abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56067123
Ik gooi er maar eens een callcenter in, heb gewerkt voor een klantenservice mobiele telefonie.

Ik: openingszin "bladiebla... u spreekt met Sequencial."
Klant (vrolijk klinkende vrouw, enigszins lallend): "Heeee Sequencial jongen........ zal ik jou eens lekker pijpen?"
Ik: "......"
En dan toch maar netjes afwimpelen... hadden ze niet eens een standaard script voor, maar werd wel een vrolijk gesprek haha

Minder leuk: gozer helemaal emotioneel over de rooie omdat z'n broer hele foute vrienden heeft en hij die vrienden maar eens heeft opgebeld. Alleen was ie vergeten z'n nummerweergave uit te zetten... Of ik 'm even per direct uit de telefoongids kon halen (niet dus) omdat ze anders konden opzoeken waar hij zelf woonde, doodsbang dat ze 'm overhoop zouden knallen.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_56067137
-edit-
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_56067308
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hema-onderbroek?
Voor mij hoef je het niet te geloven. In dit topic wordt gevraagd om supermarktervaringen.
History became legend, legend became myth.
pi_56069149
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 10:15 schreef valek het volgende:

[..]

Voor mij hoef je het niet te geloven. In dit topic wordt gevraagd om supermarktervaringen.
Geen zorgen, niemand geloofde het.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_56070100
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 11:44 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Geen zorgen, niemand geloofde het.
Ok.
Maar jij spreekt voor iedereen begrijp ik.
History became legend, legend became myth.
pi_56070332
Ik werk nu bijna een jaar bij Albert Heijn als verkoper en daar heeft een keer iemand een bak met salades vol naar de vrouw achter de informatie balie gegooit

Op mijn stagebedrijf (sportwinkel) zat een jongetje (+/- 7 jaar) op een bankje, loopt naar me toe en vertelde dattie ene ongelukje had. Broek was (letterlijk) zeiknat en dat bankje was ook helemaal ondergepist. Hij liet een heel pisspoor achter zich waar hij had gelopen.
Ik heb dus maar een nieuwere stagiere dat op laten ruimen

-edit: de vrouw kreeg dus een winkelverbod en kwam laatst de winkel weer in. Ze is door de politie uit de winkel gehaalt en heeft een boete gekregen .
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 16 januari 2008 @ 12:42:24 #132
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56070543
wat is niels vaak online

ot:
na de feestdagen wordt t wat rustiger in de winkel.
en op een of andere manier is het aandeel josties, tokkies en flodders erg groot qua klant.
is dwijlen met de kraan open als je ze wat wilt uitleggen over bijvoorbeeld draadloos netwerken.
en snappen ze niet dat als je zegt dat iets niet op voorraad hebt dat ze t op dit moment niet kunnen aankopen.
moet je dus echt zeggen"ik heb t denk ik maandag pas.. dus NIET nu"

ik snap soms echt niet hoe onnadenkend, niet logisch beredenerend die mensen zijn.

klant "meneer mn speakers zijn stuk"
ik "eerst even proberen, voordat ik omruil"
ik pak mn mp3 spelert, sluit m aan, en de hele winkel is vol geluid.
ik "heeft u ook een koptelefoon op de pc geprobeerd?"
klant "ja"
ik "was er toen geluid"
klant "nee ook niet"
ik: "dan ligt het NIET aan de speakers maar aan uw computer..
klant: hoe kan dat nou

echt he.. DENK EENS NA TOKKIES!
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_56070768
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
Komen er laatst 2 wiggers naar mij toe: Whatup G, waar is die kauwgom? Ik zo van: ja die vul ik zo. De kleinste pakt zo'n doos en maakt hem open en mijn gezicht ging zo van, wtf. Zegt die andere: ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel. Toen gingen ze weg en kreeg ik een echte hood boks/knuffel.
pi_56072391
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 12:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk nu bijna een jaar bij Albert Heijn als verkoper
Wat moet ik me voorstellen bij een verkoper bij de AH, is dat hetzelfde als bijvoorbeeld bedrijfleider?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_56072440
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij een verkoper bij de AH, is dat hetzelfde als bijvoorbeeld bedrijfleider?
Iemand die klanten helpt als ze vragen hebben. Maar ook vuller hoor
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 16 januari 2008 @ 14:36:57 #136
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56073664
nog een klant die onder een grote steen vandaan kwam

klant "meneer heeft deze webskam een microfoon? "
ik" ehm nee, deze wel.. " wijzend naar microsoft vx1000
klant "ohja, k zie t, er staan micro bij. "
ik: " eh, das t merk, microsoft"

| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_56074017
Werkend op de emballage afdeling. Zie ik ineens onderin op de krattenband een jongenshoofd verschijnen wat een kratje pils probeerde terug te trekken. Ik bleek harder te kunnen trekken dan zijn vriendje aan de andere kant.. Vriendje rende met blauw oog weg, ventje kreeg in winkel de moeder aller oorvijgen van z'n vader..

Ook leuk, mensen die bierflesjes met kapotte hals er in douwen, en vervolgens aanbellen om te vragen waarom die niet op de bon stonden. Heb hem mijn bloedende vingers laten zien, en doorverwezen naar de bedrijfsleider, kon ik ondertussen even pleisters halen.
Heb je mijn minicity al bezocht?
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:10:02 #138
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_56079189
Ongelovelijk, hoe dom of egocentrisch mensen kunnen zijn.
pi_56080315
Een vrouw die 2 broodjes van 9 cent erbij ging halen omdat het bedrag dan naar beneden afgerond werd
Een vrouw die moeilijk deed over 10cent erbij voor pinnen bovenop een rekening van over de 100 euro en die toen dus naar huis ging om contant geld te halen
Een man die moeilijk liep te doen over dat er 1cent te veel was gerekend, wat verder ook geen invloed had op de afronding of iets dergelijks
Veel mensen die hun portemonnee vergeten
pi_56080522
Ik wil nog een keertje meemaken dat iemand zo'n geintje uithaald:
http://nl.youtube.com/watch?v=y9N0apK_rGE
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_56081000
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Een vrouw die moeilijk deed over 10cent erbij voor pinnen bovenop een rekening van over de 100 euro en die toen dus naar huis ging om contant geld te halen
Waarom zou ze 10 cent extra moeten betalen

ik heb trouwens gehad dat ik niet genoeg kon pinnen heel erg frustrerend (vooral aangezien er een aangzienlijk bedrag onterecht van mijn rekening af was geschreven en daardoor ineens bijna niets meer op m'n rekening had.. )
pi_56081028
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
Omdat dat er standaard bijkomt als je op het knopje EFT drukt?
pi_56081210
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

nou heb ik zelf nooit in een supermarkt gewerkt en heb dus geen idee wat het EFT knopje is. Maar buiten dat vind het een beetje vreemd (ook bij pinnen onder de 10 euro maar daarboven al helemaal, gewoon geldklopperij, toch weer mooi verdiend zo.. ik zou ook niet lang klant zijn dan hoor)
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:39:39 #144
71115 Rnej
I walk the line
pi_56081527
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

nou heb ik zelf nooit in een supermarkt gewerkt en heb dus geen idee wat het EFT knopje is. Maar buiten dat vind het een beetje vreemd (ook bij pinnen onder de 10 euro maar daarboven al helemaal, gewoon geldklopperij, toch weer mooi verdiend zo.. ik zou ook niet lang klant zijn dan hoor)
t eft knopje druk je in ipv contant als iemand wil pinnen

normaliter doe je dan 100 <contant> en dan geeft ie t wisselgeld aan.... en als je EFT drukt dan doet de pinautomaat de rest

en geld vragen voor een pintransactie is geldklopperij... winkel betaalt voor t pin-abo.. niet voor de hoeveelheid transacties....
pi_56087817
Laatst een vrouw die een kopje koffie wilde gaan drinken en toen merkte dat het apparaat stuk was... ze begon te schreeuwen en ging met pakken melk naar me gooien
pi_56088490
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Als ik ergens ¤100,- uitgeef en ze willen me laten betalen om te pinnen kunnen ze de rotzooi houden, ook als het om een rottige 10 cent gaat.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56089485
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Als ik ergens ¤100,- uitgeef en ze willen me laten betalen om te pinnen kunnen ze de rotzooi houden, ook als het om een rottige 10 cent gaat.
Inderdaad!
Ja, schrok je toch even he!
  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2008 @ 23:13:37 #148
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_56089528
tvp
pi_56090160
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef SjaakSjofel het volgende:
Laatst een vrouw die een kopje koffie wilde gaan drinken en toen merkte dat het apparaat stuk was... ze begon te schreeuwen en ging met pakken melk naar me gooien
Waarom maak ik dat nooit mee?
pi_56095625
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
Zo,en dan denken de mensen in MIJN winkel dat het belachelijk is dat ze 25ct moeten betalen onder de 15 euro!
Het is trouwens NIET zo dat een winkel betaald voor de aansluiting en NIET voor de transacties,het kost BEIDEN geld.
Ik maak alle post open om het vervolgens te filen (faailen) dus dat heb ik ook ontdekt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')