Je had het er zelf wel naar gemaakt, prozachoofdquote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
JaDe stoere wereldreis mevrouw durft niet met Giechel alleen te zijn in een kroeg van haar keuze in haar stad
Wij hebben het over de midi-meet een week voor de Babs afscheid meet. Op die meet was ik idd nietquote:Op zondag 13 januari 2008 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat jij het was.
Hier:quote:Op zondag 13 januari 2008 22:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke roddels wel hoop ik?
quote:BOB! zegt:
ik zou niet op dr vallen hoor
BOB! zegt:
maar que persoon
BOB! zegt:
is ze een van de weinige FOK!kers
BOB! zegt:
die echt eenm vriend van em zou zijn
BOB! zegt:
zeg maar
Martin zegt:
okee, zoiets dacht ik al wel
BOB! zegt:
bij anderen heb ik zoiets van, ah leuk
BOB! zegt:
maar bij haar heb ik zoiets van
BOB! zegt:
just like me
Kom ooooooooooop zegquote:Op zondag 13 januari 2008 22:13 schreef Zhenar het volgende:
Je had het er zelf wel naar gemaakt, prozachoofd
Beschaam jezelf niet zo met je kneuzige msn-logjesquote:
Ik dacht vroeger altijd dat jij een toffe negerin was a la Bailey uit Grey's Anatomy of Jennifer Hudson of Queen Latifah. Omdat de hoofdletters uit je nick precies NeGeR spellen als je er e's tussen plakt.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Schrijf het ook alsjeblieft met kleine letters, ik ben zelf ook niet trots op die hoofdletter/kleine letter combinatie
Rukmateriaalquote:Op zondag 13 januari 2008 22:16 schreef Zhenar het volgende:
Beschaam jezelf niet zo met je kneuzige msn-logjes![]()
Ga je nu opeens ontkennen dat je daarvoor enigszins een psycho speelde op Fok!?quote:
Wat heb jij met Marble gedaan?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef Garble het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat jij een toffe negerin was a la Bailey uit Grey's Anatomy of Jennifer Hudson of Queen Latifah. Omdat de hoofdletters uit je nick precies NeGeR spellen als je er e's tussen plakt.
Toen ging ik je fotoboek eens bekijken en was uit met de droom. Ik was tegelijkertijd teleurgesteld en turned on..
Als je iets zo goed kunt spelen, dan put je uit eigen ervaring.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Ga je nu opeens ontkennen dat je daarvoor enigszins een psycho speelde op Fok!?![]()
Niet dat ik daar niet doorheen prikte, natuurlijk
quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:02 schreef Garble het volgende:
[..]
Nee gespleten persoonlijkheid, zoals Nikki en Jessica uit Heroes. Waarbij ik dan de goedaardige, lieve Nikki ben en M. de kwaadaardige, gemene Jessica.
Hahaquote:Op zondag 13 januari 2008 22:17 schreef Garble het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat jij een toffe negerin was a la Bailey uit Grey's Anatomy of Jennifer Hudson of Queen Latifah. Omdat de hoofdletters uit je nick precies NeGeR spellen als je er e's tussen plakt.
Toen ging ik je fotoboek eens bekijken en was uit met de droom. Ik was tegelijkertijd teleurgesteld en turned on..
Unlike Marble ben ik geen homo hoorquote:
"Niet op je valt"quote:Op zondag 13 januari 2008 22:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Haha
Ik ben wel tof, maar geen negerinEn dat is zeker ook de reden dat BVO niet op me valt
![]()
Daar heb ik de lol nou nooit van ingezien. Dat hele meerdere persoonlijkheden gezeik.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:24 schreef Garble het volgende:
[..]
Unlike Marble ben ik geen homo hoor.
(Handig zo'n gespleten persoonlijkheid.)
aaaaaaaaaawquote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
"Niet op je valt"
Dat was meer als in "BVO zit njiet rukkend achter z'n pc naar SS haar posts te staren".
Dat ik jevind is al genoeg
.
Kinkyquote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga me dan toch maar een keertje bruin verven.
Jij weet best dat SS de enigequote:
Niet eens een closet fag?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:27 schreef Barble het volgende:
[..]
Typische post van een klein jongetje met een minderwaardigheidscomplex.
I knowquote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
"Niet op je valt"
Dat was meer als in "BVO zit njiet rukkend achter z'n pc naar SS haar posts te staren".
Dat ik jevind is al genoeg
.
Het is maar een act, en ik houd het ook nooit zo lang vol. Net doen alsof je opquote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Daar heb ik de lol nou nooit van ingezien. Dat hele meerdere persoonlijkheden gezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |