quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:44 schreef Impry het volgende:
Ik vind die nieuwe van Kane eigenlijk niet eens zo heel slecht, best professionele plaat. Ben niet echt een Kane-fan, maar kan deze wel pruimen.
Er zijn dus echt mensenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch
Lekker experimenteel, zit goed in elkaar en is goed geproduceerd...
Alleen jammer van z'n stemMaar dat geldt voor elke Kane plaat
Die zijn ook kut.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Kane is goed
Edit: Ohnee dat is Keane![]()
Eigenlijk heb ik 3 nummers van hun waarvan ik er nog maar 1 luisterquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die zijn ook kut.![]()
Gelukkig heb je mer verstand van voetbal.
Wtf bbqquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Let it be was mooi, maar dit nieuwe lied gaat nergens over. De beat heb ik trouwens ook in een ander Kane liedje gehoord, maar dat terzijde.
Let It Bequote:Op woensdag 9 januari 2008 22:22 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wtf bbq![]()
Let it be is van de Beatles, jong vuilak.
Kane heeft er ook een gemaakt, pauper.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:22 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Wtf bbq![]()
Let it be is van de Beatles, jong vuilak.
Boh gek, sjus ga je me nog vertellen dat 'Paradise by the dashboardlight' ook van Kane isquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kane heeft er ook een gemaakt, pauper.
http://www.songteksten.nl/songteksten/19682/Kane/Let-It-Be.htmquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Boh gek, sjus ga je me nog vertellen dat 'Paradise by the dashboardlight' ook van Kane is![]()
Sad.
Ik noemde het ook al een epileptieclip jaquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Je zal maar zware epilepsie hebben en naar de nieuwe clip van die knakworsten kijken...
quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.songteksten.nl/songteksten/19682/Kane/Let-It-Be.htm
http://www.songteksten.nl(...)eatles/Let-it-be.htm
Ach laat ook maar.
Dinand zweet te veel en faalt in fatsoenlijk zingen én praten.quote:
Idd, en een maand later lekker mascotte-reclames maken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:57 schreef CG het volgende:
Sowieso het feit al dat ze al jaren bezig waren en ergens in 2004 of 2005 pas toen hun eerste nummer 1 hit scoorden met Dreamer dat over Guusje ging
Tjeetje wat een bagger tekst zeg...niet doorheen te komen...totaal geen gevoel voor de taal...die gozer moet het mischien gewoon in het Nederlands proberen, want dit is wel erg naar. Echt zo lekker typisch Nederlandse zinnen in het Engels opschrijven.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.songteksten.nl/songteksten/19682/Kane/Let-It-Be.htm
Kan nogquote:Well the answer is always the same,
Brace for impact!quote:Won't you please just let it be.
Crash and burn...Gru-wel.quote:Cause I've been there and all I can say,
Is that it slips away from me.
Direct uit een "English phrase" boekje ben ik bang.quote:With the memory of yesterday's grace,
She spins away!?! Om te huilen zo erg.quote:She spins away from me,
So I can go on
Zo heet hij toch helemaal niet? Hij heet toch gewoon Gerrit ofzo? Dan ga je je naam veranderen en dan kies je voor Dinand. Dan is er toch echt iets mis met jequote:
Marco Frank Ferdinand (Dinand) Woesthoff aldus Wikipedia.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Zo heet hij toch helemaal niet? Hij heet toch gewoon Gerrit ofzo? Dan ga je je naam veranderen en dan kies je voor Dinand. Dan is er toch echt iets mis met je
Het was dan ook ironischquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Zo heet hij toch helemaal niet? Hij heet toch gewoon Gerrit ofzo? Dan ga je je naam veranderen en dan kies je voor Dinand. Dan is er toch echt iets mis met je
Gerrit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Marco is ook kut, doe dan maar Frank!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Marco Frank Ferdinand (Dinand) Woesthoff aldus Wikipedia.
Maar toch ga ik hem omhoog schoppen wegens een nieuwe single.quote:Er is al 669 dagen niet in dit topic gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |