenhalen, dat moet Ajax ook kunnen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:01 schreef StarGazer het volgende:
'PSV heeft interesse in Colin'
Trainer Sef Vergoossen wil Jürgen Colin graag naar PSV halen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij Ajax, waar hij op een zijspoor is geraakt.
Sef Vergoosen en Jürgen Colin zijn geen onbekenden voor elkaar. De huidige trainer van PSV heeft in zijn periode bij Racing Genk, de Nederlander naar zijn club gehaald. Hij wil de verdediger wederom graag onder zijn hoede nemen, omdat PSV opzoek is naar een aanvallend ingestelde rechtsback. Hij moet concureren met onder andere Jan Kromkamp.
Naar het schijnt wil Ajax graag meewerken aan een transfer van Colin. Colin zelf wil graag weg bij Ajax en heeft zelf ook laten weten graag naar Eindhoven te willen verkassen. Hij hoopt dan ook op speelminuten bij PSV.
Colin stond eerder onder contract bij PSV, in de periode 2001 tot 2005. Hij werd in deze periode twee keer verhuurd aan NAC en Racing Genk. De verdediger speelde in totaal 24 wedstrijden voor de Eindhovenaren.
Bron: http://www.europesoccer.nl/artikel/16694/![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |