Daarom doe ik er altijd anijsblokjes inquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef MeNicole het volgende:
Ik zei dus: Ik ben aan de warme melk. Maar das heel vies
Ja dat had ik ook nog wel gehad. Maar had ineens zin in warme melk. Totdat het warm was en ik er van over mijn nek gingquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daarom doe ik er altijd anijsblokjes inOf honing. Of Nesquick.
Gaat wel weer, ben wel moe doordat ik 2 x slecht geslapen heb, en vandaag weer gespannen om iets anders (zie Engeltjestopic). Dus ga ik me dalijk maar eens storten op wat dingen die te maken hebben met de verhuizing.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:46 schreef _Bar_ het volgende:
Dank je wel Pluphy, hoe is het met jou ondertussen?
Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, ik vind het echt heel leuk. Punt is alleen, ik ben begonnen in 2002, in 2005 is mijn moeder overleden, en toen lag de focus op zsm afstuderen in 1e studie, zodat ze dat nog kon meemaken (niet gehaald, trouwens), en in aug 2007 kwam eli na een zwangerschap waarbij ik na 25 weken of zo al minder moest gaan werken ivm harde buiken en rugklachten. dan ga ik niet nog vakken halen voor de studie. vandaar dat er flink wat vertraging in is gekomen. maar nu dus weer "full speed ahead"
Neem je niet teveel hooi op je vork?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef Ynske het volgende:
Dr komt vandaag gewoon helemaal niets uit mijn handen. Moet nog fotos bewerken en gaan laten afdrukken voor vanavond bij mijn cursus. Nog vanalles in t huishoudenkamerhouden
maar niets lukt. Ben steeds afgeleid, en waardoor? ik weet t niet, t klopt gewoon ff allemaal niet.
Zucht, wederom een poging gaat doen om op te ruimen
De pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Neem je niet teveel hooi op je vork?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Neem je niet teveel hooi op je vork?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.![]()
Edit: en Ynske succes natuurlijk.
Oh, werkelijk geen seconde bij stil gestaan! Nee, helemaal niet. Wat grappig dat je die associatie maakt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?
Ik doe sinds een maand of 3 een cursus Spaans, dubbele snelheid omdat ik mezelf graag onder druk zet (?). Omdat ik het echt heel leuk vind, werk ik er ook bijna dagelijks aan, en ik zit al over de helft van het programma. Ik ken legio mensen die ongemotiveerd startten dan wel raakten, en ze vallen met bosjes tegelijk af volgens mij.
Hoe dan ook, succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |