ziet er lekker zoet uit, krijg hongerquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
echt niet!?! Hij zit nog in het folie
[ afbeelding ]
Was je jezelf wel vaak genoegquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag 'm komen halen..quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ziet er lekker zout uit, krijg honger
Lullig ding. Zeg maar.quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag 'm komen halen..
Overigens, hij ziet er mega uit op de foto, maar hij is slechts 2,5 cm hoog..
waar op te halen? anders ook te versturen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag 'm komen halen..
Overigens, hij ziet er mega uit op de foto, maar hij is slechts 2,5 cm hoog..
Numansdorp..quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waar op te halen? anders ook te versturen?
Neuh, ik heb totaal geen medelijden met iemand die zo om aandacht gaat vragen. En krijgt diegene eindelijk aandacht, is diegene dood. Flikker op man. Ik mis nu 2 belangrijke colleges.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind het echt te cru van je te beredeneerd.
ik irriteer me er aan dat je jij je zo vals en negatief over mensen kunt uitlaten, heb je dan geen greintje empathisch vermogen.
In dit geval wel ja. Als het een vriend van me was geweest had ik het ook een cholerahond gevonden.quote:Voor jou kut ja. Maar denk je niet dat iemands drijfveren zo groot moeten zijn geweest(dat zijn leven zo ondragelijk is geweest, voor mijn part zijn eigen schuld) dat hij hiertoe overgaat. Er is een mensenleven verspilt! doet jou dat dan echt niets? Laat jou dat zo koud?
Wat een bullshitquote:Overigens zijn dit soort uitlatingen altijd homo gebonden en is dan ook een reden dat ik mijn eigen homoseksualiteit veracht. Omdat ik dan moet leven in een wereld van oppervlakkige snobisme en hautain gedrag. Bah, geef mij wat dat betreft maar hetro's die gewoon wat down to earth zijn
blow-job inbegrepen?quote:
we verschillen duidelijk van mening!quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, ik heb totaal geen medelijden met iemand die zo om aandacht gaat vragen. En krijgt diegene eindelijk aandacht, is diegene dood. Flikker op man. Ik mis nu 2 belangrijke colleges.
[..]
In dit geval wel ja. Als het een vriend van me was geweest had ik het ook een cholerahond gevonden.
[..]
Wat een bullshit!
Ik hoop het ook nooit mee te maken. Ik zal het zelf nooit doen, maar ik hoop ook van harte dat geen van m'n vrienden het ooit in z'n hoofd haalt... ik zou kapot gaanquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel ik snap dat voor de trein springen een enorm kutte manier is om er een eind aan te maken denk ik dat je niet kunt zeggen dat het stomme aandachtsvragerij is voordat je zelf in zo'n situatie gezeten hebt.
Geloof mij, ik heb ook ongelooflijk erge periodes meegemaakt in m'n nog jonge leven, waarbij ik bepaalde ideeën had. Maar helder blijven denken en vooruit blijven kijken heeft mij er werkelijk helemaal bovenop geholpenquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel ik snap dat voor de trein springen een enorm kutte manier is om er een eind aan te maken denk ik dat je niet kunt zeggen dat het stomme aandachtsvragerij is voordat je zelf in zo'n situatie gezeten hebt.
Ja hállo, ik ben ook maar een arme student die maar net rondkomtquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet je toch maar een auto kopen is dan het advies.
Beetje net als de rollator-brigade en hangjongeren...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is gewoon een kwestie van overlast veroorzaken en dat is gewoon altijd irritant.
Komt op hezelfde neer idd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beetje net als de rollator-brigade en hangjongeren...
.......... wat ziet dat er walgelijk uit?quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn het ook rivaliserende clans?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Komt op hezelfde neer idd.
Dat is ook heel goed mogelijk, en dat weet ikz elf ook, maar niet iedereen heeft zo'n sterke wil. En het helder blijven denken, dat is niet zo makkelijk altijd. Evenals het vooruitkijken. Of het vooruitkijken zorgt er juist voor dat het allemaal erger wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geloof mij, ik heb ook ongelooflijk erge periodes meegemaakt in m'n nog jonge leven, waarbij ik bepaalde ideeën had. Maar helder blijven denken en vooruit blijven kijken heeft mij er werkelijk helemaal bovenop geholpen.
Ik dus wel, tot op een zekere hoogte. Niet dat de persoon besluit om er op deze manier een einde aan te maken, maar wel voor de situatie van die persoon.quote:Ik kan gewoon geen medelijden opwekken voor iemand die op zo'n manier een eind aan z'n leven maakt.
Het folie moet er ook af! Maar als ik dat er nu afhaal en nog een foto maak dan moet ik 'm weggooien.. ook zonde, want het is een cadeautje..quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......... wat ziet dat er walgelijk uit?
Als ik nog niet ziek was dan zou ik 't nu worden.
O kut... ik voel me alleen maar nóg zieker nu.........
Ik vind Daeva, Nosferatu, Mekhet, Gangrel en Ventrue vele leukere clansquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn het ook rivaliserende clans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |