abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56562190
heb zojuist in maar liefst 2 en een half uur het dalselv bed (2 persoons) in elkaar gezet
in m'n eentje
gód, wat een takkeklus zeg
m'n klauwen liggen open, m'n rug doet zeer, maar hij staat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56565734
Nou, die Moses bureaustoel hebben ze echt nergens op voorraad. Zaterdag was ik in de IKEA, en toen zei die knakker dat ze ze maandag of dinsdag kregen, 24 stuks. Staat nog steeds niets op de site over dat ze hem hebben, alleen dat ie er nog niet is. IKEA Haarlem gaat het om.

Is er een Moses probleem ofzo of zijn die stoelen gewoon zó gewild? Ik kan geen enkele IKEA die nog enigszinds in de buurt is ontdekken die hem heeft.
pi_56568715
Is er dan echt niemand die zn klippan ervaringen wil delen?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_56568895
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef RacerDKB het volgende:
Nou, die Moses bureaustoel hebben ze echt nergens op voorraad. Zaterdag was ik in de IKEA, en toen zei die knakker dat ze ze maandag of dinsdag kregen, 24 stuks. Staat nog steeds niets op de site over dat ze hem hebben, alleen dat ie er nog niet is. IKEA Haarlem gaat het om.

Is er een Moses probleem ofzo of zijn die stoelen gewoon zó gewild? Ik kan geen enkele IKEA die nog enigszinds in de buurt is ontdekken die hem heeft.
Heb gebeld, en ze krijgen ze eind van de week. Toch stom dat die medewerker dan maandag/dinsdag zei.
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er dan echt niemand die zn klippan ervaringen wil delen?
Da's een bank toch? Wat wil je erover weten eigenlijk? Wijzelf hebben een Kramfors en die bevalt in ieder geval goed.
Op de site staat:

Goed om te weten
Bij grondig reinigen gebruik ABSORB reiniging voor bycastleer.

Alleen ik kan dat hele ABSORB gebeuren niet vinden op de ikea site? Of bedoelen ze daar wat anders mee.
pi_56568962
Offie enigsinds goed zit voor dat bedrag
pi_56569197
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb er in de showroom op gezeten en hoewel hij best lekker zit vond ik de rugleuning een tikkeltje laag. Je kan er niet echt optimaal in onderuit zakken. Ik was ook van plan om de Klippan te kopen, maar kwam uiteindelijk thuis met 2 Poangs en een hocker. En die Poangs zitten echt fokking lekker, je kan er heerlijk in achterover leunen terwijl je onderrug ook goed ondersteund wordt. En dat verende frame is ook geweldig, je kan er dus ook lekker in op en neer wippen, soort schommelstoel-effect zeg maar.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_56569299
Poangs zijn stoelen?
pi_56570225
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:43 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Heb gebeld, en ze krijgen ze eind van de week. Toch stom dat die medewerker dan maandag/dinsdag zei.
[..]

Da's een bank toch? Wat wil je erover weten eigenlijk? Wijzelf hebben een Kramfors en die bevalt in ieder geval goed.
Op de site staat:

Goed om te weten
Bij grondig reinigen gebruik ABSORB reiniging voor bycastleer.

Alleen ik kan dat hele ABSORB gebeuren niet vinden op de ikea site? Of bedoelen ze daar wat anders mee.
De ABSORB onderhoudssets staan inderdaad niet op internet. Zijn wel gewoon in de winkel verkrijgbaar...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56570846
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 15:43 schreef verita het volgende:
Oewww

Komen we afgelopen donderdag bij de Ikea Hengelo, zijn de stoffen uit de Berta-serie die ik wil halen er niet meer

Ik zoek 2,5 mtr van deze
[ afbeelding ]

en 2 mtr van deze:
[ afbeelding ]

Is er iemand die me kan zeggen wanneer ze weer komen, of heeft iemand ze gezien bij een filiaal?
Het is nog niet precies bekend wanneer we ze in Hengelo weer op voorraad hebben.

Het lastige is dat deze stoffen allemaal eenzelfde artikelnummer hebben. Pas wanneer dat artikelnummer het bestelpunt heeft bereikt wordt er weer opnieuw besteld. Op dit moment is dat bestelpunt nog niet bereikt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:23:58 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_56571278
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
als je langer bent dan 1.90m zit het niet echt comfortabel...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56571853
2 meter
pi_56572009
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
2 meter
Probeer anders gewoon eens de bank in de showroom. Genoeg leuke banken voor weinig geld hoor... Uiteindelijk zul je toch zelf moeten bepalen of iets lekker zit of niet
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:59:16 #213
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56572182
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

als je langer bent dan 1.90m zit het niet echt comfortabel...
Copy that!
pi_56572532
Vandaag weer aankopen gedaan bij Ikea, hopelijk mijn laatste keer, want het begint nu wel klauwen met geld te kosten
  donderdag 7 februari 2008 @ 00:30:50 #215
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56574154
Vandaag een 2e set Dioder (De kleurenstrips) gekocht, je kan er toch leuke dingen mee doen :p

Dit bijvoorbeeld:

Of dit:

Ik heb toch zo al 17 dingen van Ikea in m'n kamer, eigenlijk alles zo'n beetje
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_56574203
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:59 schreef WebForce het volgende:

[..]

Copy that!
Maar hij is zo mooi
pi_56574237
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 00:30 schreef Battlefan het volgende:
Vandaag een 2e set Dioder (De kleurenstrips) gekocht, je kan er toch leuke dingen mee doen :p

Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]

Of dit:
[ afbeelding ]

Onder je VIKA LAURI blad... das ook een goed idee zeg!
  donderdag 7 februari 2008 @ 01:21:36 #218
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_56574767
Kunnen die DIODER kleuren strips ook 1 kleur vast laten branden of wisselt dat automatisch af?
The Internets, I needs it..
  donderdag 7 februari 2008 @ 02:13:05 #219
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56575074
Wit, rood, groen, blauw, roze, licht blauw en groen geel kunnen vast branden. En dan kan ie of faden tussen die kleuren (in die volgorde) of gewoon lomp van de ene naar de andere kleur (ook in diezelfde volgorde)
- Walt Disney
pi_56576546
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is nog niet precies bekend wanneer we ze in Hengelo weer op voorraad hebben.

Het lastige is dat deze stoffen allemaal eenzelfde artikelnummer hebben. Pas wanneer dat artikelnummer het bestelpunt heeft bereikt wordt er weer opnieuw besteld. Op dit moment is dat bestelpunt nog niet bereikt.
Thx Bart! Misschien kun je even seinen of pm-en als ze er weer zijn?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  donderdag 7 februari 2008 @ 09:13:30 #221
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_56576606
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 02:13 schreef Battlefan het volgende:
Wit, rood, groen, blauw, roze, licht blauw en groen geel kunnen vast branden. En dan kan ie of faden tussen die kleuren (in die volgorde) of gewoon lomp van de ene naar de andere kleur (ook in diezelfde volgorde)
Bedankt, met dat in het achterhoofd verzin ik wel iets om die stoere lichten ergens op toe te passen.
The Internets, I needs it..
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 10:48:28 #222
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56578010
quote:

Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]

Of dit:
[ afbeelding ]

dat dekbed heb ik ook in 2 persoons
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 10:50:03 #223
80791 crew  Paul
pi_56578051
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Zittie goed (uiteraard relatief goed voor die 160 euro of wat is het )? Stortie niet in als je er op zit?

Tevreden?

ja
nee
ja

eni k ben 1,85 m
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 februari 2008 @ 10:50:52 #224
80791 crew  Paul
pi_56578070
quote:

Dit bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]

Of dit:
[ afbeelding ]

Ik zag die kleurenstrips ook nog, misschien leuk voor later te kopen
Neon onder je bank je weets
pi_56582883
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 18:14 schreef RacerDKB het volgende:

MOSES, da's mijn afdeling helaas is 'ie in Breda ook op!
Hij is blijkbaar erg gewild inderdaad, we hebben vorig weekend nog een zending gehad, en die was in één dag alweer uitverkocht... waarschijnlijk hebben al die mensen een sms gehad, "Hij is nu weer op voorraad". Maar voor zover ik kon nagaan gisteren, komt er vandaag of morgen weer een zending binnen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_56585126
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 10:48 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

dat dekbed heb ik ook in 2 persoons
vet lelijk dekbed joh
pi_56606083
Heeft iemand hier zelf een ikea keuken gehaald en gezet?
Ik zat op de site te kijken bij de verpakkingsmaten...zou ja dat in een citroen berlingo krijgen???
Ik heb geen hoge kasten...grootste is de hoekkast van 60x90 cm
pi_56606187
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:25 schreef suuske343 het volgende:
Heeft iemand hier zelf een ikea keuken gehaald en gezet?
Ik zat op de site te kijken bij de verpakkingsmaten...zou ja dat in een citroen berlingo krijgen???
Ik heb geen hoge kasten...grootste is de hoekkast van 60x90 cm
Dat ligt er denk ik ook een beetje aan hoeveel kasten je mee wilt nemen...
En of je een werkblad wilt kopen...
pi_56607350
haha ja het werkblad van 330 krijg ik er niet in schat ik zo....
Onder 6 kastjes boven 5.....ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Ik dacht omdat het eigenlijk maar relatief lage kastjes zijn, en ik geen apparaten hoeft, het misschien toch wel moest kunnen.
Zijn van de keukens de gewone kastjes altijd op voorraad? Ik wil ze eigenlijk maar een paar dagen van te voren halen.
pi_56607642
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 14:39 schreef Allan24 het volgende:

[..]

MOSES, da's mijn afdeling helaas is 'ie in Breda ook op!
Hij is blijkbaar erg gewild inderdaad, we hebben vorig weekend nog een zending gehad, en die was in één dag alweer uitverkocht... waarschijnlijk hebben al die mensen een sms gehad, "Hij is nu weer op voorraad". Maar voor zover ik kon nagaan gisteren, komt er vandaag of morgen weer een zending binnen
Ik heb MOSES gisteren gehaald in Ikea Haarlem
Die man zei zaterdag dat er 24 kwamen op dinsdag, maar dat werd dus donderdag, en toen ik er was waren er nog maar 8! Sowieso 17 verkocht in 1 dag dus! Zal wel zijn omdat het de enige betaalbare bureaustoel is
Zit lekker trouwens.

En trouwens, smsje als ie op voorraad is? Van vrienden neem ik aan? Want die kerel in de ikea zei dat ik maar moest bellen of op de site kijken of ie op voorraad was.
pi_56608297
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:04 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb MOSES gisteren gehaald in Ikea Haarlem
Die man zei zaterdag dat er 24 kwamen op dinsdag, maar dat werd dus donderdag, en toen ik er was waren er nog maar 8! Sowieso 17 verkocht in 1 dag dus! Zal wel zijn omdat het de enige betaalbare bureaustoel is
Zit lekker trouwens.

En trouwens, smsje als ie op voorraad is? Van vrienden neem ik aan? Want die kerel in de ikea zei dat ik maar moest bellen of op de site kijken of ie op voorraad was.
Iedere medewerker zou het eigenlijk moeten kunnen je kan het ook zelf activeren als je belt met 0900-BEL IKEA en je hoort dat er een artikel niet op voorraad is. Als je dan je gsm nummer achterlaat wordt gedurende 4 weken de voorraad dagelijks gecheckt en bij voorraad krijg je dan een sms
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_56608300
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 18:47 schreef suuske343 het volgende:
haha ja het werkblad van 330 krijg ik er niet in schat ik zo....
Onder 6 kastjes boven 5.....ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Ik dacht omdat het eigenlijk maar relatief lage kastjes zijn, en ik geen apparaten hoeft, het misschien toch wel moest kunnen.
Zijn van de keukens de gewone kastjes altijd op voorraad? Ik wil ze eigenlijk maar een paar dagen van te voren halen.
Euh... werkblad van 330 hebben wij niet standaard op voorraad... die is alleen op bestelling.
(op voorraad hebben we diverse werkbladen in standaard maten als 126, 186 en 146cm)

De kastelementen zijn in principe standaard op voorraad. Ik weet niet of je er deuren bij wilt hebben?
pi_56612119
Ja deuren erbij is ook wel mooi denk ik haha......wij gaan voor de stat deuren, die horen ook op voorraad te zijn toch??
Werkblad wordt of maatblad ikea of maatblad multimate....zoals ik al eerder zei ben ik daar nog niet helemaal uit. Prijs Ikea is met ingefreesde spoelbak ongeveer gelijk aan maatwerk doe-het-zelf zaak zonder ingefreesde bak...ben er nog niet uit wat ik "belangrijker" vind. Gaver blad of ingefreesde spoelbak....vind het ook jammer dat het 5 weken moet duren trouwens.
Maarja je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen.....
pi_56612308
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 22:33 schreef suuske343 het volgende:
Ja deuren erbij is ook wel mooi denk ik haha......wij gaan voor de stat deuren, die horen ook op voorraad te zijn toch??
Werkblad wordt of maatblad ikea of maatblad multimate....zoals ik al eerder zei ben ik daar nog niet helemaal uit. Prijs Ikea is met ingefreesde spoelbak ongeveer gelijk aan maatwerk doe-het-zelf zaak zonder ingefreesde bak...ben er nog niet uit wat ik "belangrijker" vind. Gaver blad of ingefreesde spoelbak....vind het ook jammer dat het 5 weken moet duren trouwens.
Maarja je kunt niet alles hebben zullen we maar zeggen.....
Ja dat snap ik, maar die gaf je er niet bij aan...
Ik heb wel vaker klanten die zelf al deuren hebben of ze bewust later kopen...

Maar STAT moet ook gewoon op voorraad zijn...
pi_56623555
Die orange drink die je kan kiezen bij de hotdog en frisdrank is echt lekker. GEwoon lekkere oranje fanta. Niet die gele troep die je hier kan kopen. Waarom verkoopt ikea daar geen literflessen van in hun foodmarket.

En de ikea verkoopt toch ook een soort van pantoffels??

[ Bericht 14% gewijzigd door Stansfield op 09-02-2008 15:49:58 ]
pi_56623909
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 15:34 schreef Stansfield het volgende:
Die orange drink die je kan kiezen bij de hotdog en frisdrank is echt lekker. GEwoon lekkere oranje fanta. Niet die gele troep die je hier kan kopen. Waarom verkoopt ikea daar geen literflessen van in hun foodmarket.

En de ikea verkoopt toch ook een soort van pantoffels??
Idd. dat oranje spul is
  zaterdag 9 februari 2008 @ 16:51:11 #237
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56624697
Is ze weer ...

Galant-bladen.. kun je die ook direct meenemen? Ik heb hier een Galant-buro, maar die blijkt voor de nieuwe plek te groot, dus ik wil gewoon een nieuw blad kopen en oude blad zo lang op zolder leggen.
Ik kan me nog herrinneren dat ik vorige keer bij een bestelling van een boel Galant en Effektiv alles vanuit het centraal magazijn (denk ik) geleverd werd en dus bezorgd.
Als dit enkele blad ook bezorgd moet worden, dan kan ik beter van de week even langs rijden zodat ik 't zaterdag in huis heb
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56624793
Ik heb heel m'n Galant bureau in 1x kunnen meenemen. Hoekbureau + zijplaat van 80x60.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 17:07:41 #239
3011 E.T.
pi_56625008
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:56 schreef Cahir het volgende:
Ik heb heel m'n Galant bureau in 1x kunnen meenemen. Hoekbureau + zijplaat van 80x60.
Kijk, dat biedt perspectieven
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:44 #240
80791 crew  Paul
pi_56628633
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:43 schreef Cahir het volgende:

[..]

vet lelijk dekbed joh
Hoezo
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:10:43 #241
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56628801
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:04 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Hoezo
Inderdaad
- Walt Disney
pi_56631634
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:51 schreef E.T. het volgende:
Is ze weer ...

Galant-bladen.. kun je die ook direct meenemen? Ik heb hier een Galant-buro, maar die blijkt voor de nieuwe plek te groot, dus ik wil gewoon een nieuw blad kopen en oude blad zo lang op zolder leggen.
Ik kan me nog herrinneren dat ik vorige keer bij een bestelling van een boel Galant en Effektiv alles vanuit het centraal magazijn (denk ik) geleverd werd en dus bezorgd.
Als dit enkele blad ook bezorgd moet worden, dan kan ik beter van de week even langs rijden zodat ik 't zaterdag in huis heb
Wat heb je nu voor bureau dan? Want meestal is het zo dat wanneer je het bald moet vervangen, het frame ook niet meer passend is.

Maar inderdaad. Zoals Cahir ook zei is GALANT in principe uit voorraad leverbaar.
Hierbij wil ik wel aangeven dat de witte kleur zoals we die nu hebben uit het assortiment gaat en wellicht niet helemaal leverbaar is zoals jij het bureau graag wilt hebben.
pi_56631905
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:04 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Hoezo
Hoe oud ben je? Je gaat toch niet zeggen dat je hem mooi vind
pi_56631957

HEDA RUTTA, in het echt nog mooier
  zaterdag 9 februari 2008 @ 22:21:06 #245
3185 Adelante
To let it go now
pi_56632655
beddegoed moet stralend wit zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 9 februari 2008 @ 22:23:29 #246
3011 E.T.
pi_56632706
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat heb je nu voor bureau dan? Want meestal is het zo dat wanneer je het bald moet vervangen, het frame ook niet meer passend is.

Maar inderdaad. Zoals Cahir ook zei is GALANT in principe uit voorraad leverbaar.
Hierbij wil ik wel aangeven dat de witte kleur zoals we die nu hebben uit het assortiment gaat en wellicht niet helemaal leverbaar is zoals jij het bureau graag wilt hebben.
De bladen koop je toch standaard met frame?
Alleen de poten moeten er toch los bij? Ik heb hier drie T-poten (staat nu een hoekblad van 180x120 met die drie poten).. Ik wil 120x160 recht in berken... hou ik wel een poot over, maar dat vind ik niet zo erg.
pi_56633260
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:21 schreef Adelante het volgende:
beddegoed moet stralend wit zijn
Kan een onderliggende reden hebben ?
pi_56634587
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 22:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

De bladen koop je toch standaard met frame?
Alleen de poten moeten er toch los bij? Ik heb hier drie T-poten (staat nu een hoekblad van 180x120 met die drie poten).. Ik wil 120x160 recht in berken... hou ik wel een poot over, maar dat vind ik niet zo erg.
120 bij 160 recht? als in 160 lang, 120 diep? Dat is er niet...

De rechte bureau's zijn 120x60, 120x80 of 160x80. Wel kun je met verlengbladen je tafel langer maken, niet dieper helaas...

Verder denk ik dat wanneer je in de winkel enkel vraagt om een bureaublad, dat je alleen het blad mee krijgt. Frames moeten namelijk los geboekt worden.
pi_56634606
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 21:52 schreef Cahir het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Je gaat toch niet zeggen dat je hem mooi vind
Wat heeft dat met leeftijd te maken?
pi_56634960
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat heeft dat met leeftijd te maken?
Ik vind dat ding foeilelijk en kinderachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')