abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55908455
Ik zei dus: Ik ben aan de warme melk. Maar das heel vies
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55908690
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef MeNicole het volgende:
Ik zei dus: Ik ben aan de warme melk. Maar das heel vies
Daarom doe ik er altijd anijsblokjes in Of honing. Of Nesquick.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55908758
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Daarom doe ik er altijd anijsblokjes in Of honing. Of Nesquick.
Ja dat had ik ook nog wel gehad. Maar had ineens zin in warme melk. Totdat het warm was en ik er van over mijn nek ging Ik duik nu maar mijn bed in!! Truste allemaal!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:42:49 #4
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55908780
Zo ver weg en dan ook zo dichtbij
pi_55910444
Truste MeNicole
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55910479
Truste MeNicole
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 januari 2008 @ 23:29:08 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55912296
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef Rottdog het volgende:
Zo ver weg en dan ook zo dichtbij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55920274
Hoe is het ondertussen hier dames?

Hier zul je zien dat ik toevallig vanmiddag op het werk eerst een borrel heb van de kinderafdeling van het ziekenhuis, die afdeling die ik nooit en te nimmer weer vergeet...

En vanaf een uurtje of 17 uur een Begrafenis bijeenkomst ook in de zaak....

Stom toeval
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:38:22 #9
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55920410
Nog steeds compleet van de kook Iedere keer als ik Eli zie, zo gezond, vrolijk, moet ik aan Tan denken en dat zij dat nu moet missen.
Bij stress krijg ik ook last van mijn hoofdhuid, dus die valt er zo ongeveer van af, en ik had gister weer een verstopt melkkanaaltje, waarna ik de douche opnw heb gewit. (Zo zonde van die voeding ), terwijl 2-jan de laatste voeding was. Aargh.

En een vriendin van me is vandaag uitgerekend van de derde. Haar eerste is met een jaar overleden aan kanker...

Vanvond eerste werkgroep voor studie Psychologie in Leiden. 6 wk lang 3 avonden per week, 3 uur per avond. waarschijnlijk kan ik een deel hiervan als werkuren gebruiken, anders neem ik vrij op. Wordt anders te zwaar.

Edit: Bar, dat is idd heftig. Misery loves company zeggen dan. Sterkte
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:39:33 #10
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55920434
Pfff Bar dat is best wel heftig....

Toen ik vanmorgen opstond, was ik schor..... en nog steeds. Verder geen keelpijn enz. wel hoesten.

Ow en we gaan a.s. zondag naar ons nieuwe nichtje we zijn weer oom en tante geworden op 2 januari, maar omdat mn schoonzusje net voor de bevalling zw. vergiftiging kreeg en na de bevalling HELLP-syndroom mochten ze geen bezoek ontvangen... maar gelukkig gaat alles goed en mochten ze eergisteren naar huis en wij mogen dus zondag komen ze wonen 1 uur en 45 minuten bij ons vandaan, vandaar pas dit weekend...

Gisteren kwam Twan thuis met een tekening met daarop zijn goede voornemen voor 2008: proberen liever te zijn.. en beter te luisteren. Met allemaal hartjes... ik was er zo van ontroerd.
Make love, not war ☮
pi_55920623
Ach ben al lang blij dat ik vandaag wat later mag beginnen, de rest ik laat het weer heerlijk over mij heen komen, en dan merk ik het wel of ik het allemaal trek
pi_55921850
Het valt allemaal niet mee, zo hier te lezen.

Wat voor studie psychologie doe je Davinia? Wel heftig zo'n programma trouwens..
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:37:24 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55922089
Diaan, gefeliciteerd met je nichtje! Wat lief van Twan

Ik doe deeltijdstudie psychologie aan de universiteit leiden. is hetzelfde programma als voltijd, maar dan in de avonduren, en duurt dus 7 jr ipv 4 jr (voltijds). (Al gaat het echt niet lukken in 7 jr de hele studie. Het wordt meer de bachelor in 7 jr Ach, ik heb andere zaken aan mijn hoofd gehad )
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:45:04 #14
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922295
Heftig programma, Davinia! Heb je er wel echt "lol" in, in de studie? Dat scheelt namelijk nogal in de motivatie met zo'n frequentie, lijkt me.

Bar, sterkte vandaag. Wat een bizar toeval.
... ♥ ik mis je ♥
pi_55922321
Dank je wel Pluphy, hoe is het met jou ondertussen?
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:49:42 #16
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55922426
Ja, ik vind het echt heel leuk. Punt is alleen, ik ben begonnen in 2002, in 2005 is mijn moeder overleden, en toen lag de focus op zsm afstuderen in 1e studie, zodat ze dat nog kon meemaken (niet gehaald, trouwens), en in aug 2007 kwam eli na een zwangerschap waarbij ik na 25 weken of zo al minder moest gaan werken ivm harde buiken en rugklachten. dan ga ik niet nog vakken halen voor de studie. vandaar dat er flink wat vertraging in is gekomen. maar nu dus weer "full speed ahead"
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:51:58 #17
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922497
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:46 schreef _Bar_ het volgende:
Dank je wel Pluphy, hoe is het met jou ondertussen?
Gaat wel weer, ben wel moe doordat ik 2 x slecht geslapen heb, en vandaag weer gespannen om iets anders (zie Engeltjestopic). Dus ga ik me dalijk maar eens storten op wat dingen die te maken hebben met de verhuizing.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:56:41 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922648
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, ik vind het echt heel leuk. Punt is alleen, ik ben begonnen in 2002, in 2005 is mijn moeder overleden, en toen lag de focus op zsm afstuderen in 1e studie, zodat ze dat nog kon meemaken (niet gehaald, trouwens), en in aug 2007 kwam eli na een zwangerschap waarbij ik na 25 weken of zo al minder moest gaan werken ivm harde buiken en rugklachten. dan ga ik niet nog vakken halen voor de studie. vandaar dat er flink wat vertraging in is gekomen. maar nu dus weer "full speed ahead"
Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?

Ik doe sinds een maand of 3 een cursus Spaans, dubbele snelheid omdat ik mezelf graag onder druk zet (?). Omdat ik het echt heel leuk vind, werk ik er ook bijna dagelijks aan, en ik zit al over de helft van het programma. Ik ken legio mensen die ongemotiveerd startten dan wel raakten, en ze vallen met bosjes tegelijk af volgens mij.
Hoe dan ook, succes!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:00:55 #19
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55922789
* Memmel ploft ook weer neer op het bankje.

Super Davina dat het je lukt! Ik heb zelf ook twee jaar in Leiden deeltijd Engels gedaan. Ik ben gestopt omdat ik het niet kon combineren. Knap dat je het zo doet!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 januari 2008 @ 14:04:09 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55922896
Dr komt vandaag gewoon helemaal niets uit mijn handen. Moet nog fotos bewerken en gaan laten afdrukken voor vanavond bij mijn cursus. Nog vanalles in t huishouden kamerhouden maar niets lukt. Ben steeds afgeleid, en waardoor? ik weet t niet, t klopt gewoon ff allemaal niet.

Zucht, wederom een poging gaat doen om op te ruimen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55922915
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef Ynske het volgende:
Dr komt vandaag gewoon helemaal niets uit mijn handen. Moet nog fotos bewerken en gaan laten afdrukken voor vanavond bij mijn cursus. Nog vanalles in t huishouden kamerhouden maar niets lukt. Ben steeds afgeleid, en waardoor? ik weet t niet, t klopt gewoon ff allemaal niet.

Zucht, wederom een poging gaat doen om op te ruimen
Neem je niet teveel hooi op je vork?
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:07:27 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55923010
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel.

Edit: en Ynske succes natuurlijk.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 januari 2008 @ 14:09:33 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55923087
:
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

eindelijk een dagje vrij, en ja helaas moeten er dan nog zaken gedaan worden.
maar we doen rustigaan
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef phluphy het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel.

Edit: en Ynske succes natuurlijk.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:24:34 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55923489
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef phluphy het volgende:

[..]

Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?

Ik doe sinds een maand of 3 een cursus Spaans, dubbele snelheid omdat ik mezelf graag onder druk zet (?). Omdat ik het echt heel leuk vind, werk ik er ook bijna dagelijks aan, en ik zit al over de helft van het programma. Ik ken legio mensen die ongemotiveerd startten dan wel raakten, en ze vallen met bosjes tegelijk af volgens mij.
Hoe dan ook, succes!
Oh, werkelijk geen seconde bij stil gestaan! Nee, helemaal niet. Wat grappig dat je die associatie maakt.
Voor mij is het echt hobbyisme om meer te leren over "de menselijke psyche" zeg maar. ik vind het menselijk lichaam helemaal geweldig, zo mooi, en fragiel ( ), dat is echt mijn motivatie. En ik hou niet van onafgemaakt werk.

Jij ook succes met Spaans!
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:48:53 #25
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55924159
Wat 'fijn' herkenning te lezen op het bankje! Ik heb er zo slecht van geslapen en dan ben ik maar een lezer in het geheel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')