Voor mij hoef je het niet te geloven. In dit topic wordt gevraagd om supermarktervaringen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:43 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Toen je wakker werd, had je toen een natte vlek in je hema-onderbroek?
Geen zorgen, niemand geloofde het.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:15 schreef valek het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het niet te geloven. In dit topic wordt gevraagd om supermarktervaringen.
Ok.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:44 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Geen zorgen, niemand geloofde het.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:50 schreef Vuile het volgende:
Komen er laatst 2 wiggers naar mij toe: Whatup G, waar is die kauwgom? Ik zo van: ja die vul ik zo. De kleinste pakt zo'n doos en maakt hem open en mijn gezicht ging zo van, wtf. Zegt die andere: ja hij heeft hier stage gelopen, dus hij weet het wel. Toen gingen ze weg en kreeg ik een echte hood boks/knuffel.
Wat moet ik me voorstellen bij een verkoper bij de AH, is dat hetzelfde als bijvoorbeeld bedrijfleider?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik werk nu bijna een jaar bij Albert Heijn als verkoper
Iemand die klanten helpt als ze vragen hebben. Maar ook vuller hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een verkoper bij de AH, is dat hetzelfde als bijvoorbeeld bedrijfleider?
Waarom zou ze 10 cent extra moeten betalenquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Een vrouw die moeilijk deed over 10cent erbij voor pinnen bovenop een rekening van over de 100 euro en die toen dus naar huis ging om contant geld te halen
Omdat dat er standaard bijkomt als je op het knopje EFT drukt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
Waarom zou ze 10 cent extra moeten betalen![]()
nou heb ik zelf nooit in een supermarkt gewerkt en heb dus geen idee wat het EFT knopje is. Maar buiten dat vind het een beetje vreemd (ook bij pinnen onder de 10 euro maar daarboven al helemaal, gewoon geldklopperij, toch weer mooi verdiend zo.. ik zou ook niet lang klant zijn dan hoor)quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat dat er standaard bijkomt als je op het knopje EFT drukt?
t eft knopje druk je in ipv contant als iemand wil pinnenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
nou heb ik zelf nooit in een supermarkt gewerkt en heb dus geen idee wat het EFT knopje is. Maar buiten dat vind het een beetje vreemd (ook bij pinnen onder de 10 euro maar daarboven al helemaal, gewoon geldklopperij, toch weer mooi verdiend zo.. ik zou ook niet lang klant zijn dan hoor)
Als ik ergens ¤100,- uitgeef en ze willen me laten betalen om te pinnen kunnen ze de rotzooi houden, ook als het om een rottige 10 cent gaat.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Omdat dat er standaard bijkomt als je op het knopje EFT drukt?
Inderdaad!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als ik ergens ¤100,- uitgeef en ze willen me laten betalen om te pinnen kunnen ze de rotzooi houden, ook als het om een rottige 10 cent gaat.
Waarom maak ik dat nooit mee?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef SjaakSjofel het volgende:
Laatst een vrouw die een kopje koffie wilde gaan drinken en toen merkte dat het apparaat stuk was... ze begon te schreeuwen en ging met pakken melk naar me gooien
Zo,en dan denken de mensen in MIJN winkel dat het belachelijk is dat ze 25ct moeten betalen onder de 15 euro!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:24 schreef hilliebillie het volgende:
Waarom zou ze 10 cent extra moeten betalen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |