Mjjjjaaa... dat dacht ik eerst ook maar, deze bedoel ik dus:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:11 schreef E.T. het volgende:
dat is de losse boekenkast met losse dichte deurtjes en losse vitrine deurtjes![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/12202/
Dat wordt een buurman, broer of zwager regelen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
daarom dus idd![]()
Loeizwaar i.c.m. zwanger en twee kinderen bij je is niet de meest geweldige combinatie![]()
Bestellen en laten bezorgen zou dan natuurlijk een ideale oplossing zijn (en Swets zit toch in Taiwan, dus die kan 'm toch nog niet in elkaar zetten.. en de kinderen moeten ook nog verhuizen van kamers, dus twee weken extra maakt niet uit)
Mag Swets zaterdag met z'n jetlag mee dusquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat wordt een buurman, broer of zwager regelen...
De RAKKE garderobekast is alleen verkrijgbaar in de winkel.
(en uitgaand!)
Ach vind ie vast rete leuk!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mag Swets zaterdag met z'n jetlag mee dus![]()
Wel zonde dat ie eruit gaat.. volgens mij is het best een populaire kast
Joepiequote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:14 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mag Swets zaterdag met z'n jetlag mee dus![]()
quote:Op zondag 13 januari 2008 23:04 schreef Adelante het volgende:
ben je aan het verhuizen paul?
waarom dequote:
galant bureau's: onverwoestbaar en in hoogte te verstellenquote:Op zondag 13 januari 2008 23:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan alleen geen goed computermeubel/bureau vinden bij de ikea![]()
Nee appartementquote:Op zondag 13 januari 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
waarom de?
heb je met sjoerdjuhhh geruild van kamer en mag jij nu op zolder?
Dezequote:Op zondag 13 januari 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
galant bureau's: onverwoestbaar en in hoogte te verstellen
Ik heb een bureau met naam JERKER, maar weet niet of die nog in het assortiment zit..quote:Op zondag 13 januari 2008 23:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Ik zoek eigenlijk meer iets met laden en zulks
JERKER is uit het assortimentquote:Op zondag 13 januari 2008 23:18 schreef Mar0988 het volgende:
[..]
Ik heb een bureau met naam JERKER, maar weet niet of die nog in het assortiment zit..
Kan lade's eraan toevoegen, hoeveel je het maar wilt en is lekker groot!
http://images.google.nl/images?q=Jerker,+IKEA&gbv=2&ndsp=18&svnum=10&hl=nl&start=0&sa=N
Die bedoel ik dus
ANEBODAquote:
*schopje*quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:04 schreef CometW het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70118176
Iemand enig idee wanneer ze weer binnenkomen? (Delf of Barendrecht)
Ik heb ze ook, na een tijdje in het gebruik gaan ze steeds sneller starten.... Of ik ben eraan gewend, dat kan ook.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:41 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb kort geleden een setje spaarlampen gekocht bij Ikea. Wat een waardeloze dingen! Het duurt bijna 2 seconden voordat ze branden, vreselijk irritant. Een Philips spaarlamp brand direct, zonder vertraging. (ok, kost iets meer)
Te laat heb Aneboda al gekochtquote:
volgens mij zit daar geen echt hout in, hangt van fineer aan elkaarquote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Te laat heb Aneboda al gekocht![]()
Ben hele dag in ikea geweest![]()
![]()
nouja halve dag dan
Waarom is die niet goed dan
Fineer?!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij zit daar geen echt hout in, hangt van fineer aan elkaar
maar goed, geef eens een foto-update van wat je hebt gekocht, moet toch wel de moeite zijn als je een halve dag in een IKEA store kunt rondhobbelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |