12,50 voor de 1e 2 uur.. daarna elk uur 2,50quote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe duur is een aanhangert
ohja thx homies 4 lifequote:Op vrijdag 11 januari 2008 01:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
12,50 voor de 1e 2 uur.. daarna elk uur 2,50oja borg 100 euro.. en natuurlijk geldende papieren enzo.. ( staat een linkje in de op enzo)
Ja maar ik moet om 10uur ingelogd en wel achter de balie staan, dus een kassalade opmaken, dus begin sowieso daarmee om 9.45, ben 9.30 aanwezig als ik om 9.07 met de bus ga, en tussen 8 en 9 douchen opstaan etcquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
8 uur opstaan? Dacht dat je in Utrecht woonde oid?
Maar de meeste mensen gaan om 8 uur al naar hun werk, moet je dan voorstellen hoe vroeg men dan moet opstaan. Dan helpt zelfs een IKEA bed niet tegen het ochtendhumeur.
Je denkt "Hij zit komende week in Taiwan, ik bestel sneaky wat nieuwe woonraad" ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:27 schreef E.T. het volgende:
Kan ik een Rakke-kast ook uit centraal magazijn laten leveren, ipv uit het zelfbedieningsmagazijn halen en dan naar de transportbalie gaan?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt "Hij zit komende week in Taiwan, ik bestel sneaky wat nieuwe woonraad" ?
yepquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je denkt "Hij zit komende week in Taiwan, ik bestel sneaky wat nieuwe woonraad" ?
Eh dat moet ik even voor je nakijken...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:27 schreef E.T. het volgende:
Kan ik een Rakke-kast ook uit centraal magazijn laten leveren, ipv uit het zelfbedieningsmagazijn halen en dan naar de transportbalie gaan?
daarom dus iddquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh dat moet ik even voor je nakijken...
Zou het je wel aanraden trouwens... die kast is zooooo loei zwaar... en voor het zelfde geld hoef je em zelf niet te tillen... (al duurt het dan wel 2 weken langer...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |