abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56053299
Wat een precisie zeg! Je bent een goede klusser, dat is zeker

Alleen.. zou me toch meer thuis voelen in dat huisje van de kunstenares
Idd, het is dus ook mijn smaak niet, doet niet warm en gezellig aan.. Beetje een dungeon-idee krijg ik erbij!
Maaar ben wel heel benieuwd naar het resultaat! Wie weer wordt het nog keileuk!

Succes nog!
pi_56058632
Damn ik vind het vreselijk Maarja, ik ben wel het standaard Ikeatypje De eerste foto's met alles lekker wit en donkere vloer vond ik erg mooi.
pi_56059380
Mijn ouders zijn ook van de witte muren en massief grenen meubels. Verschrikkelijk En daarom heb ik in mijn studentenkamer bijna drie muren bloedoranje geverfd. En geen seconde spijt van gehad.

Nee, ik vind het wel leuk. Gewoon lekker doen wat je mooi vindt, en er iets met uitstraling van maken. Zonder je druk te maken over de mode en de verkoopwaarde.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2008 22:07:21 ]
  dinsdag 29 januari 2008 @ 16:49:19 #79
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56389316
hoe zijn de vorderingen?

Trouwens nog een vraagje McNasty, hoe marmer je hout?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_56390699
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef hierissieweer het volgende:
hoe zijn de vorderingen?

Trouwens nog een vraagje McNasty, hoe marmer je hout?
Ik heb weinig gedaan de afgelopen weken, onder andere omdat ik een nieuwe baan en dat vroeg vrij veel aandacht (en tijd, het is in Rotterdam namelijk ). Ik ben nu bijna klaar met het leggen van de vloer in de slaapkamer en verder heb ik wat kleine dingen gedaan (de kameleons hebben nu ogen ).

Om een marmereffect te krijgen bestaan heel veel verschillende technieken, de ondergrond maakt volgens mij weinig uit. Op deze foto's zie je de eetkamer van m'n broer, het marmereffect op de onderkant van de muur heeft hij gemaakt door de lichte verf met een veer aan te brengen, vervolgens is het geheel gelakt om het te laten glanzen. In de boeken die ik gebruikte (ik heb ze nu helaas niet bij de hand) stonden veel verschillende manieren uitgelegd maar de meeste leken me erg moeilijk omdat de aderen met een penseel aangebracht moesten worden. Een ander mooi effect voor op hout (vind ik zelf) zie je ook op die foto's. De deuromlijstingen zijn eerst met olieverf donkergrijs geschilderd en daarna helemaal overgeschilderd met lichtgrijze muurverf, daarna is de muurverf met een in spiritus gedrenkte lap gedeeltelijk weggeveegd.
pi_57216240
en, nog vorderingen de laatste tijd?
jesus saves, i spend
pi_57234448
Leuk om te zien dat dit topic nog in de gaten gehouden wordt. De decoratie werkzaamheden hebben de afgelopen weken helaas stil gelegen. De volgende stap is ook niet zo heel interessant, maar ik zal het toch even vertellen.
Ik heb een heel erg groot 2-persoons grenen ikea stapelbed dat ik nog moet verhuizen. Het is een vrij lelijk ding maar ik wil hem toch houden omdat hij erg praktisch is, er zit namelijk een heel groot bureau/werkblad onder en zo kan ik m'n pc in de slaapkamer kwijt (ik wil absoluut geen pc in de woonkamer). Overal is een mouw aan te passen dus ook hier , ik heb een poosje geleden al gordijnen aan de voorkant het bed gemaakt zodat het bureaugedeelte af te schermen is en dit resultaat is al erg goed geworden. Nu ben ik dus ook van plan om het hele bed in een donkerdere kleur te beitsen omdat ik niet zo van blank grenenhout hou, ik verwacht dat hij daar erg van opknapt. Foto's heb ik nu nog niet, misschien lukt het me morgen om er een paar te maken (als het demonteren/verhuizen/monteren gelukt is).

