Heb gebeld, en ze krijgen ze eind van de week. Toch stom dat die medewerker dan maandag/dinsdag zei.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Nou, die Moses bureaustoel hebben ze echt nergens op voorraad. Zaterdag was ik in de IKEA, en toen zei die knakker dat ze ze maandag of dinsdag kregen, 24 stuks. Staat nog steeds niets op de site over dat ze hem hebben, alleen dat ie er nog niet is. IKEA Haarlem gaat het om.
Is er een Moses probleem ofzoof zijn die stoelen gewoon zó gewild? Ik kan geen enkele IKEA die nog enigszinds in de buurt is ontdekken die hem heeft.
Da's een bank toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er dan echt niemand die zn klippan ervaringen wil delen?![]()
Ik heb er in de showroom op gezeten en hoewel hij best lekker zit vond ik de rugleuning een tikkeltje laag. Je kan er niet echt optimaal in onderuit zakken. Ik was ook van plan om de Klippan te kopen, maar kwam uiteindelijk thuis met 2 Poangs en een hocker. En die Poangs zitten echt fokking lekker, je kan er heerlijk in achterover leunen terwijl je onderrug ook goed ondersteund wordt. En dat verende frame is ook geweldig, je kan er dus ook lekker in op en neer wippen, soort schommelstoel-effect zeg maar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Offie enigsinds goed zit voor dat bedrag
De ABSORB onderhoudssets staan inderdaad niet op internet. Zijn wel gewoon in de winkel verkrijgbaar...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb gebeld, en ze krijgen ze eind van de week. Toch stom dat die medewerker dan maandag/dinsdag zei.
[..]
Da's een bank toch?Wat wil je erover weten eigenlijk? Wijzelf hebben een Kramfors en die bevalt in ieder geval goed.
Op de site staat:
Goed om te weten
Bij grondig reinigen gebruik ABSORB reiniging voor bycastleer.
Alleen ik kan dat hele ABSORB gebeuren niet vinden op de ikea site? Of bedoelen ze daar wat anders mee.
Het is nog niet precies bekend wanneer we ze in Hengelo weer op voorraad hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:43 schreef verita het volgende:
Oewww
Komen we afgelopen donderdag bij de Ikea Hengelo, zijn de stoffen uit de Berta-serie die ik wil halen er niet meer![]()
Ik zoek 2,5 mtr van deze![]()
[ afbeelding ]
en 2 mtr van deze:
[ afbeelding ]
Is er iemand die me kan zeggen wanneer ze weer komen, of heeft iemand ze gezien bij een filiaal?
als je langer bent dan 1.90m zit het niet echt comfortabel...quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Offie enigsinds goed zit voor dat bedrag
Probeer anders gewoon eens de bank in de showroom. Genoeg leuke banken voor weinig geld hoor... Uiteindelijk zul je toch zelf moeten bepalen of iets lekker zit of nietquote:
Copy that!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je langer bent dan 1.90m zit het niet echt comfortabel...
Onder je VIKA LAURI blad... das ook een goed idee zeg!quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:30 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag een 2e set Dioder (De kleurenstrips) gekocht, je kan er toch leuke dingen mee doen :p
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Ik heb toch zo al 17 dingen van Ikea in m'n kamer, eigenlijk alles zo'n beetje
Thx Bart! Misschien kun je even seinen of pm-en als ze er weer zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is nog niet precies bekend wanneer we ze in Hengelo weer op voorraad hebben.
Het lastige is dat deze stoffen allemaal eenzelfde artikelnummer hebben. Pas wanneer dat artikelnummer het bestelpunt heeft bereikt wordt er weer opnieuw besteld. Op dit moment is dat bestelpunt nog niet bereikt.
Bedankt, met dat in het achterhoofd verzin ik wel iets om die stoere lichten ergens op toe te passen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 02:13 schreef Battlefan het volgende:
Wit, rood, groen, blauw, roze, licht blauw en groen geel kunnen vast branden. En dan kan ie of faden tussen die kleuren (in die volgorde) of gewoon lomp van de ene naar de andere kleur (ook in diezelfde volgorde)
dat dekbed heb ik ook in 2 persoonsquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:30 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag een 2e set Dioder (De kleurenstrips) gekocht, je kan er toch leuke dingen mee doen :p
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zittie goed (uiteraard relatief goed voor die 160 euro of wat is het)?
Stortie niet in als je er op zit?
![]()
Tevreden?
Ik zag die kleurenstrips ook nog, misschien leuk voor later te kopenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:30 schreef Battlefan het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
MOSES, da's mijn afdelingquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Nou, die Moses bureaustoel hebben ze echt nergens op voorraad. Zaterdag was ik in de IKEA, en toen zei die knakker dat ze ze maandag of dinsdag kregen, 24 stuks. Staat nog steeds niets op de site over dat ze hem hebben, alleen dat ie er nog niet is. IKEA Haarlem gaat het om.
Is er een Moses probleem ofzoof zijn die stoelen gewoon zó gewild? Ik kan geen enkele IKEA die nog enigszinds in de buurt is ontdekken die hem heeft.
vet lelijk dekbed johquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dat dekbed heb ik ook in 2 persoons![]()
![]()
Dat ligt er denk ik ook een beetje aan hoeveel kasten je mee wilt nemen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef suuske343 het volgende:
Heeft iemand hier zelf een ikea keuken gehaald en gezet?
Ik zat op de site te kijken bij de verpakkingsmaten...zou ja dat in een citroen berlingo krijgen???
Ik heb geen hoge kasten...grootste is de hoekkast van 60x90 cm
Ik heb MOSES gisteren gehaald in Ikea Haarlemquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:39 schreef Allan24 het volgende:
[..]
MOSES, da's mijn afdelinghelaas is 'ie in Breda ook op!
Hij is blijkbaar erg gewild inderdaad, we hebben vorig weekend nog een zending gehad, en die was in één dag alweer uitverkocht... waarschijnlijk hebben al die mensen een sms gehad, "Hij is nu weer op voorraad". Maar voor zover ik kon nagaan gisteren, komt er vandaag of morgen weer een zending binnen
Iedere medewerker zou het eigenlijk moeten kunnenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb MOSES gisteren gehaald in Ikea Haarlem
Die man zei zaterdag dat er 24 kwamen op dinsdag, maar dat werd dus donderdag, en toen ik er was waren er nog maar 8! Sowieso 17 verkocht in 1 dag dus! Zal wel zijn omdat het de enige betaalbare bureaustoel is
Zit lekker trouwens.
En trouwens, smsje als ie op voorraad is? Van vrienden neem ik aan? Want die kerel in de ikea zei dat ik maar moest bellen of op de site kijken of ie op voorraad was.
Euh... werkblad van 330 hebben wij niet standaard op voorraad... die is alleen op bestelling.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:47 schreef suuske343 het volgende:
haha ja het werkblad van 330 krijg ik er niet in schat ik zo....
Onder 6 kastjes boven 5.....ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Ik dacht omdat het eigenlijk maar relatief lage kastjes zijn, en ik geen apparaten hoeft, het misschien toch wel moest kunnen.
Zijn van de keukens de gewone kastjes altijd op voorraad? Ik wil ze eigenlijk maar een paar dagen van te voren halen.
Ja dat snap ik, maar die gaf je er niet bij aan...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:33 schreef suuske343 het volgende:
Ja deuren erbij is ook wel mooi denk ik haha......wij gaan voor de stat deuren, die horen ook op voorraad te zijn toch??
Werkblad wordt of maatblad ikea of maatblad multimate....zoals ik al eerder zei ben ik daar nog niet helemaal uit. Prijs Ikea is met ingefreesde spoelbak ongeveer gelijk aan maatwerk doe-het-zelf zaak zonder ingefreesde bak...ben er nog niet uit wat ik "belangrijker" vind. Gaver blad of ingefreesde spoelbak....vind het ook jammer dat het 5 weken moet duren trouwens.
Maarja je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen.....
Idd. dat oranje spul isquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:34 schreef Stansfield het volgende:
Die orange drink die je kan kiezen bij de hotdog en frisdrank is echt lekker. GEwoon lekkere oranje fanta. Niet die gele troep die je hier kan kopen. Waarom verkoopt ikea daar geen literflessen van in hun foodmarket.
En de ikea verkoopt toch ook een soort van pantoffels??
Kijk, dat biedt perspectievenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:56 schreef Cahir het volgende:
Ik heb heel m'n Galant bureau in 1x kunnen meenemen. Hoekbureau + zijplaat van 80x60.
Inderdaadquote:
Wat heb je nu voor bureau dan? Want meestal is het zo dat wanneer je het bald moet vervangen, het frame ook niet meer passend is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:51 schreef E.T. het volgende:
Is ze weer ...![]()
Galant-bladen.. kun je die ook direct meenemen? Ik heb hier een Galant-buro, maar die blijkt voor de nieuwe plek te groot, dus ik wil gewoon een nieuw blad kopen en oude blad zo lang op zolder leggen.
Ik kan me nog herrinneren dat ik vorige keer bij een bestelling van een boel Galant en Effektiv alles vanuit het centraal magazijn (denk ik) geleverd werd en dus bezorgd.
Als dit enkele blad ook bezorgd moet worden, dan kan ik beter van de week even langs rijden zodat ik 't zaterdag in huis heb
De bladen koop je toch standaard met frame?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heb je nu voor bureau dan? Want meestal is het zo dat wanneer je het bald moet vervangen, het frame ook niet meer passend is.
Maar inderdaad. Zoals Cahir ook zei is GALANT in principe uit voorraad leverbaar.
Hierbij wil ik wel aangeven dat de witte kleur zoals we die nu hebben uit het assortiment gaat en wellicht niet helemaal leverbaar is zoals jij het bureau graag wilt hebben.
120 bij 160 recht? als in 160 lang, 120 diep? Dat is er niet...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
De bladen koop je toch standaard met frame?
Alleen de poten moeten er toch los bij? Ik heb hier drie T-poten (staat nu een hoekblad van 180x120 met die drie poten).. Ik wil 120x160 recht in berken... hou ik wel een poot over, maar dat vind ik niet zo erg.
Wat heeft dat met leeftijd te maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Je gaat toch niet zeggen dat je hem mooi vind
Ik vind dat ding foeilelijk en kinderachtig.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat heeft dat met leeftijd te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |