Leuk om te zien dat dit topic nog in de gaten gehouden wordt. De decoratie werkzaamheden hebben de afgelopen weken helaas stil gelegen. De volgende stap is ook niet zo heel interessant, maar ik zal het toch even vertellen.
Ik heb een heel erg groot 2-persoons grenen ikea stapelbed dat ik nog moet verhuizen. Het is een vrij lelijk ding maar ik wil hem toch houden omdat hij erg praktisch is, er zit namelijk een heel groot bureau/werkblad onder en zo kan ik m'n pc in de slaapkamer kwijt (ik wil absoluut geen pc in de woonkamer). Overal is een mouw aan te passen dus ook hier

, ik heb een poosje geleden al gordijnen aan de voorkant het bed gemaakt zodat het bureaugedeelte af te schermen is en dit resultaat is al erg goed geworden. Nu ben ik dus ook van plan om het hele bed in een donkerdere kleur te beitsen omdat ik niet zo van blank grenenhout hou, ik verwacht dat hij daar erg van opknapt. Foto's heb ik nu nog niet, misschien lukt het me morgen om er een paar te maken (als het demonteren/verhuizen/monteren gelukt is).
Het bed is trouwens samen met m'n knoflookpers het enige ikea voorwerp dat ik heb