Ze zitten te praten over tieten en reten en jij durft niet te zeggen dat je gewoon van de kutten bent? Zwak hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
Gaan zo'n stel collega's van me tijdens de lunch praten over de "kontenman" en de "borstenman". Ik hou 1: Sowieso al niet van discussies als ik aan het vreten ben 2: Het kontenman, borstenman gezeik hangt me al langer dan vandaag de keel uit.
"Ja maar ik vind een lekker gevormd kontje toch beter dan een stel borsten, dat interesseert me niet zo" zegt de ene Nitwit. Nee nee nee enz. enzo.
Totdat ze ineens hun woord op mij gingen richten terwijl ik de tomatensoep door mijn keel schoof. En jij dan ? Jij lijkt me wel een borstenman.
Ik wou zeggen: Ik hou gewoon van kutten man ! , maar deed dit maar niet omdat mijn leidinggevende aan de tafel zat.
Gezeik over borsten en reten dat me de nek uit hangt
Ik denk dat onze "boswachter" van bomen houdt...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:22 schreef Ruiseart het volgende:
Gezien zijn naam denk ik dat je liefde onbeantwoord blijft.
Dan was ie meer een kontjesman ipv een kutjesman.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Chasiner het volgende:
TS is homo denk ik..
Waar moet het heen met de wereld!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:39 schreef Relneger18 het volgende:
Bij mij was eens hetzelfde gebeurd alleen vroegen twee meisjes het me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |