abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55923783
Er zijn altijd wel uitzonderingen maar vergelijk Zuid Amerikanen eens met Belgen.
pi_55923834
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Er zijn altijd wel uitzonderingen maar vergelijk Zuid Amerikanen eens met Belgen.
In welk opzicht?
pi_55923900
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Die hebben wel allebei al een behoorlijk Ajax-verleden.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_55923908
quote:
Gregory van der Wiel, Thomas Vermaelen en Robbert Schilder kunnen zich noodgedwongen pas later mengen in de titelstrijd. De drie Ajacieden trainden donderdag apart van de groep
Goh.. laat het nog maar iets langer duren voor Grego!
pi_55923969
Ja, daar komt onze geweldige medische staf weer om de hoek kijken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:46:12 #46
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55924068
die Silva
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55924074
Arbitragezaak! .

How grunn must hate us now .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55924084
"Na de winter zijn ze er weer bij."

Ik begin steeds meer vermoeden te krijgen dat er een stel oplichters rond loopt bij die medische staf.
pi_55924098
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef Nashje het volgende:
"Na de winter zijn ze er weer bij."

Ik begin steeds meer vermoeden te krijgen dat er een stel oplichters rond loopt bij die medische staf.
Zal ik?

Neuh .
Get woke, go broke!
pi_55924114
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:31 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

In dat opzicht zijn Belgen ideale profs, die gasten laten zich niet snel gek maken. Je ziet hetzelfde met Vermaelen en ook wel Vertonghen.
Reminder:
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_55924137
In de Sportweek staat een groot verhaal (vier pagina's) over Ajax, de trip naar Dubai. Dus onderwerpen als Van Geel, Davids en de terugkeer van Perez. Heb er wat nieuwtjes, leuke en opvallende dingen uitgehaald.

Ajax is zo geschrokken van het laatste halfjaar, er gaan geruchten dat een enorme sanering aanstaande is.

Van Geel: ,,We zoeken inmiddels vooral in eigen land, omdat spelers uit het buitenland geen interesse hebben of onbetaalbaar zijn. En de subtoppers in Nederland houden ook hun poot stijf omdat we wél directe versterkingen willen.”

,,Doordat we de CL hebben gemist is een deel van dat bedrag (transfergelden) aangewend om de exploitatie te dekken. En het is beleid om geen buitensporige bedragen voor een speler te betalen omdat het risico te groot is.”

Een prima kerel, die Davids, vindt voorzitter Jaakke. ,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax. Dit jaar kwam ik binnen met scheenbeschermers over mijn Sinterklaas-jurk. Vond-ie prachtig.”

Davids wil kampioen worden en benadrukt dat iedereen ALLES moet geven. Hij is verbaal dwingend aanwezig. ,,Je móet dus wel een stapje extra doen”, zegt Urby. Vorig seizoen zei Ten Cate soms niets in de rust, maar stond Edgar al te schreeuwen. Zelfs bij Twente-uit (1-4 bij rust ofzo).

Waren er spelers die hebben laten weten dat ze hem graag terug zouden zien komen? Perez: ,,Ja, dat klopt.” Wie wil hij niet zeggen.
pi_55924177
toch niet te geloven he
AFC AJAX
pi_55924218
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Arbitragezaak! .

How grunn must hate us now .

De vorige arbitragezaak heeft Ajax meer geld gekost dan dat ze van plan waren om uit te geven

Daarbij is de vorige zaak ook niet gewonnen door Suarez.
pi_55924220
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Reminder: [ afbeelding ]
De Mul niet te vergeten.
Get woke, go broke!
pi_55924247
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

De vorige arbitragezaak heeft Ajax meer geld gekost dan dat ze van plan waren om uit te geven

Daarbij is de vorige zaak ook niet gewonnen door Suarez.
Tis ook niet helemaal serieus dat .

.

Jammer dat het weer moet bij ons, niet dat Ajax er veel aan kan doen, spelers willen weg naar een club die ze wil hebben, das logisch. Maar het is ook wel zo dat als Ajax komt veel clubs wel heel lastig doen.

Al geef ik grunn geen ongelijk in deze, maar je ziet het aan (bijv) Sneijder, als ze willen gaan ze toch wel.
Get woke, go broke!
pi_55924512
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:47 schreef Longmen het volgende:

[..]

Reminder: [ afbeelding ]
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55924606
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax.
Huh.
pi_55924615
Kut arbitrage zaken, gewoon eerlijk zaken doen. Als een club niet wilt, dan toch niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55924650
quote:

Van Geel: ,,We zoeken inmiddels vooral in eigen land, omdat spelers uit het buitenland geen interesse hebben of onbetaalbaar zijn. En de subtoppers in Nederland houden ook hun poot stijf omdat we wél directe versterkingen willen.”
Wat een onzin dit zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55924782
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat een onzin dit zeg.
Waarom?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55924850
Ik geloof best dat het lastig is voor Ajax, maar dat is nou eenmaal zo. En dan moet je niet met die "we zijn al verslagen" opmerkingen komen als V Geel nu doet.

Als je Groningen gewoon genoeg geld geeft mag ie best komen hoor, maar dus niet voor 2.5 miljoen. Wij willen KJH nu toch zelf ook niet kwijt? En zeker niet voor een fooi. Maar als Juve met 35 Miljoen komt issie weg....
Get woke, go broke!
pi_55924913
Zaterdag nieuwjaarsreceptie, eens kijken wat we gaan horen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55924915
Van Geel moet nu gewoon tegen Groningen zeggen, oke luister, wij willen die speler, die speler wil naar ons, hier heb je een grote zak geld en de groeten...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 januari 2008 @ 15:20:58 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55924940
Versterking is wel nodig ja. Alleen waarom we nu weer lastig moeten doen met tranfers forceren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55924993
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:15 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het onzin is?

Net alsof nu ineens de buitenlanders niet meer naar Ajax willen. Deze opmerking van Van Geel zegt meer over zijn netwerk en de scouting van Ajax, dan over de buitenlandse spelers ..
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_55924994
quote:
Een prima kerel, die Davids, vindt voorzitter Jaakke. ,,Ik speel elk jaar Sinterklaas bij Ajax. Dit jaar kwam ik binnen met scheenbeschermers over mijn Sinterklaas-jurk. Vond-ie prachtig.”
.
Haha dit vind ik wel erg mooi van Jaakke
pi_55925019
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Van Geel moet nu gewoon tegen Groningen zeggen, oke luister, wij willen die speler, die speler wil naar ons, hier heb je een grote zak geld en de groeten...
Dat kan ook nog na de (door Silva verloren) arbitragezaak
pi_55925049
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat kan ook nog na de (door Silva verloren) arbitragezaak
Dat bedoel ik dus, doe dat dan gewoon voor die zaak...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55925072
quote:

[..]

Wat een onzin dit zeg.
Inderdaad, wat een onzin. Buitenlanders die niet meer naar Ajax willen...
Suarez en Silva staan te springen ( ) . In het buitenland is Ajax gewoon een grote naam. Spelers willen echt wel naar Amsterdam. En als je goed scout hoeft het ook niet duur te zijn.
Eigenlijk geeft ie gewoon aan dat de scouting ruk is bij Ajax.!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:30:51 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55925203
quote:

[..]

Wat een onzin dit zeg.
Van mij mag Martin van Geel ook opdonderen, wat een onzin verkoopt hij. Het is moeilijk voor Ajax om spelers te halen? Ja, als je alleen de meest bekende spelers scout die al gevolgd worden door clubs als Chelsea, Juventus, Arsenal e.d. lijkt me dat logisch. Ajax moet spelers scouten die niemand nog op hun lijstje heeft staan, spelers als Jari Litmanen en Finidi George zijn er echt nog wel, alleen het scoutingsapparaat voldoet nu niet. Het is nu eenmaal zo dat als Chelsea en Ajax zich melden voor een speler, ze liever meteen naar Chelsea gaan, daar kan Ajax niets aan doen. Ajax moet gewoon zorgen dat het spelers scout die nog niet ontdekt zijn door Chelsea, dan is er niets aan de hand.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55925291
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Eigenlijk geeft ie gewoon aan dat de scouting ruk is bij Ajax.!
Nou dat is het hele punt. De scouting wordt er niet bij betrokken. Van Geel doet alles zelf en alleen in z'n eigen netwerk.

Je kunt mij niet wijs maken dat een Constantin geen zin heeft in Ajax.
pi_55925515
Damn ik begin gewoon bijna te verlangen naar de tijden van Leo Beenhakker. In 1 zomer: Maxwell, Mido, Zlatan en Trabelsi

Maar onder Van Geel kan er blijkbaar niks meer
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_55925521
Elke Roemeen/Uruguayaan/Colombiaan, maar ook veel Brazilianen en Argentijnen, hebben écht wel zin in Ajax hoor. Zeker op jonge leeftijd.

Wat een gelul van vGeel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:48:41 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55925635
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef StarGazer het volgende:
Damn ik begin gewoon bijna te verlangen naar de tijden van Leo Beenhakker. In 1 zomer: Maxwell, Mido, Zlatan en Trabelsi

Maar onder Van Geel kan er blijkbaar niks meer
Kan me nog heel goed herinneren dat ik hoorde dat Ajax een Tunesiër had gehaald, die nog in eigen land speelde.

Was niet echt blij, baalde er echt van. Maar het pakte toch heel leuk uit!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55925698
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou dat is het hele punt. De scouting wordt er niet bij betrokken. Van Geel doet alles zelf en alleen in z'n eigen netwerk.
Las laatst dat Ajax zich had aangemeld bij één of ander internationaal scoutings bureau, alle grote topclubs hebben zich daar aangemeld. Is dat nu wel zo verstandig? Dan vis je inderdaad in dezelfde vijver als Milan etc. Een soort arbeidsbureau voor spelers. Ik vind dat maar niks. Ajax moet gewoon zorgen dat de eigen ''huis-scouts'' 24u per dag over de wereld reizen, wedstrijdjes bezoeken en talent opsporen. valt iemand op, dan samen met trainer en TS die speler gaan bekijken en dan een beslissing nemen.
In Zuid Amerika, het Oostblok, Scandinavie etc loopt genoeg talent rond.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55925822
Silva laat opnieuw training schieten
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 10 januari om 15:42

Bruno Silva lijkt aan te sturen op een breuk met FC Groningen. De 27-jarige verdediger, die per direct naar Ajax wil vertrekken, verscheen vandaag opnieuw niet op de training. Ook gisteren ontbrak de Uruguyaan al op de oefensessie.

De eerste training van het nieuwe jaar mocht Silva echter laten schieten. “Omdat hij toch te zeer onder de indruk was van de transferperikelen om in de juiste stemming te kunnen trainen", zei trainer Ron Jans. "Maar hij heeft mij beloofd dat hij er donderdag weer is."

Aan die belofte heeft Silva zich niet gehouden. Van de rechtsback ontbrak vandaag ieder spoor. "Het klopt dat hij er vandaag weer niet was'', bevestigt manager technische zaken Hans Veldmate tegen Dagblad van het Noorden. "Hij is wat ontstemd over de huidige gang van zaken.''

Het is niet de eerste keer dat een Uruguyaanse speler van FC Groningen dwars ligt om een transfer naar Ajax te forceren. In de zomer spande Luis Suárez al eens een arbitragezaak aan tegen de Noorderlingen. Deze verloor hij weliswaar, maar niet veel later vertrok hij alsnog naar Amsterdam.
  donderdag 10 januari 2008 @ 15:59:31 #77
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55925957
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Las laatst dat Ajax zich had aangemeld bij één of ander internationaal scoutings bureau, alle grote topclubs hebben zich daar aangemeld. Is dat nu wel zo verstandig? Dan vis je inderdaad in dezelfde vijver als Milan etc. Een soort arbeidsbureau voor spelers. Ik vind dat maar niks. Ajax moet gewoon zorgen dat de eigen ''huis-scouts'' 24u per dag over de wereld reizen, wedstrijdjes bezoeken en talent opsporen. valt iemand op, dan samen met trainer en TS die speler gaan bekijken en dan een beslissing nemen.
In Zuid Amerika, het Oostblok, Scandinavie etc loopt genoeg talent rond.
Als je ziet wat Heerenveen en FCG voor spelers binnenhalen, dat moet Ajax ook kunnen.
pi_55925976
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 15:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je ziet wat Heerenveen en FCG voor spelers binnenhalen, dat moet Ajax ook kunnen.
Ja, dat vind ik ook. het is dus onkunde van de scouting bij Ajax.
Get woke, go broke!
pi_55925999
'PSV heeft interesse in Colin'

Trainer Sef Vergoossen wil Jürgen Colin graag naar PSV halen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij Ajax, waar hij op een zijspoor is geraakt.

Sef Vergoosen en Jürgen Colin zijn geen onbekenden voor elkaar. De huidige trainer van PSV heeft in zijn periode bij Racing Genk, de Nederlander naar zijn club gehaald. Hij wil de verdediger wederom graag onder zijn hoede nemen, omdat PSV opzoek is naar een aanvallend ingestelde rechtsback. Hij moet concureren met onder andere Jan Kromkamp.

Naar het schijnt wil Ajax graag meewerken aan een transfer van Colin. Colin zelf wil graag weg bij Ajax en heeft zelf ook laten weten graag naar Eindhoven te willen verkassen. Hij hoopt dan ook op speelminuten bij PSV.

Colin stond eerder onder contract bij PSV, in de periode 2001 tot 2005. Hij werd in deze periode twee keer verhuurd aan NAC en Racing Genk. De verdediger speelde in totaal 24 wedstrijden voor de Eindhovenaren.

Bron: http://www.europesoccer.nl/artikel/16694/

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_55926098
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 16:01 schreef StarGazer het volgende:
'PSV heeft interesse in Colin'

Trainer Sef Vergoossen wil Jürgen Colin graag naar PSV halen. De 26-jarige verdediger staat momenteel onder contract bij Ajax, waar hij op een zijspoor is geraakt.

Sef Vergoosen en Jürgen Colin zijn geen onbekenden voor elkaar. De huidige trainer van PSV heeft in zijn periode bij Racing Genk, de Nederlander naar zijn club gehaald. Hij wil de verdediger wederom graag onder zijn hoede nemen, omdat PSV opzoek is naar een aanvallend ingestelde rechtsback. Hij moet concureren met onder andere Jan Kromkamp.

Naar het schijnt wil Ajax graag meewerken aan een transfer van Colin. Colin zelf wil graag weg bij Ajax en heeft zelf ook laten weten graag naar Eindhoven te willen verkassen. Hij hoopt dan ook op speelminuten bij PSV.

Colin stond eerder onder contract bij PSV, in de periode 2001 tot 2005. Hij werd in deze periode twee keer verhuurd aan NAC en Racing Genk. De verdediger speelde in totaal 24 wedstrijden voor de Eindhovenaren.

Bron: http://www.europesoccer.nl/artikel/16694/

Hmm

Plot:
Coach wil Colin.
Coach koopt Colin.
Colin voetbalt slecht.
Coach gaat na een half jaar weg.
Volgende coach zet Colin er nooit meer in.

Met als coaches:
Henk ten Cate -> Adrie Koster
Sef Vergoossen -> Huub Stevens

Ik heb nu al medelijden met hem
><(({°>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')