Het bed is trouwens samen met m'n knoflookpers het enige ikea voorwerp dat ik heb
pi_57274099
koop een laptop! |(heb ik ook niet hoor, maar gelukkig wel ruimte voor een pc kamer met mooie bureau's en twee pc's....)
jesus saves, i spend
pi_57366076
Ik dacht even bij de lokale shoarmaboer te zijn binnengestapt. Hier is durf voor nodig!
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:12:32 #86
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_57368272
De muren zijn niet mijn stijl maar ik vind het wel orgineel en ik kan wel zien wat je er mooi aan kan vinden zeg maar. Maar je meubels ( m.n. die twee kastjes ) echt geweldig!
En dat voor een man , sodeju zeg.
Mijn slaapkamer wacht al twee jaar op wat dan ook, ik krijg ineens zowaar ideeën!
Ik ga dit topic zeker verder volgen, ben heel benieuwd.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_57374723
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:25 schreef sobotta het volgende:
koop een laptop! |(heb ik ook niet hoor, maar gelukkig wel ruimte voor een pc kamer met mooie bureau's en twee pc's....)
Ik heb al een laptop, die kun je op een paar van de foto's zien . Alleen een laptop is voor mij niet genoeg, en ik wil sowieso iets van een bureau/werkblad hebben.
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:12 schreef oh-oh het volgende:
De muren zijn niet mijn stijl maar ik vind het wel orgineel en ik kan wel zien wat je er mooi aan kan vinden zeg maar. Maar je meubels ( m.n. die twee kastjes ) echt geweldig!
En dat voor een man , sodeju zeg.
Mijn slaapkamer wacht al twee jaar op wat dan ook, ik krijg ineens zowaar ideeën!
Ik ga dit topic zeker verder volgen, ben heel benieuwd.
Ik kan het me voorstellen dat het voor veel mensen 'too much' is, ik moet er wel bij zeggen dat de foto's geen geweldig beeld geven van hoe het er in werkelijkheid uitziet, het blauw is bijvoorbeeld veel minder overheersend dan je zou denken maar omdat ik heb moeten flitsen komt het niet zo goed over. Ik heb trouwens nog veel meer 'aparte' attributen (oa. lampen) die ik ga gebruiken om de kamer te vullen, hier zal ik binnenkort ook wat foto's van maken.
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:30:22 #89
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58985581
Ow ja ik ben ook wel benieuwd!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:15:00 #90
81894 godigita
Trollercoaster
pi_58989507
Ik vind je meubeltjes superleuk, vooral dat kastje, maar die muurschilderingen doen me echt denken aan de eerste de beste kebabzaak. Maar ieder zijn ding natuurlijk
pi_58991438
tvp
pi_58998914
Wow, even een schaamteloze dikke tvp. Ik ben namelijk erg benieuwd naar het eindresultaat, en dan met name van de panelen in de woonkamer. (wat een precies werkje zeg! De kameleons zien er al goed uit!). Ik vind het namelijk wel mooi, hoewel ik zelf mijn woonkamer niet zo zou inrichten omdat het voor mij al te opvallend zou zijn om de hele dag 'tussen' te zitten. Maar aan de andere kant.. zulke prachtige patronen zoals die kameleons, zouden wel mooi staan in een meditatie/reiki kamertje (ja dat klinkt tegenstrijdig, drukke patronen in een kamer waarin rust centraal staat.. maar... als ik bijvoorbeeld mediteer of met reiki bezig ben, dan verlang ik naar geborgenheid, en dat vind ik dan weer niet zo snel in een wit gesausde kamer....)

Afijn, ik blijf het dus even volgen!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:36:03 #93
213270 TheWanderer
With the wanderlust you fight.
pi_59099497
TVP
Vind het super dat je er echt je 'eigen' huis van maakt
ik ben zelf ook wel fan van een beetje donkere kleuren, en wat ik tot nu toe heb gezien bevalt me zeer goed
pi_59103499
Heb je nou een raamwerk tegen het plafond gehangen?

(of is die vraag eerder al gesteld? )
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 5 januari 2009 @ 23:38:01 #95
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_64712139
en hoe staat het er nu voor? wat zijn de vorderingen? en bovenal: FOTO's!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_64766016
Daarissieweer!
pi_64777788
Hee geinig idd!
pi_64824785
Denk niet dat er ooit nog een update komt na alle kritiek Ik ben ook wel benieuwd hoe het uiteindelijk geworden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')