Echt niequote:Op zondag 13 januari 2008 22:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij weet best dat SS de enige-FOK!ker is
.
Broer van Megan Fox?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef Garble het volgende:
[..]
Het is maar een act, en ik houd het ook nooit zo lang vol. Net doen alsof je opvrouwen
valt terwijl god ook
Matthew Fox
geschapen heeft, het is toch van de zotte?
Wie heeft Barble verzonnen trouwens?.
Het zou me qua genen niet verbazen. Qua looks-genen dan, niet qua acteergenen. Want Matthew is een acteergod en Megan schudt vooral met d'r tieten.quote:
Ik dachtquote:Op zondag 13 januari 2008 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is al 5 december geweest Shining.
Die tieten is juist het enige wat ze niet heeftquote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef Garble het volgende:
[..]
Het zou me qua genen niet verbazen. Qua looks-genen dan, niet qua acteergenen. Want Matthew is een acteergod en Megan schudt vooral met d'r tieten.
Dat wist ik niet nee. Dan issie wel snel pissed off danquote:Op zondag 13 januari 2008 22:30 schreef BVO het volgende:
SS! Wist jij al dat Tiffany en Nigel goede maatjes zijn?! En dat Nigel een beetje pissed was (is al goeoeoeoeoed!!) toen ik Tiff bespotte?!
Hij e Tiff mogen elkaar graag en ik was bot. Maar toen deed ik slijmerig en toen was het goed. Ach, hij kent me amper maar sopt wel op me. Via vrienden weet ik dat het zo'n slet is dat als ik zou willen hem zo zou kunnen doen. Doe ik niet, maar just in case. Ik mag hem wel, maar hij moet wel humorklieren laten groeien, want mijn sarcasme/cynisme begreep hij nietquote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat wist ik niet nee. Dan issie wel snel pissed off dan!
Toch meer dan ik hoor.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die tieten is juist het enige wat ze niet heeft
Voor de rest is ze wel prototype lekker wijf ja.
Dit is hoogstens cup B, daar kan je wel net mee schudden, maar het brengt denk ik minder teweeg dan cup DD à la Nathaliequote:Op zondag 13 januari 2008 22:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch meer dan ik hoor..
[ afbeelding ]
Ik mag dat tegen niemand zeggen, dus dat blijft tussen ons, maar ik weet van iemand uit de homokringen dat hij het niet heeeel nauw namquote:Op zondag 13 januari 2008 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo'n slet? Maar hij is toch heel gelovig enzo?
Ja, maar dat meiske is zelf ook niet zo groot, dus ik denk dat ze best een partij ermee kan schudden...quote:Op zondag 13 januari 2008 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dit is hoogstens cup B, daar kan je wel net mee schudden, maar het brengt denk ik minder teweeg dan cup DD à la Nathalie.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik mag dat tegen niemand zeggen, dus dat blijft tussen ons, maar ik weet van iemand uit de homokringen dat hij het niet heeeel nauw nam. More detail only on MSN
.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
BVO, je komt momenteel vrij sneu over, maar dat zal mijn mening wel zijn.
Ik praat richting SS Erik, dus laat me, for fuck sakequote:Op zondag 13 januari 2008 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
BVO, je komt momenteel vrij sneu over, maar dat zal mijn mening wel zijn.
Prima.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik praat richting SS Erik, dus laat me, for fuck sake.
Maar goed, ik zal je enige aandacht gunnen: hoe bevallen je eerste mod-dagen?.
Neem anders Capslock ofzo, misschien ziet 'ie je danquote:
Wat voor puinzooi?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:56 schreef BVO het volgende:
Is er achter die schermen echt zo'n puinzooi te lezen?. Das nou echt het enige wat me trekt aan het modzijn. Dus enlighten us
.
De geluiden die ik maakte bij de handelingen die ik deed laten zich niet uiten in letters.quote:
Word je gesponsord door HuHu ofzo?quote:
Aaaawquote:Op zondag 13 januari 2008 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De geluiden die ik maakte bij de handelingen die ik deed laten zich niet uiten in letters.
Nouja, het instabiele geleuter van die modsquote:
In het jaar dat ik mod was (Idols 1quote:Op zondag 13 januari 2008 22:56 schreef BVO het volgende:
Is er achter die schermen echt zo'n puinzooi te lezen?. Das nou echt het enige wat me trekt aan het modzijn. Dus enlighten us
.
Oh ja kut, sommige mensen zienquote:Op zondag 13 januari 2008 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Word je gesponsord door HuHu ofzo?
Het instabiele geleuter vindt vooral plaats voor de schermen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, het instabiele geleuter van die mods.
Jij bent nog steeds mijn favo-mod all-timequote:Op zondag 13 januari 2008 22:59 schreef Marble het volgende:
[..]
In het jaar dat ik mod was (Idols 1) was het achter de schermen vaak een nog grotere soap dan in Feedback, GTST en As The World Turns bij elkaar
.
Maar het grootste voordeel van mod zijn is juits notes kunnen lezen. En TT's kunnen veranderen.
Neuh...quote:Op zondag 13 januari 2008 23:02 schreef BVO het volgende:
Mijn notes zullen heel saai zijn. Wat gevloek tegen marky, meer niet. Denk ik.
Als je iets doet wat niet mag en een mod dat weg edit. Dus idd schelden of warez plaatsen ofzo...quote:Op zondag 13 januari 2008 23:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer krijg je zo'n note dan? Als je mensen uitscheldt of wat?
Thanksquote:Op zondag 13 januari 2008 23:04 schreef Svensational het volgende:
Jij bent nog steeds mijn favo-mod all-time!
Anja, stem voor gerechtigheid?quote:
O.a.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Anja, stem voor gerechtigheid?![]()
. En Truus door Dizer?
!
Ach, ik wist niet beter, je was de enige blauwe die ik destijd zagquote:Op zondag 13 januari 2008 23:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Thanks.
Ik was ook wel heel erg goed..
Het is niet die bepaalde post hoor, gewoon je gehele oeuvre rondom Anja is genotequote:Op zondag 13 januari 2008 23:27 schreef BVO het volgende:
Stem voor gerehctigheid, stem voor Anja!!!!!!!!
Jaja, geef me maar weer een note.
Anja was een cultheld. Een heerlijk leuk en tof persoon die mijn aanwezigheid rtondom XFA ideaal samenvatte. Lekker fout en slecht, like it should be,quote:Op zondag 13 januari 2008 23:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is niet die bepaalde post hoor, gewoon je gehele oeuvre rondom Anja is genote!
BVO, I love you so much.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Anja was een cultheld. Een heerlijk leuk en tof persoon die mijn aanwezigheid rtondom XFA ideaal samenvatte. Lekker fout en slecht, like it should be,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |