Ik volgquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
"Wie is... de mol? Na de ster!"
* Sirolf is even weg.
Damn is dat Domien die er onder ligt?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik zou niet deze foto opsturen. Komt nogal eend-onvriendelijk over...
Kan er ook maar 1 zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn is dat Domien die er onder ligt?![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:40 schreef -Hans- het volgende:
De plaat van de QOTSA![]()
Calvin Harris ook tof!
Acceptable in the 80s wordt weer uitgebracht?! Toffe plaat.
Zoals altijd: graag mondjes DICHT als jullie weer terug zijn!quote:
Oja..quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoals altijd: graag mondjes DICHT als jullie weer terug zijn!
jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja..
Heb je de starbucks mail gehad??
Mis ik ietsquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoals altijd: graag mondjes DICHT als jullie weer terug zijn!
Wie is de Mol. Ben trouwe kijker, maar kan altijd pas vrijdagochtend kijken (iets met een radio-uitzending)......quote:
Wie is de mol nu bezig. In de studio volgen ze dat ook. Als wij in dit topic er iets over zouden zeggen zou dat natuurlijk niet handig/leuk zijn....quote:
quote:
O jaquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:52 schreef Maricha het volgende:
[..]
Wie is de Mol. Ben trouwe kijker, maar kan altijd pas vrijdagochtend kijken (iets met een radio-uitzending)......
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
O ja(iets met korte-termijn-geheugen
)
moet dan ook maar eens mee stoppenquote:
Raar tijdstip ook, tijdens Veenstra Veenstra...quote:
het is ook heel leuk! Na een paar afleveringen wordt het steeds leuker, zeker om over te discussieren met andere kijkersquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Raar tijdstip ook, tijdens Veenstra Veenstra...![]()
Ik volg het voor het eerst.... Vind het wel leuk!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
En dan de Arctic Monkeys draaien. Dan moet ik toch kiezen![]()
kijk dat is nou zo handig: uitzendinggemist.nl ook voor WIDM!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
En dan de Arctic Monkeys draaien. Dan moet ik toch kiezen![]()
.... maar ook voor MetMichiel!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
kijk dat is nou zo handig: uitzendinggemist.nl ook voor WIDM!
WIDM 2008 #4: Aflevering 2 is aanstaande!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
het is ook heel leuk! Na een paar afleveringen wordt het steeds leuker, zeker om over te discussieren met andere kijkers
Ja ik weet het. Maar, nu komt het.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
kijk dat is nou zo handig: uitzendinggemist.nl ook voor WIDM!
Klopt inderdaad wat je zegt. Had ik dit maar een pallet wie is de mol seizoenen eerder geweten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
het is ook heel leuk! Na een paar afleveringen wordt het steeds leuker, zeker om over te discussieren met andere kijkers
Ja, maar MetMichiel is Live en Interactief, én uitzendinggemist heeft alleen audio terwijl je wanneer je live luistert je ook kan kijkenquote:
Zo interactief is het vandaag niet hoor (althans, niet hier op het forum dan).quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja, maar MetMichiel is Live en Interactief, én uitzendinggemist heeft alleen audio terwijl je wanneer je live luistert je ook kan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |