Elke keer als de locale
apen randgroepjongeren zich vervelen, drukken ze op de stopknop van de roltrap van station Rotterdam Blaak. En dan moet je lopen.
Maar goed, omdat ik nogal lui ben aangelegd, dacht ik 'Ach, doe eens gek! Ik pak de lift!'. Ik druk op het knopje, de deuren openen, vol spanning stap ik naar binnen, ik druk op de knop die me naar straatniveau zal brengen, en... EN... niets...
geen fuck, nada, noppes.
Kut, naja, dan maar hopen dat de roltrap het doet, dus ik druk op het < | > knopje, dat er voor moet zorgen dat de deuren weer open gaan. Ook niets. hrm... balen...
Een oude meneer drukte aan de buitenkant op de knop, ook niets. Godver, ik zit dus echt vast... De alarmknop!! Tuurlijk!! Ik druk vol enthousiasme die knop in, ik hoor de geluiden van een telefoonnummer dat gekozen wordt, hij gaat een keer over, er gaat een rood lampje branden, en *klik*. Einde verbinding. Wtf? Nog een keer. *druk*... geluidjes van een nummer dat gekozen wordt... lampje gaat branden... gaat keertje over... *klik*
Weer verbroken.
Flashbacks van de nederhorrorfilm 'De Lift' spoken door mijn hoofd, ik probeer handmatig die deur open te krijgen, niets, geen beweging in te krijgen...
Het begon me nu te vervelen, mensen stonden me al stom aan te kijken vanaf de buitenkant, de ramen van de lift (rondom bijna volledig van glas) begonnen te beslaan, fuck it, ik bel de politie

De zeer vriendelijke politiemevrouw verbond me door met de brandweer, en na bijna 40(!!!!) minuten in die kankerlift te hebben gestaan, werd ik bevrijd door een stuk of 6 brandweerlieden, en een medewerker van G4S!! Ik heb trouwens alsnog naar boven moeten lopen, omdat er dus wederom op de stopknop van de roltrappen was gedrukt...
Ik heb voor de grap 2 foto's gemaakt met m'n mobiel, ik zal deze morgen posten (ben nu 'fijn' aan het werk).
Het leed werd gelukkig iets dragelijker omdat ik een PSP bij me had, heb relaxed gekeken naar Rocky Balboa
Klacht: Kankerlift op station Blaak
edit:
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door NielsTriple op 10-01-2008 16:31:12 (foto's) ]
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n