Het is uiteindelijk toch nog gelukt! Maar ik vond het proces bij die voetenbank toch veruit moeilijker dan bij het bankstel: het is werkelijk waar zenuwslopend om die stiksels van de hoes op precies de goede plek te krijgen zodat ze evenwijdig met de hoeken van het kussen lopen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het lijkt idd alsof de hoezen van de Kramfors net iets te klein zijn voor de kussens. Je moet het echt centimeter voor centimeter dicht ritsen en de hoes met 1 hand bij elkaar houden want anders zit het kussen er binnen no time tussen.
Komt dat weer terug? We waren in Nederland juist zo blij dat het uit het assortiment was...quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:50 schreef Adelante het volgende:
nieuw!
[ afbeelding ]
GALANT electrisch verstelbaar
Van hoe laat tot hoe laat?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:15 schreef Allan24 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen en overmorgen te spotten op de showroom in Utrecht
Van 9 tot ongeveer 17 uurquote:
Beetje overbodig...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
DIODER Batterijverlichting voor lade
leuk gadget, verlichte messen in m'n la
Cool!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaha ja ik zat de eerste keer ook even te kijken. Vind het wel een goeie zet...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:31 schreef Allan24 het volgende:
Ik open net ff de IKEA site en er komt ineens zo'n soort van layover met patroonstof overheen.Ik heb m'n laptop meteen uitgeknikkerd omdat ik dacht dat het virusgedrag was
pffffffffquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb in mijn tweepersoonsbed 2x de sultan fageras liggen. Toen ik het kocht was ik student en moest ik het goedkoop houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ha.. ik mag hier ook eens wat vragen..
Ik wil graag ervaringen of meningen hebben over de volgende producten:
Lattenbodem: Sultan Lovene
Matras Sultan Fageras
Haha, deze heb ik ook. Ook heb ik het bijzettafeltje voor 9,95!quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb deze :
[ afbeelding ]
Die heb jij ook he ? ASTRID
Hoe groot is die?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb deze :
[ afbeelding ]
Die heb jij ook he ? ASTRID
Lengte: 118 cmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |