Billy kast ja met glazen deurenquote:Op woensdag 16 januari 2008 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
de lack16.95, ja die heb ik ook. Heb je ook de expedit kast? of een billy?
Nee tot nu toe niet , alleen maar teveel schroefjes somsquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:50 schreef ranzige_pad het volgende:
Was dit al bekend:
Ikea na kwart eeuw toch naar Zwolle
AMSTERDAM – Het Zweedse woonwarenhuis Ikea mag een nieuwe vestiging openen in Zwolle. De beslissing komt na een kwart eeuw bakkeleien over de vergunning.
Nu komt er een locatie beschikbaar in de Hessenpoort, vlakbij de snelweg. Deze was in eerste instantie voorbestemd voor Van der Valk. Deze komt echter aan de andere kant van de snelweg, waardoor ruimte ontstaat voor Ikea.
IKEA toch naar Zwolle
Zwolle - IKEA mag een nieuwe megavestiging openen in Zwolle. De beslissing komt na een kwart eeuw bakkeleien over de vergunning. Wanneer de vestiging in Zwolle daadwerkelijk de deuren gaat openen, is nog niet duidelijk, maar de gemeente heeft nu definitief toestemming gegeven.
Het werd ook wel tijd hoor, de dichtsbijzinde is op 45min afstand(Amersfoort). Duiven, Hengelo Groningen zijn allemaal 1uur of net iets meer. Het duurt nog wel even voor het klaar is: "IKEA opent in Zwolle, in 2009 of 2010"
Vraag is nu of IKEA er nog wil uitbreidenquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:50 schreef ranzige_pad het volgende:
Was dit al bekend:
Ikea na kwart eeuw toch naar Zwolle
AMSTERDAM – Het Zweedse woonwarenhuis Ikea mag een nieuwe vestiging openen in Zwolle. De beslissing komt na een kwart eeuw bakkeleien over de vergunning.
Nu komt er een locatie beschikbaar in de Hessenpoort, vlakbij de snelweg. Deze was in eerste instantie voorbestemd voor Van der Valk. Deze komt echter aan de andere kant van de snelweg, waardoor ruimte ontstaat voor Ikea.
IKEA toch naar Zwolle
Zwolle - IKEA mag een nieuwe megavestiging openen in Zwolle. De beslissing komt na een kwart eeuw bakkeleien over de vergunning. Wanneer de vestiging in Zwolle daadwerkelijk de deuren gaat openen, is nog niet duidelijk, maar de gemeente heeft nu definitief toestemming gegeven.
Het werd ook wel tijd hoor, de dichtsbijzinde is op 45min afstand(Amersfoort). Duiven, Hengelo Groningen zijn allemaal 1uur of net iets meer. Het duurt nog wel even voor het klaar is: "IKEA opent in Zwolle, in 2009 of 2010"
Dat dus. op sommige dingen wacht ik al 4 wekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vraag is nu of IKEA er nog wil uitbreidenMarkt voor woninginrichting is tanende (vergrijzing) en IKEA Systems adviseert meer en meer vestigingen te openen in nieuwe werelden. De grote expansie daar heeft zelfs zo veel voorrang, dat om aan alle vraag naar voorraad te voldoen er op korte termijn in NL geen nieuwe stores worden geopend. Ondanks de wens om er hier nog drie filialen bij te openen (leiden, den bosch, zwolle)...
even afwachten dus...
alle drie zijn ze definitief, maar het tijdspad staat even op losse schroeven...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef Allan24 het volgende:
Den Bosch is toch al definitief? (Zaltbommel)
Transport wordt niet gedaan door IKEA medewerkers, maar door een extern transportbedrijf... En wel vreemd dat er niets was te vinden op de site (en ook via het 0900-nummer...)quote:Op donderdag 17 januari 2008 08:56 schreef Cyan het volgende:
Vanmorgen al een nieuwe hoes voor onze bank gekregen omdat die ander kapot binnen was gekomen. Maar ik vind die site www.transportservice.nl echt waardeloos. Dit was de 2e keer dat ik op die site niet kon achterhalen hoe laat ze ongeveer zouden komen bezorgen.![]()
En via dat 0900 Ikea nummer kon ik ook niets achterhalen want de postcode en het huisnummer werden niet gevonden. Ondanks dat er vanaf 8:00 uur bezorgd word, zijn de Ikea medewerkers pas vanaf 9:00 uur aanwezig
Ik weet dat het transport door een extern transportbedrijf gebeurd. Maar een Ikea medewerker wijst je (als je belt om een afspraak te maken) op die website en als je je gegevens daar niet op vind wordt je doorverwezen naar dat 0900 nummer van Ikea.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef WebForce het volgende:
[..]
Transport wordt niet gedaan door IKEA medewerkers, maar door een extern transportbedrijf... En wel vreemd dat er niets was te vinden op de site (en ook via het 0900-nummer...)
ach, ik wacht al 2 maanden op een tafelpootquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:12 schreef CometW het volgende:
Dat dus. op sommige dingen wacht ik al 4 weken
Je had Mirjam moeten sms-en zij ze, en of je dat alsnog wilt doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:24 schreef TuuT het volgende:
[..]
ach, ik wacht al 2 maanden op een tafelpootPas nu ik zelf geen medewerker bij IKEA meer ben, begrijp ik pas de frustratie van sommige klanten m.b.t. levertijden ..maar ja, goed alternatief voor IKEA is er voor een groot deel van het assortiment niet, dus we moeten maar
![]()
bedankt nog trouwens WebForce
zij ze? tsk tsk wat een taalverloederingquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:48 schreef WebForce het volgende:
Je had Mirjam moeten sms-en zij ze, en of je dat alsnog wilt doen![]()
, vind ze leuk zij ze!
FAKTUM is er vanaf 30cmquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:04 schreef E.T. het volgende:
Ik ben op zoek naar een kastje.. Billy ofzo, of hoge keukenkast.. ofweetikveelwatmaariniedergevalsimpel Alleen de max breedte mag 35cm zijn.
Heeft Ikea zoiets? (Billy is 40 en Faktum hoge kast is volgens mij ook vanaf 40.. ) Iemand een idee?
Maar niet de hoge kastenquote:
Is ook veel te fancy voor naast de wasmachine als opbergplekje voor wasmiddel e.d.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
hmmm, een aantal bovenkasten boven elkaar monteren is geen optie?
zag ook dat de LACK open kast 35cm breed is, maar of die zo praktisch is...
heb er twee, 1 verticaal opgehangen en 1 horizontaal...ziet er super uit!quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:14 schreef Adelante het volgende:
zag ook dat de LACK open kast 35cm breed is, maar of die zo praktisch is...
Daar zijn tegenwoordig hoekbeugels voor. Je pakt een 40 brede kast en met die beugels maak je em hoek geschiktquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:15 schreef Jelief het volgende:
Hai, vrienden van ons willen een Billy boekenkast. Weet iemand of het hoekelement nog verkocht wordt? Hij staat niet in de catalogus en online alleen als deel van een opstelling, ze willen de prijs en maten weten maar dat kunnen we niet vinden.
.. of moet ik toch even naar de bouwmarkt toe?quote:Op maandag 21 januari 2008 11:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Zijn de FIXA schroeven roestvrij (behandeld)?
Aii, pijnlijke foutquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:05 schreef TuuT het volgende:
[..]
zij ze? tsk tsk wat een taalverloedering![]()
ehm mijn telefoon was een soort van gejat (laten liggen in de taxi vóór het stappen), dus ik heb haar nummer niet meer.. kan je haar nummer misschien in een PMetje sturen ofzo?
en de andere M zei niks? hmmpf![]()
![]()
Ze zijn gegalvaniseerd, dus wel behandeld maar niet roestvrij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
.. of moet ik toch even naar de bouwmarkt toe?
Hoe moet ik mij dat voorstellen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar zijn tegenwoordig hoekbeugels voor. Je pakt een 40 brede kast en met die beugels maak je em hoek geschikt
Ik hoop het voor je... in Breda zijn de laatste Rakke's van de week verkocht in de Koopjeshoek.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:51 schreef E.T. het volgende:![]()
![]()
Wij zijn er nog niet aan toegekomen om de Rakke kast te halen.. en nu zie ik 'm niet meer op de site staan..![]()
Please, zeg me dat ik nog niet te laat ben en dat er in Barendracht nog wel een paar liggen, zodat ik er morgen eentje kan scoren..
Het lijkt idd alsof de hoezen van de Kramfors net iets te klein zijn voor de kussens. Je moet het echt centimeter voor centimeter dicht ritsen en de hoes met 1 hand bij elkaar houden want anders zit het kussen er binnen no time tussen.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:07 schreef Detroit het volgende:
Goooo IKEA!! Toch nog de voetenbank Kramfors Myrby DGS binnengekregen ondanks dat ik hoorde dat Kramfors onder IKEA-intimi rampfors genoemd wordt en het maar de vraag was of hij überhaupt nog geleverd zou gaan worden.
Nu mijn tweede poging starten dat kussen in die hoes te krijgen. Wat een kutklus..
In Hangelo hadden we er nog minimaal 2 pallets van eind vorige week...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:51 schreef E.T. het volgende:![]()
![]()
Wij zijn er nog niet aan toegekomen om de Rakke kast te halen.. en nu zie ik 'm niet meer op de site staan..![]()
Please, zeg me dat ik nog niet te laat ben en dat er in Barendracht nog wel een paar liggen, zodat ik er morgen eentje kan scoren..
Dat zijn er dan 12 ofzo, hooguit... Toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Hangelo hadden we er nog minimaal 2 pallets van eind vorige week...
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:08 schreef E.T. het volgende:
Er lagen nog 3 Rakkes in Barendrecht....
Nu nog 2![]()
En zaterdag ligt die ene bij mij in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |