quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:44 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kan een onderliggende reden hebben?
Aparte gedachtengang.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zou bij een donker dekbedovertrek niet het idee hebben dat het "schoon" is
nou jah, leg een wit overtrek twee weken op je bed en doe hetzelfde met een donker overtrek. ik zie het verschil wel...quote:
Maar dat zei je niet!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
nou jah, leg een wit overtrek twee weken op je bed en doe hetzelfde met een donker overtrek. ik zie het verschil wel...
maar omdat je het niet kunt zien, weet je dus niet of het schoon is...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:09 schreef mrcool het volgende:
[..]
Maar dat zei je niet!Je hebt t erover dat je niet het 'gevoel' hebt dat t schoon is. Net zoiets als dat de melk anders smaakt wanneer t uit een glas word gedronken!
Ik snap wel wat je bedoelt!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar omdat je het niet kunt zien, weet je dus niet of het schoon is...
120x60.. een 1 te veel getyptquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
120 bij 160 recht? als in 160 lang, 120 diep? Dat is er niet...
De rechte bureau's zijn 120x60, 120x80 of 160x80. Wel kun je met verlengbladen je tafel langer maken, niet dieper helaas...
Verder denk ik dat wanneer je in de winkel enkel vraagt om een bureaublad, dat je alleen het blad mee krijgt. Frames moeten namelijk los geboekt worden.
Ik mag toch aannemen dat een recht buroblad gewoon op dit frame past in dezelfde familie? Aangezien je voor de hoek een 'los' verlengstuk krijgt dat met 2 grote inbusmoeren vast gemaakt wordt aan het standaard frame.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
120 bij 160 recht? als in 160 lang, 120 diep? Dat is er niet...
De rechte bureau's zijn 120x60, 120x80 of 160x80. Wel kun je met verlengbladen je tafel langer maken, niet dieper helaas...
Verder denk ik dat wanneer je in de winkel enkel vraagt om een bureaublad, dat je alleen het blad mee krijgt. Frames moeten namelijk los geboekt worden.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | | | | | | | | | | | | | |_____________ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ |
oh moet jij wetenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vind dat ding foeilelijk en kinderachtig.
Afdeling IKEA Family... dat assortiment staat niet op internet.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand iets van die pantoffels die bij de ikea te koop zijn? Op de website kan ik ze eigenlijk niet vinden. Of zijn er helemaal geen pantoffels te koop?
Dit is wel pauper ja.quote:
Idd, die kussens doen t m ook echt, hoewel t dekbedovertrek zelf ook niet de mooiste is.quote:
Hij staat in Nederland ook eindelijk op de site!quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:09 schreef suuske343 het volgende:
die Hemnes Kaptafel.....wanneer komt die? hij staat niet op de site (of ik kan hem niet vinden, heb ik wel vaker last van)
Enne weet iemand of er ook nieuwe keukenwerkbladen komen. Ik ga volgende maand een nieuwe keuken zetten en vind de maatwerk bladen van de Ikea een beetje "gewoontjes"
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
IKEA Amersfoort heeft blijkbaar een nieuwe bankenserie: EKTROP
Bedankt Bartjebart...nou kan ik er elke dag naar kijken.....quote:Op maandag 11 februari 2008 10:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij staat in Nederland ook eindelijk op de site!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10121228
Volgens mij heeft Duiven dat ook, dit is voor de internationele competitie! Apparatuur, banken en ...?quote:Op maandag 11 februari 2008 10:33 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
IKEA Amersfoort heeft blijkbaar een nieuwe bankenserie: EKTROP
Kijk eens naar de naam, WebFrocequote:Op maandag 11 februari 2008 16:03 schreef WebForce het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Duiven dat ook, dit is voor de internationele competitie! Apparatuur, banken en ...?
Ik snap em nietquote:Op maandag 11 februari 2008 16:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk eens naar de naam, WebFroce
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kijk eens naar de naam, WebFroce
Ik heb em nog nooit kinderen zien krijgen...quote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeft iemand die 100 euro bank? En hoe bevalt ie?
Bevalt prima !quote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeft iemand die 100 euro bank? En hoe bevalt ie?
OH?????????quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:47 schreef E.T. het volgende:
Ik zie nu trouwens dat ik afgelopen woensdag mijn kast bij Kalinho heb afgeleverd om te laten bezorgen![]()
Zal het daarom zijn dat postcode en huisnummer niet herkend worden als ik bel om de bezorgtijden?
Nee is absoluut niet hetzelfde. Het kan er wel op lijken, maar er zit wel een verschil tussen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:29 schreef dromewaris het volgende:
Eind vorig jaar heb ik bestekset Parad gekocht....
heel mooi zwaar bestek.
Nu komen we erachter dat een 6 delige set toch wat weinig is, en willen we nog wat bijkopen.
Helaas nergens meer te vinden :-(
Nu lijkt het 365 dagen + er wel op....
Is dit hetzelfde? (woon wat te ver van Ikea vandaan om op de gok even te rijden.... tis 2 uur rijden)
Goh... doe eens een gokquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:37 schreef Cahir het volgende:
Waar slaat die hele 365+ op eigenlijk?
quote:
Inderdaad. Nu al 2 keer meegemaakt dat je nergens kon vinden hoe laat en door welke transporteur je spullen zouden worden bezorgd. Met als gevolg dat ik de 1e keer om half 8 s ochtends alle transporteurs kon afbellen wie er hoe laat de banken zou komen bezorgen. De 2e keer heb ik het er maar op gegokt dat ze redelijk op tijd zouden komen maar erg irritant is het wel!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:20 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nee tis volgens mij zo dat als de transporteur savonds (of sochtends vroeg) vergeet die lijsten up te loaden oid komt het natuurlijk niet in het systeem. Maar om 07.00 sochtends komt bij ons keurig de transportlijst uit de fax zodat wij weten hoelaat ze bij iedere klant zijn. Maja als ze dan pas om 9 uur beginnen bij de telefooncentrale schiet het nie echt op natuurlijk![]()
Toen ik m'n kast bij Kalinho achterliet, kon ik geen tijd afspreken hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:25 schreef Adelante het volgende:
volgens mij zijn alle bezorgtijden vanuit het centrale magazijn de dag voor levering op te vragen op www.transportservice.nl en bij thuistransport via de winkel spreek je meestal direct met de transporteur een tijdstip af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |